loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 300 جمعه 27 دی 1392 نظرات (6)

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، پس از اینکه دیوید مویز با انتقال قرضی ویلفرد زاها طی این ژانویه مخالفت کرد، این وینگر جوان با عصبانیت از کارینگتون دور شد.

زاها پس از اینکه طی تابستان گذشته انتقالش به یونایتد را تکمیل کرد، تنها دو بار در لیگ برتر به میدان رفته که آن دو بار هم در دقایق پایانی بازی وارد میدان شد، با این اوصاف انتظار می رفت که او طی پنجرهء نقل و انتقالات زمستانی به طور قرضی از الدترافرد خارج شود.

نیوکاسل, وست بروم و کاردیف هر سه مایل بودند تا بازیکن تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان را قرض بگیرند، اما طوری که سایت گل خبر داده، منچستر یونایتد قصد ندارد که به او اجازهء دهد تا باشگاه را ترک کند.

گزارش شده که این بازیکن 20 ساله و مشاورش در کارینگتون با مقامات رسمی منچستر یونایتد جلسه داشته اند, جایی که ویلفرد زاها متوجه شد دیوید مویز تصمیم گرفته تا او را در باشگاه نگه دارد.

ادعا شده است که پس از آن زاها عصبانی شد و در حالی که بر سر حضار فریاد می کشید جلسه را ترک کرد و از کارینگتون دور شد.

منچستر یونایتد می تواند قبل از اینکه فرصت نقل و انتقالات به پایان برسد موضع خود را تغییر دهد, اما با مصدومیت اشلی یانگ و لوییز نانی احتمال باقی ماندن زاها بیشتر می شود.

مترجم: از وقتی زاها به الدترافرد اومده با توجه به شرایطی که داشته هر چند مدت یکبار براش شایعه ساختن, خوشبختانه هر دفعه زاها سریعا وارد عمل شده و از طریق شبکه های اجتماعی این شایعات رو رد کرده, امیدواریم این بار هم مثل دفعات قبل باشه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط DW در تاریخ 1392/10/28 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

منم تا دیروز همین نظر رو داشتم آقا فرزاد
ولی خوب تویه این بی بازیکنی چرا با زاها لجه؟
چرا مضخرفترین بازیکن جهان یعنی کلورلی این همه بازی میکنه اونوقت کسی که از چمپیون شیپ به تیم ملی رسیده حتی روی نیمکتم نیست؟
خوب نباید اینکارا رو بکنه...فوتبال رو که نباید با بحثای دختر داری قاطی کرد
در هر صورت عصبانی بودم یه چیزی گفتم ولی دیگه بود و نبود مویز فرقی برام نمیکنه
شکلکشکلک
اونوقت کی گفته زپرتی و اسکول توهینند
الان نیمی از بازیکنای منچستر زپرتی و اسکولند اینا حقایقهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/10/28 و 12:40 دقیقه ارسال شده است

خیلی متاسفم برای افکاری که در سر میپرورانی جناب DW...
عقاید و نظرات خیلی ها نسبت به شرایط کنونی تیم متفاوته ولی شما باید بیشتر مراعات کنید دوست عزیز .شما دارید علنا" به دیوید مویس بی احترامی و بی اعتنایی میکنید.
با اجازه ی داش سعید و دیگر دوستان من ترجیح میدم پاسخگوی نظر ایشون باشم.... غول خوابیده است .زمانی که یک غول خوابیده است باید با دقت باشید چون یک غول هیچ وقت نمیخوابد . در خیلی از مواقع ان تیمی که بنظر میرسد زیر فشار زیادی بوده ، تیمی بوده که در بازی نمایش قویتری داشته است.
بعضی از مردم شاید بگویند که این ضعیفترین ترکیب یونایتد در لیگ برتر است. این اگر چیزی است که ان ها فکر میکنند باید سطل اشغالشان را نشان من دهند . فکر کن یونایتد ترکیب متوسطی دارد ... هه آدم خنده اش میگیرد.

قبل از هرچیز، بی شک زمان مناسبی برای قضاوت در مورد مویس نیست و فکر میکنم لااقل همه اینو قبول دارند. تیم مشکلاتی داره و باید دید آیا او میتونه تیم رو به روزهای خوبش برگردونه یا نه. بازهم فکر میکنم این موضوع که فرگی با این تیم قهرمان شد و مویس همین تیم و حتی یک خرید گران قیمت اینجای جدول هست، باز نمیتونه کار کاملاً درستی باشه. موضوعی هست که نمیشه با ورود یک مربی جدید اونهم بعد از تنها چند ماه قیاس کرد.
به نظرم در چند حوزه درآینده میشه در مورد مویس دست به قیاس زد. اینکه او چه طور میخواد یک سیستم برنده داشته باشه، اینکه او در خصوص جذب بازیکن چه شیوه ای رو پیش خواهد گرفت، اینکه آیا او میخواد رو سیستم جوان پروری مانور زیادی بده و یا سعی کنه بالانس بهتری در جذب بازیکنان بزرگ با بازیکن پروری داشته باشه، اینکه او اهل تعارف هست و یا در آینده بازیکنان ضعیف رو حذف میکنه یا نه و... اینها چیزهایی هست که باید در آینده دید و نمیشه از حالا روی اونها مانور داد.
اینکه باشگاه اورو جذب کرد، بی شک بی ارتباط با همگام بودن او با سیاستهای باشگاه نبود اما به نظر من این مهمه که این چه قدر برای باشگاه مهم بوده.

با احترام شکلک
پاسخ : صاحب اختیاری شکلک
پاسخ : جواب کامنتای پستای خودت رو هم میدادی خوب می شد شکلک

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/10/28 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

آمارش تو چمپینزشیپ 4 گل 5پاس گل بود فک کنم!یعنی نه گلزنه نه زیاد پاس گل میده.خود منم دوس داشتم بیاد ولی یه حسی بهم میگه از اون بازیکنایی میشه که درحد متوسط میمونن بازیکنای زیادی بودن که تکنیکشون از زاها هم بیشتر بوده ولی هیچوقت بازیکن بزرگی نشدن
یه جورایی نامطمئن و دست پاچه ست بازی کردنش تو پالاس هم همینجوری بود یه چیز تو مایه های همین استوریجه خودم انتظار داشتم بشه یکی از بهترین های انگلیس تکنیکش و سرعت و قدرتش از زاها هم بیشتره ولی در حد یه بازیکن معمولیه
پاسخ : 8 گل 11 پاس گل - خوب هرکی ی عقیده ای داره ولی وقتی ی بازیکن 20 ساله از چمپیون شیپ به تیم ملی میرسه و تو این سن بهترین بازیکن لیگش میشه قطعا بازیکن با استعدادیه.

این نظر توسط dw در تاریخ 1392/10/27 و 23:31 دقیقه ارسال شده است

امیدوارم این اسکول رو هر چه زودتر پرت کنند بیرون
میگه بازی پاریس و یووه رو رفتم نگاه کردم واسه دانش
همون از لورن بلان و بازیهای یووه و سامپدوریا دانش یاد میگیری که اینه وضعمون
خوب دختره **** رو جمع کن چرا با زاها لجی
تا دیروز هر کی از مویز بد میگفت میزدم ناکارش میکردم ولی از امروز **** به *** و امیدوارم حتی اگه به قیمت از دست دادنه تموم جام ها هم که شده هر چی زودتر این مربی زپرتی رو پرت کنند قاطی باقالیا
خداییش آدم باید فکر کنه
فرض کنیم الان رئال و بارسا و بایرن بی مربی شدن قول میدم بهتون شده 1 سال بی مربی بمونند مویز رو قبول نمیکنند
ذهنش خیلی کوچیک و در حده اورتون و ساندرلند و الغرافه است امیدوارم این کارای بیهودش رو ول کنه
درد و دله A/M
پاسخ : ترجیح میدم چیزی نگم :|

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/10/27 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

به نظرم اخرشم میره تو تفکرات مویز جا نداره البته اینقدرام خوب نیست دیگه درسته تکنیک زیادی داره ولی تاثیر گذار نیست
پاسخ : نه بابا, مگه الکیه؟ کلی پول دادیم بابتش. مویز هم گفت بخش بزرگی از برنامه های منه. حیفه بخدا. خودش ی تنه کریستال رو کشید بالا دیگه چطوری میخواست تاثیرگذار باشه.

یکی از آرزوهام این بود که زاها رو بخریم. وقتی خریدیمش باورم نمیشد. ولی چی فکر می کردم چی شد. بخدا حیفه. البته من هرکی رو دوست دارم میخریم ولی جواب نمیده

زاها چند روز پیش گفت: من هنگام فراز و نشیبم خندان خواهم بود چون کمی پس از باران دوباره آفتاب طلوع خواهد کرد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 198
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 557
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,744
  • بازدید ماه : 6,519
  • بازدید سال : 49,494
  • بازدید کلی : 569,286