loading...
کارینگتون
KLAUS بازدید : 687 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (4)

استیو راند:

تاریخ و مکان تولد: 9 نوامبر 1970 در Burton upon Trent انگلستان.

باشگاههای دوران بازیگری: در 2 باشگاه دربی کانتی و نانیتون بارو.
پست دوران بازیگری: فول بک.
پست فعلی: دسیار دیوید مویس در تیم منچستر یونایتد.

او دوران بازیگری خود را در باشگاه دربی کانتی به عنوان یک فول بک آغاز کرد و تنها پس از 9 بازی در لیگ برتر انگلستان و در 25 سالگی، به دلیل آسیب دیدگی مجبور به بازنشستگی پیش از موعد شد. پس از آن به کادر فنی باشگاه دربی کانتی پیوست و این جایی بود که برای اولین بار به استیو مک لارن ملحق شد و بعدها استیو مک لارن او را در کادر فنی خود در باشگاه میدلبورو و همچنین تیم ملی انگلستان به عنوان دو شغل همزمان جای داد. پس از آن در سال 2007 بود که به کادر فنی سام آلردایس در تیم نیوکاسل یونایتد ملحق شد. در تاریخ 4 ژوئیه 2008 بود که در پی جدا شدن آلن ایروین از تیم اورتون، دیوید مویس تصمیم به ملحق کردن استیو راند به کادر فنی خود کرد و همکاری او با دیوید مویس بعدها و در تیم منچستر یونایتد نیز ادامه پیدا کرد.

 

جمیز مرداک لامزدن:

تاریخ و مکان تولد: 7 نوامر 1947 در Glasgow اسکاتلند.
باشگاههای دوران بازیگری: در 6 باشگاه لیدزیونایتد، سوتندیونایتد، مورتون، سنت میرن، کورک هیبرنیانز، کلاید بانک.
پست دروان بازیگری: هافبک.
پست فعلی: مربی در تیم منچستر یونایتد.

او فوتبال حرفه ای خود را در سال 1964 با بازی برای تیم رزرو لیدزیونایتد در سال 1964 اغاز کرد اما در راهیابی به تیم اول موفق نبود. او پس از 6 سال حضور در تیم لیدزیونایتد، در اواخر دهه 80 دوباره به الند رود در آستانه وزشکستگی بازگشت و به عنوان دستیار ادی گری مشغول به کار شد. جمیز مرداک لامزدن پس از حضور دوباره در الند رود، در سال 1985 به همراه ادی گری از باشگاه لیدزیونایتد اخراج و پس از آن به مدرسه شبانه روزی در Wetherby رفت و برای چند سال در آنجا ماندگار شد. او از کار همزمان به عنوان مربی در تیم بریستول سیتی و مدیریت در Rochdale لذت میبرد، قبل از اینکه به عنوان دستیار دیوید مویس در تیم پریستون نورث اند معرفی شود.
هنگامی که گری پیترز در فوریه سال 1988 باشگاه پریستون نورث اند را ترک کرد، دیوید مویس که در آن زمان 34 ساله بود، جایگزین او شد و به مدد افرادی چون خود دیوید مویس و جمیز مرداک لامزدن، به دیدار پلی آف لیگ رسیدند، گرچه شکست خوردند. بعدها پس از ورود دیوید مویس به گودیسون پارک در سال 2002، جمیز مرداک لامزدن به عنوان دستیار او به کادر مربیگری تیم اورتون پیوست و در نهایت پس از 12 سال همکاری با دیوید مویس، باشگاه اورتون رسماً در 1 جولای 2013 اعلام کرد که جمیز مرداک لامزدن به همراه دیوید مویس، استیو راند و کریستوفر چارلز اریک وودز از قرارداد با این باشگاه خارج و به باشگاه منچستر یونایتد ملحق شدند.
کریستوفر چارلز اریک وودز:

تاریخ و مکان تولد: 14 نوامبر 59 در Swineshead, Lincolnshire انگلستان.
باشگاههای دوران بازیگری: در 10 باشگاه ناتینگهام فارست، کوئینز پارک رنجرز، نوریچ سیتی، گلاسکو رنجرز، شفیلد ونزدی، ردینگ، کولورادو راپیدز، ساوتهمپتون، ساندرلند و برنلی. همچنین او مجموعاً سابقه 51 بازی برای تیمهای زیر 21 سال، تیم B و تیم بزرگسال و اصلی انگلستان را در کارنامه دارد.پست فعلی: مربی دروازه بانان در تیم منچستر یونایتد.

او در دوران بازیگری به شجاعت، چالاکی و اعتماد به نفس شهره بود. دوران مربیگری او در سال 1998 در باشگاه اورتون آغاز شد، در زمانی که والتر اسمیت به عنوان سرمربی این تیم مشغول به فعالیت بود. در سال 2011 بود که با حفظ سمت، مربی دروازه بانان تیم ملی آمریکا را هم بر عهده گرفت.
تیم هاوارد، دروازن بان سابق باشگاه منچستر یونایتد و فعلی تیم ملی آمریکا و باشگاه اورتون درباره او چنین اظهار میکند" او برای زندگی حرفه ای من فوق العاده بود. او یکی از بهترینها در کار خود در جهان است و من این را سبک سرانه نمیگویم، او فردی فوق العاده با شهرتی فوق العاده است.

پی نوشت:

گرچه شهرت کادر مربیگری فعلی و گذشته تقریباً در یک سطح است ( به غیر از سرمربیان )، اما بی تردید نکات حائز اهمیت در ورود 3 چهره جدید به کادر مربیگری باشگاه منچستر یونایتد تجربه کاری این 3 و نیز هماهنگی بسیار بالای آنان با سرمربی پس از حضور طولانی مدت در باشگاه اورتون است.
مجموعه کار مربیان در تیم اورتون از سال 2002 به بعد، نشان دهنده روند بسیار خوب این تیم در رقابتهای داخلی و حتی اروپائی بوده است و بی شک تافی ها موفقیت های اخیر خود را تا مقدار بسیار زیادی وام دار زحمات، حرفه ای گری ها و افکار صحیح کادر فنی خود میباشند.
بسیاری خروج اریک استیل، مایک فلان و رنه مولینستن را با تردیدهای رو به رو میکنند و این تردیدها شامل دو بخش اصلی میشود. تردید اول مربوط به درستی یا نادرستی این تصمیمات است و تردید دوم مربوط به روند جدا شدن این افراد است، به خصوص در مورد مایک فلان. برخی از رسانه ها از عدم تمایل دیوید مویس یرای ادامه همکاری با ایشان صحت کردند و برخی دیگر از رسانه ها جدا شدن ایشان از باشگاه را مربوط به خواست خودشان و عمدتاً به دلیل محدود شدن دایره اختیاراتشان دانستند. بسیاری از منتقدین جدا شدن کادر فنی گذشته به خصوص مایک فلان را به ضرر دیوید مویس میدانند و چنین عنوان میکنند که کادر قبلی با آشنایی با جو باشگاه و خلق و خوی بازیکنان و نیز محسنات فنیشان، میتوانست میان بری برای دیوید مویس و یارانش باشد.
هرچند هیچ یک از طرفین شفافیت قابل رجوعی در این خصوص نداشته اند، اما رفتار حرفه ای در فعل و انفعالات اخیر در کار این افراد به خوبی مشهود بوده است.


اینکه آیا خروج مهره های اصلی مردان فنی در کادر مربیگری گذشته و ورود سه چهره جدید میتواند راندمان بهتری نسبت به گذشته داشته باشد یا خیر، تنها به عهده زمان و بررسی رزومه کاری این دو گروه در آینده است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/10/23 و 9:21 دقیقه ارسال شده است

مرسی فرزاد
منم از استیو راند خیلی خوشم میاد. شخصیت داره شکلک
چشم دی دبلیو شکلک
پاسخ : خواهش میکنم سعید ... شکلک

این نظر توسط DW در تاریخ 1392/10/23 و 9:14 دقیقه ارسال شده است

مرسی
همیشه دوست داشتم دستیارای مویز رئ بشناسم
با استیو راند خیلی حال میکنم
14 یه امتحان سخت دارم
دعام کنیدشکلک
بعد میام خبر میذارم
پاسخ : دعای خیر ما همیشه پست سر دانشجویان و دانش آموزان عزیزه ولی نمیدونم انور مستجاب میکنن یا نه شکلک
پاسخ : خواهش میشه جناب شکلک

این نظر توسط Farshid در تاریخ 1392/10/22 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

من از دستیارای مویس بیشتر حالیمه
شکلک
پاسخ : شک دارم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 204
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 557
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,817
  • بازدید ماه : 6,592
  • بازدید سال : 49,567
  • بازدید کلی : 569,359