loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 677 شنبه 28 دی 1392 نظرات (4)

سرمربی باشگاه منچستر یونایتد دیوید مویز در مورد وضعیت فعلی پیرامون انتقال قرضی ویلفرد زاها توضیح داده داده است.

خرید تابستانی باشگاه علاقه بسیاری از باشگاه های لیگ برتری را جلب کرده و این باشگاه ها تلاش می کنند تا طی این ماه او را موقتا به خدمت بگیرند.

به هر ترتیب, با وجود مصدومیت اخیر اشلی یانگ و لوییز نانی، زاها در لیست 18 نفرهء بازی های اخیر تیم حضور داشته و دیوید مویز دوست ندارد که این بازیکن ملی پوش را هم از دست بدهد. با وجود دور برگشت لیگ کاپ مقابل ساندرلند که در پی سفر به چلسی خواهد بود، فرصت خوبی وجود خواهد داشت که این فوتبالیست خوش تکنیک مهارت هایش را به نمایش بگذارد.

مویز اظهار داشت: "من به ویلف گفتم در صورتی که نتوانم به او بازی دهم او را قرض خواهم داد. اما هنگامی که من اشلی یانگ و لوییز نانی را در اختیار ندارم او نمی تواند از باشگاه خارج شود. با وجود وضعیت پیش آمده حتی اگه کسی در مورد احتمال آن هم فکر می کرد من متعجب می شدم."

همچنین دیوید مویز شایعاتی که دیروز سایت گل منتشر کرده بود را رد کرد: "من فقط 30 ثانیه روی زمین فوتبال با او گفت و گو کردم و سپس از هم جدا شدیم. بنابراین همچین چیزی وجود ندارد."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/10/29 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

نمیدونم این لامصب چطوری گردنش نشکسته شکلک خدای غیرته و تعصبه شکلک اخه سایت های رسمی تا یه چیزی قطعی نشه که نمیزارن!!دیگه باید قطعا اتفاق افتاده باشه تا خبرش بره رو سایت باشگاه!البته من نمیگم این خبر صددرصد درسته ولی تا اونجایی که از دیلی میل تجربه دارم تا یه اتفاقی نیفتاده باشه خبر نمیزاره شاید بزرگش کنه ولی مطمئنا یه اتفاقی افتاده ویه صحبت هایی شده!خداییش حق داره مویس خیلی ریسکه به زاها بازی بده اول فصل میتونست ولی الان دیگه اصلا نمیشه ریسک کرد!شرایط تیم جوری نیست یه درصد هم ریسک کنه!شانس بد اینم یانگ و نانی مصدوم شدن البته یانگ برگشته و احتمال قرض دادنش هست.اگه بازی با ساندرلند رو نمیباختیم شاید چهارشنبه بازیش میداد ولی الان احتمال اونم کم شده!
پاسخ : تعصب که داره فقط بعضی موقع ها لوس میشه. شکلک
امیدوارم وضعیت زاها درست بشه. من هیچ وقت نمی تونم به این روزنامه ها اطمینان کنم. هیچ کدومشون.

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/10/29 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

داش سعید خبر که معتبره از دیلی میله اینم لینکش
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2541926/Angry-Wilfried-Zaha-wants-claims-Manchester-United-did-U-turn-Cardiff-City-loan.html
در مورد دومی هم که خود مویس تو اخرین مصاحبه ش گفت تو سایت باشگاه هم هست خبرش فک کنم!
پاسخ : چرا داری میفتی(آواتار) شکلک
دیلی میل درسته از سان و استار و... غیره بهتره ولی تنها سایتای معتبر سایت های رسمی هستن. شک نکن این شایعات مضخرفن. نمیدونم چرا طرفدارا شایعات رو صحبتای مربی و بازیکنا ترجیح میدن.

جدیدا نمی تونم همه ی خبرا رو پیدا کنم. ولی احتمالا اینی که گفتی بخشی از ی مصاحبش بود. چون تو اون خبری که من از سایت باشگاه ترجمه کردم این نبود.

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/10/29 و 11:14 دقیقه ارسال شده است

مثل اینکه زاها میخواد درخواست فروش و خروج از باشگاه رو بده!به نظرم قرضش میده چون یانگ برگشته احتمالا دیگه موافقت کنه مویس.معلوم نیست تو تمرینات چرا اینقد بده مویس هنوزم داره میگه سطحش به حد کافی نرسیده تو تمرینات و داره بهتر وبهتر میشه
پاسخ : نمیدونم این خبر رو از کجا خوندی ولی من شک ندارم که شایعست و همچین چیزی به این زودیا اتفاق نمیفته. این رو هم نمیدونم از کجا خوندی شکلک ولی احتمالا دلیلش اینه که بین تمرینای یک باشگاه چمپیون شیپی مثل پالاس و بزرگترین باشگاه دنیا اختلاف خیلی زیادی هست. کم کم جا میفته.

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/10/29 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

فکرمیکنم اوضاع زاها با اونچه در کریستال بود کاملاً متفاوت هست. ما حتی ذره ای از اثرگذاری او در تیم سابقش رو حالا نمیبینیم و این اثرات انتقال به باشگاه بزرگتر و همچنین نیمکت نشینی های مداوم هست و نباید یادمون بره که رفتن فرگوسن در به وجود اومدن این حالت بی اثر نبوده و چیزی که ممکنه باشه، اینه که او خرید فرگوسن بود و نه مویس. من فکر نمیکنم اگر انتخاب با مویس بود اورو میخرید. بازیکن خوش تکنیک و گاهاً گلزنی هست اما نتونست خودش رو در یونایتد پیدا کنه. این اوضاع و حتی قرض دادنش شاید زیاد بهش کمک نکنه و فکر نمیکنم در صورت ادامه پیدا کردن این شرایط او خیلی صبور باشه و از طرفی خریدهایی که ممکنه در تابستان صورت بگیره اوضاع رو برای او بدتر خواهد کرد. از طرفی قیمت انتقالش هم زیاد هست و بعید میدونم در این اوضاع باشگاهی حاضر باشه برای او به ما 15 تا بده.
درسته که مویس از موندن او گفته و نیازی که بهش داره اما باید دید در صورتی که نانی و دیگر وینگرهای ما آماده بازی باشند هم باز فرصت به زاها میرسه یا نه. یعنی من فکر میکنم این اعتقاد به او هنوز شکل نگرفته.
نگرانی من محو شدن تدریجی اوست که این هم به ضرر ما و هم خود او هست.
ممنون سعيد شکلک
زنده و پايدار باشيد شکلک
پاسخ : انگار همه یادشون رفته که اون فقط 20 21 سالشه. زاها فرصت زیادی داره که خودش رو پیدا کنه. و اگه فشار ها روی مویز انقدر زیاد نبود قطعا زاها هم الان شرایط متفاوتی داشت. من فکر می کنم اگه زاها بتونه تو این دوره قرضی احتمالی خودش رو نشون بده قطعا فصل بعد نقش بزرگی تو تیم مویز خواهد داشت. تنها نگرانی من همین نگرانی توئه. خواهش می کنم داداش شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 189
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 557
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,780
  • بازدید ماه : 6,555
  • بازدید سال : 49,530
  • بازدید کلی : 569,322