loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 635 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (3)

بازیکنان قرضی منچستر یونایتد این هفته باری دیگر با تیم های فعلیشان به میادین  فوتبال بازگشتند. مدافع مایکل کین که هم اکنون به صورت قرضی در دربی کانتی توپ می زند تنها بازیکنی بود که این هفته نتوانست بازی کند. قرارداد کین در کنار هم تیمی اش در یونایتد یعنی تام لاورنس که در کارلایل حضور دارد تا پایان این ماه منقضی خواهد شد. هافبک تیم اصلی لوییز اندرسون جمعه انتقالش را به تیم ایتالیایی فیورنتینا تکمیل کرد اما تا شنبه هفته آتی اجازه بازی کردن نخواهد داشت.

مارنیک فرمایل/ ان ای سی نایمخن - اردیویسیه هلند

مارنیک فرمایل در برتری 3-1 نایخمن مقابل آدو دن هاگ 90 دقیقه بازی کرد. او در هر دو کارهای هجومی و دفاعی عالی بود، به خصوص در 30 دقیقه پایانی بازی که از سمت راست حرکت می کرد و برای هم تیمیانش موقعیت می ساخت. مدافع جوان یونایتد در دقیقه 35 بازی گلزنی کرد و تیمش را پیش انداخت.

نیک پاول/ ویگان اتلتیک - چمپیون شیپ

نیک پاول در باخت 3-0 تیمش مقابل دانکستر راورز 90 دقیقه بازی کرد. او نتوانست تاثیرش را بر روی بازی بگذارد چون هنگامی که موقعیتی برای شوتزنی بدست میاورد به سختی توسط مدافعین حریف یارگیری می شد. مهاجم جوان منچستر یونایتد دو بار توانایی هایش را به نمایش گذاشت اما با سوپر سیو های دروازبان دانکستر روبرو شد.

رایان تونیکلیف/ ایپسویچ تاون - چمپیون شیپ

رایان تونیکلیف در باخت 1-0 ایپسویچ مقابل میلوال 90 دقیقه بازی کرد. او در سمت راست خط میانی تیمش بازی بسیار خوبی انجام داد. او به عقب بر می گشت تا در دفاع به تیمش کمک کند و به جلو می رفت تا برای هم تیمی هایش موقعیت خلق کند. همچنین او یک بار به سمت دروازه حریف ضربه زد که با واکنش دروازبان میلوال رو به رو شد.

مایکل کین/ دربی کانتی - چمپیون شیپ

کین در برد 1-0 دربی کانتی مقابل برایتون نیمکت نشین بود.

تام لاورنس/ کارلایل یونایتد - لیگ یک

تام لاورنس در باخت 4-2 مقابل کالچستر 90 دقیقه بازی کرد. او به جز یک ضربه ایستگاهی که توسط دورازبان کالچستر مهار شد موقعیت خوب دیگری نداشت، اما پس از اینکه مکس اهمر روی ریباند گلزنی کرد یک پاس گل به اسم هافبک مهاجم ولزی یونایتد ثبت شد.

به به/ پاکو د فریرا - لیگ برتر پرتقال

به به در تساوی 1-1 پاکو مقابل براگا 90 دقیقه کامل بازی کرد. او باز هم برای تیمش گلزنی کرد و نشان داد که می تواند گل های حیاتی نیز به ثمر برساند. این وینگر پرتقالی با یک ضربه ی والی از پشت محوطه جریمه توپش را درون دروازه براگا قرار داد. او می توانست در دقایق پایانی یک بار دیگر نیز گلزنی کند اما شانس با او یار نبود.

انجلو هنریکز/ ساراگوسا - لیگ ادلانته(دسته یک اسپانیا)

هنریکز در تساوی 0-0 تیمش مقابل هراکلس 10 دقیقه بازی کرد. با توجه به زمانی که در اختیار انجلو قرار گرفت او فرصتی بدست نیاورد اما با حرکات بدون توپ و پرس های مناسب خوب بنظر می رسید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/11/02 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

خوب برای چی اینجا رو خراب کردی؟

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/10/30 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

فقط میشه بگی چرا اومدی اینجا رو گرفتی؟
حداقل اسم سعید.م رو عوض کن و بگو دیگه من اینجا نقشی ندارم

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/10/30 و 14:32 دقیقه ارسال شده است

این باعث تأسف بود که اندرسون یه سری توانایی داشت اما نمیتونست از اونا استفاده کنه، اونهم بعد از این همه سال. مثلاً پای چب قدرتمندی داشت اما دریغ از یک جو دقت. به نظرم این انتقال به نفع هر دو طرف هست. گاهاً خریدهای بد داشتیم. مثلاً خرید به به که تنها بر اساس یک سری گزارشها و بدون دیدن بازی این بازیکن انجام شد که واقعاً عجیب بود. امیدوارم حداقل از این به بعد منطقی تر خرید کنیم.
به نظرم منطق یعنی اینکه اگر یک بازیکن توانایی بالایی داره و میشه خریدش، برای یکی دو میلیون پوند پروسه رو منتفی نکنیم و یا اگر بازیکنی میزان تأثیر گزاریش به مبلغش نمیرزه، خب خریداری نشه. مثلاً من فکر میکنم برای توز 35 تا زیاد بود اما من یادمه برای رونالدینیو سر یکی دو میلیون پوند قافیه رو به بارسا باختیم. البته بعضی اوقات دید و تشخیص درست هم میتونه مؤثر باشه. کاکا قبل از اینکه بره میلان یک دوره آزمایشی تو یونایتد بود اما در نهایت مقبول مدیران نشد و رفت به میلان و سالهای رؤیایی با میلان داشت.
اما...
یه موضوع که مدتها مد نظرم هست، بحث پوشش در بازیهاست.
پوشش در تیم ما به خوبی صورت نمیگیره، که اونهم به دو دلیل ضعف بازیکنان مناسب، و توانایی و شرایط بازیکنان موجود هست. این بسیار بسیار مهمه که در مواقعی به خصوص ضدحملات، پوشش مناسبی برای برخی از بازیکنان صورت بگیره. مثلاً در دیدار با تاتنهام لنون بسیار مارو آزار داد که این اولاً به دلیل سرعت زیادش بود و دوماً به دلیل عدم پوشش کافی. وقتی مثلاً پت اورا نفوذ میکرد و توپ در نهایت لو میرفت و به لنون پاس میدادند باید کی پوشش مناسب میداد؟ خب یکی از مدافعان میانی اما شما تصور کنید مثلاً اوانز بخواد بیاد کار پوششی انجام بده. آیا شما این توانایی رو در او میینید؟ یعنی بحث کیفیت و قدرت مطرح هست. پس بی دلیل نبود که ما در اون دیدار این قدر توسط یکی دو بازیکن تهدید شدیم. در جاهای دیگه زمین هم به نسبت همین مشکل دیده میشه. به خصوص زمان ضدحملات این مشکل به خوبی خودش رو نشون میده و بدتر از همه وقتی هست توپ لو بره. حالا باز مثلاً یکی مثل والنسیا و یا ولبک گاهاً این کار رو خوب انجام میدند اما این برای تیم ما کافی نیست. نه برای پوشش مناسب بازیکنان مناسبی در تیم وجود دارند و نه همونهایی که هستند به اندازه کافی بری این کار قدرتمند هستند. همین دلیل باعث میشه ما در مقابل هر تیمی تهدید به گل خوردن بشیم و خیلی از مواقع این هم رخ میده.
مرسی سعید...
زلال و پایدار باشیدشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 271
  • باردید دیروز : 557
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,707
  • بازدید ماه : 6,482
  • بازدید سال : 49,457
  • بازدید کلی : 569,249