loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 1589 پنجشنبه 02 خرداد 1392 نظرات (16)

در حال حاضر دیوید مویس به عنوان سر مربی منچستر یونایتد انتخاب شده است,قطعا او به دنبال این است که خودش تیم سال آینده اش را بسازد.

با بازنشستگی سر الکس,دیوید مویس نگاهی به بازار نقل و انتقالات خواهد انداخت تا بازیکن مورد نظرش را به تیم قهرمان اضافه کند.وین رونی بی قرار و خط دفاعی مسن دیوید مویس را مجبور می کند که تغییراتی در تیم ایجاد کند.

اما آیا این مربی اسکاتلندی می تواند تیمش را بدون پول خرج کردن تقویت کند؟جواب می تواند در آکادمی یا در بین بازیکنان قرضی باشد.

با میلیون ها پوندی که باشگاه  در پرورش جوانان سرمایه گذاری کرده آیا مویس می تواند با جوانان آینده روشنی را برای باشگاه رقم بزند؟

ما در آینده نگاهی خواهیم داشت به 5 تا بازیکنانی که می توانند مربی را تحت تاثیر قرار دهند.

5.مایکل کین

وقتی که درن فلچر می گوید شما فوق العاده هستید پس باید کاراتون را به خوبی انجام داده باشید.مایکل کین بعد از بازی در قلب دفاع یونایتد در کپیتال وان کاپ همچین ستایش هایی دریافت کرده است.جوان انگلیسی میتواند هم در قلب دفاع و هم به عنوان دفاع کناری بازی کند و به نظر می رسد که در آستانه رسیدن به تیم اصلی باشد.مایکل کین در نوامبر به لستر سیتی در چمپیون شیپ قرض داده شد و باقی فصل را در آن جا ماند.بازیکن 20 ساله 27 بازی انجام داد 3 گل زد و به پلی آف رسید.با نزدیک یک فصل حضور  در تیم اصلی(لستر) مایکل کین تشنه حضور در تیم اصلی یونایتد است.و قطعا دیوید مویس را برای انتخاب شدن در تیم اصلی فصل آینده به فکر وا می دارد.


 

4.تام تورپ

این بازیکن جوان کسی که تیم آکادمی سال 2011 که قهرمان اف ای کاپ شد را کاپیتانی کرد و می تواند در دو پست دفاع و هافبک بازی کند.بعد از انتخاب شدن در تیم زیر 19 ساله های انگلستان تورپ تاثیر گذاریش را در دنیای فوتبال جوانان آغاز کرد.بنظر میاید که این بازیکن 20 ساله یک رهبر ذاتی باشد و او در هر موقعیتی که قرار بگیرد می تواند خونسردی و آرامشش را حفظ کند .سر الکس عنوان کرده بود که ممکن است تورپ برای به دست آوردن تجربه در تیم اصلی قرض داده شود,لازم به ذکر است که او به بازی برای تیم اصلی یونایتد هم نزدیک شده بود.با توجه به سن زوج  اصلی یونایتد در دفاع ممکن است دیوید مویز او را در یک کاپ بسنجد یا اینکه او به صورت قرضی به خارج از یونایتد بفرستد.


 

3.جک بارمبی 

جک پسر بازیکن سابق تیم ملی انگلستان نیکی بارمبی در هرده دو رده زیر 18 سال و زیر 21 سال عملکرد درخشانی برای منچستر یونایتد داشته است.یک تمام کننده خونسرد,بازیکن جوان می تواند به خوبی بازی اش در مرکز خط حمله در گوشه ها نیز بازی کند.بارمبی فصل های 2010/12 را به عنوان بهترین گلزن آکادمی به پایان برده و قبلا در لیست کاندید های بازیکن سال جیمی مورفی قرار گرفته است.بارمبی به تیم زیر 19 سال انگلستان دعوت می شود و بنظر می رسد که آینده روشنی برای باشگاه و کشورش داشته باشد.یک بازیکن همه کاره در خط حمله,بازیکن 18 ساله میتواند به بازی های کمی در کاپ تحت نظر مویس فکر کند و شاید انتقالی قرضی به چمپیون شیپ در پی پیشرفت او به عنوان یک بازیکن درجه یک الدترافرد.


 

2.جس لینگارد

این فوروارد جوان در سال 2009 به منچستر یونایتد پیوسته و همراه با صبری فراوان برای پیشرفتش تلاش کرده تا به این جایگاه در باشگاه برسد.پس از قهرمانی در سال 2011,لینگارد این فصل نیز عملکرد قابل توجهی داشته است.بازیکن 20 ساله می تواند در کناره های زمین و پشت فوروارد بازی کند,او همواره  برای تیمش سخت تلاش می کند.لینگارد سال گذشته در تور پیش فصل حضور داشت و نشان داد که قابلیت بازی  تیم اصلی را دارد.جوان انگلیسی این فصل یک دوره قرضی کوتاه با لستر سیتی داشته جایی که او 5 بازی برای روباه ها انجام داد.

یک تمام کننده کامل در مسابقات رزروها,لینگارد می تواند امیدوار باشد که تحت نظر  مویز برای بدست آوردن نیمکت یونایتد تلاش کند.


 

  

1.نیک پاول

مردی که با شوت های خیره کننده اش فصل گذشته جایگاه کرو را در صدر جدول لیگ 1 امن کرده بود,پاول در یونایتد گم شده است.یک بازیکن 19 ساله آینده دار,پاول در اولین بازی اش در الدترافرد با شوتی 20 یاردی مقابل ویگان گلزنی کرد.شاید او در کل رقابت ها فقط 235 دقیقه برای تیم اصلی بازی کرده باشد اما او فقط 19 سال سن دارد.پاول زمان زیادی دارد که استعداد هایش را زنده کند.

هافبک سابق کرو از تیم زیر 16 ساله ها تا تیم زیر 21 ساله ها برای انگلستان بازی کرده,جایی که او یک بازی کامل("90) مقابل ایرلند شمالی انجام داد.پاول سخت کار کرده تا مهره مهمی برای باشگاه و کشورش باشد و حالا آماده است که برای رسیدن به تیم اصلی دیوید مویز بجنگد.شاید پاول برای پیشرفتش نیاز به یک دوره قرضی داشته باشد اما او نشان داده که کیفیت بازی در سطح اول را دارد

 

Central MidfieldAttacking MidfieldSecondary Striker
پست اصلی هافبک مرکزی
پست های دیگر هافبک هجومی
مهاجم دوم
شمارهتیم ملیبازی هاگل ها
-   زیر 21 سال انگلستان 1 0
9   زیر 19 سال انگلستان 2 1
7   زیر 18 سال انگلستان 1 0
-   زیر 17 سال انگلستان 17 5
-   زیر 16 سال انگلستان 7 1
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/19 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

سعيد تو كرج هستى نوشهر كرج ديگهشکلک

ايول تهرانى پس ديگه بهم نزديكيم با يه مترو حله راستى يه نت پد بگير الان در عرض يه دقيقه همه عكسارو عوض كردم يعنى جاش نقطه گزاشتم . از اينا .شکلک يه حالى دادشکلک يه نت پد بگير هر روز قالبو عوض كنشکلک البته فكركنم داشته باشى تو كامپيوترتشکلک
پاسخ : میخوابونم دهنتا نوشهر=منچستر OK?
تا حالا اسم نت پد رو هم نشنیده بودم
قالب خیلی خوب شد فقط چرا اون صفحه ای که بین بکگروند و پست ها هست رو برداشتی؟ قبلا ی صفحه سفید مایل به کرم اونجا بود-بعد فونتای قرمز هم همرنگ بقیه کن طوسیه مشکیه چه رنگیه؟



این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/18 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

خودم بلد بودمشکلک مى خواستم امتحانت كنمشکلک

تهران بره شما اخه گوشتو ميبرنشکلکشکلک

مرسىشکلکشکلکشکلک ولى كنده هاشکلک

THANK YOUشکلک
پاسخ : مگه دیوانم بیام تهران هم خیابوناش کثیفه هم هواش
گدا هم ریخته تو خیابون
NOWSHAHR IS MY HEAVEN شکلک
پاسخ : حالا اینجا سبز نوشتم شکلک
قاطی کردم | دهنت سرویس

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/18 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

THANK YOU

حلهشکلک

بايد CREATE LINK رو ميزدم دمت جييزشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خدایا شکرت
هزار مرتبه شکرت
صد هزار مرتبه شکرت
...
پاسخ : خوب آپلود بوی هم همینه دیگه

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/18 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

چيزى فرضت نكردم شوخيه ديگه بابا تو روحت دستت درد نكنه ولى كلى برنامه دانلود كردم از اين لينك به جز اون فايل آپلود شدهشکلکشکلک اسم برنامش همون فرى گايته ديگه البته رمزى گفتم خودم پيداش ميكنم ولى تو شب بيدار بودى آپ كن يا الان يه راهنمايى كن دان كنم آخه الان دكترم كلاشکلک
پاسخ : برو ته صفحه دوتا شکل دایره ای داره شبیه سرعت سنج ماشین یا مثل ساعت! بعد فری دانلود رو بزن بعد ی صفحه باز میشه جند تا عدد هست اوا رو جلوش تو کادر وارد کن پایینش نوشته create download link رو اون کلیک کن ی صفحه جدید باز میشه اونجا ی لینک میاد رو اون لینک کلیک کن لینکه تو ی کادره
ی همچین لینکی:
http://s82.uploadbaz.com/files/1/db8a799on4lkuk/fg.rar
دانلود نکردی میام تهران

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/03/18 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

منو چی فرض کردی؟یعنی من میام بخاطر سه مگابایت حجم ازت پول میگیرم؟شکلک
تو مدیا فایر آپلود کردم ولی لینکش نمیاد ارور میده
ی سایت ایرانی دیگه هم آپ کردم نشد یجوری از آپلود باز دانلود کن-نتونی دانلود کنی خیلی دکتری
http://www.uploadbaz.com/d8sw5qn8snaz

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/18 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

خسته نباشى ديگه جيمى مورفى رو ميشناسم عكسشم ديده بودم تو همون پست طرفدارى كه ميگفت پرچم را بالا نگه دار جيمى دخيا مفت نمى ارزه سعيد بد آپ كردى نشد دان كنم شمارتو بده شب بهت بزنگم بيدار شى آپ كنى بعد تو مديا فاير آپ كن هزينشم ميكوبم تو صورتتشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/03/18 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

با گوشی هم نبود عمرا می تونستی بشناسیشون اون وسطیه جیمی مورفیه بزرگترین استعدادیاب بریتانیا و یونایتد و شاید هم جهان
آره دیگه این پسته آپ میشه واقعا نفهمیدی؟الحق که نمکی هستی ولی انصافا چطور گفتی لیندگارد بهتر از دخیاست باید به سلامت مخت شک کرد ی دکتر برو
قندشکن رو هم امشب آپ می کنم فقط می ترسم خوابم ببره چون سالن بودم خستم شب یعنی 1 به بعد

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/18 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

سعید هدرت تو حلقم فقط یه عکس godfother فرگی کمه توش نه ولی کلا خیلی حال کردم اون شخصیاتاش کی ان با گوشی معلوم نی؟

من موندم چرا این پستو همش زمانشو میاری جلو نکنه همش آپ میکنی اون قندشکنو بده من ببینم میتونم کلیپایه اینارو دان کنم ببینم پسر خب چرا مدیافایر آپ نمیکنی من نمیتونم از اون آپلودروی دان کنم باورت نمیشه تابه حال از کلیپات یکی ام نتونستم دان کنم شکلک

این نظر توسط Xaniar در تاریخ 1392/03/18 و 15:36 دقیقه ارسال شده است

نيك پاول خيلي سبكش به لمپارد و جرارد نزديكه.ايشالله با كسب تجربه به حدي برسه كه اونو از جرارد و لمپارد بهتر بدونن_خدايي حيف نيست با وجود اين جوونا بريم خريداي ميليوني انجام بديم. من ففط كمبود يه هافبك دفاعيه با استعداد رو احساس ميكنم كه احتمالا با خريد فليني يا استروتمن تا چند سال خيالمون راحت ميشه.البته كريس هم برگرده خيلي خوشحال ميشم اما فعلا بايد ببينيم مويز قصد داره چه تصميمي در مورد جوونا ميگيره و آيا روي اونا تو فصل جديد حساب ميكنه؟
در كل "يه سال بخور نون و تره يه عمر بخور نون و كره"
ما بايد به اين جوونا حتي تو بازياي مهم ميدون بديم.
راستي عدنان تمديد كرد؟
پاسخ : موافقم پاول ی هافبک وسط بریتانیایی کامله قد 183 کاملا مناسب شوت زنی و پاسای بلند بی نظیر, تعصب و... تقریبا داره روند لمپارد و جرارد و اسکولز رو طی می کنه اول مثل اونا هافبک هجومی بود و الان یکم داره میاد عقب تر و میشه هافبک وسط این بازیکنا هرچقدر با تجربه تر بشن بهتر میشن و تا سنای بالای 32 33 هم قابل استفادن
من فلینی رو به استروتمن ترجیح می دم چون هم ویژگی هاش بیشتره هم خودش رو تو لیگ برتر ثابت کرده نه لیگ هلند در کل ی پا یحیی تورست.
فعلا خبری از عدنان نیست ولی بنظر میرسه تمدید کنه

این نظر توسط nader در تاریخ 1392/03/09 و 5:40 دقیقه ارسال شده است

gyliano van velzen بازی این بشر چقدر عالیه به نطرم حتی از زاها هم بهتره . خیلی تکنیکیه با توجه به قدش
پاسخ : واقعا عالیه-خیلی شبیه زاهاست ولی زاها تو ی سطح بالاتر بازی میکنه
به نظر منم از زاها با استعداد تره


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 264
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 557
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 2,042
  • بازدید ماه : 6,817
  • بازدید سال : 49,792
  • بازدید کلی : 569,584