loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 217 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

برسی عملکرد قرضی ها:قسمت پایانی                                                

با تعداد زیادی بازیکن جوان برای یونایتد ضروری است که بازیکنانش را به صورت قرضی به بیرون بفرستد تا پیشرفتشان را ادامه دهند و تجربه کسب کنند.در لیست زیر به بررسی عملکرد چند بازیکن یونایتد در این فصل می پردازیم

 


 

مهاجم شیلیایی منچستر یونایتد,انجلو هنریکز,در ابتدای پنجره ی نقل و انتقالات زمسانی به ویگان اتلتیک قرض داده شد.روبرتو مارتینز او را برای پشتیبانی و پوشش جای خالی آرونا کونه که به جام ملت های آفریقا می رفت به DW آورد.هنریکز تنها دو بازی برای ویگان انجام داد,اولین بازی در اف ای کاپ مقابل بورنموت بود که بین دو نیمه به میدان آمد و دیگری مقابل ساندرلند انجام شد.او در این بازی یک گل زد اما ویگان 3-2 شکست خورد و مشارکت در تیم اصلی ویگان در آینده به این بازیکن 18 ساله کمک خواهد کرد.

 


 

فابیو داسیوا,برادر دوقلوی رافائل به کویینز پارک رنجرز لیگ برتری سپرده شد.با حضور اورا و الکساندر بوتنر کار برای او سخت می شد و سر الکس اعتقاد داشت که یک دوره ی قرضی به فابیو کمک خواهد کرد.در طی این مدت او 20 بازی در لیگ برتر برای تیم در خطر سقوط QPR انجام داد و در باخت 4-2 مقابل ام کی دانز در اف ای کاپ او گلزنی کرد.اما دوره ی او در QPR تحت شعاع مصدومیت قرار گرفت.

 


 

فدریکو ماکدا,او که با گل پیروزی بخشش مقابل استون ویلا در سال 2009 مشهور شد همواره تلاش کرده تا خودش را بر تیم اصلی تحمیل کند.ماکدا در پایان ژانویه به اشتوتگارت قرض داده شد و تاکنون 12 بار(هر 12 بار به صورت تعویضی بود)برای تیم آلمانی به میدان رفته اما هنوز موفق به گلزنی نشده است.مدیر ورزشی اشتوتگارت فردی بابیک ادعا کرده که یونایتد به باشگاه آلمانی قول داده که در پایان فصل ماکدا را به آن ها می فروشد.اما ماکدا روشن کرد که او به الدترافرد باز می گردد.

 


به به,ستاره ی پرتقالی یونایتد نیز در حال حاضر به صورت قرضی در ریو اوه به سر می برد.او پس از بازگشت از مصدومیت رباط صلیبی به پرتقال فرستاده شد تا به پیشرفتش ادامه دهد.او کار خود را با گلزنی مقابل ماریتیمو آغاز کرد و در ادامه یک بار دیگر نیز گلزنی کرد.در مجموع او 17 بازی برای تیم پرتقالی انجام داد که شامل 16 بازی در لیگ حرفه ای پرتقال و یک بازی در جام حذفی این کشور می شود.

 


 

مایکل کین در اوایل نوامبر به لستر سیتی قرض داده شد.او از زمانی که قرض داده شد با عملکرد قدرتمندش به شدت برای روباه ها درخشید و همواره در تیم استوارت پیرس حضور داشته است.او تا کنون 22 بازی(20 بازی کامل) در چمپیون شیپ انجام داد و دو بار موفق به گلزنی شد  که مهمترینش گل دقایق پایانی و تساوی بخش مقابل لیدز یونایتد بود.همچنین او توسط هوادران لستر سیتی به عنوان دومین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.بی شک او بهترین عملکرد را در بین بازیکنان قرضی داشته است و در آینده می تواند جانشین مناسبی برای ویدیچ یا فردیناندی باشد که به پایان دوره بازیگریشان نزدیک می شوند.

 


سم جانستون,او در حال حاضر در لیگ 1 کنار تیم والسال است.او دروازوان تیم زیر 17 ساله های انگلستان بود رمانی که آن ها قهرمان جام ملت های اروپای زیر 17 ساله ها در سال 2010 شدند.او کارش را در والسال با یک کلین شیت آغاز کرد او 2 بازی دیگر نیز دوازه والسال را بسته نگه داشت.در مجموع او با 7 بازی 5 گل خورده و 3 کلین شیت کار خود را در این فصل لیگ 1 به پایان رساند.

 


 

بازیساز جوان ایتالیایی,داوید پتروچی,او به صورت قرضی در پیتربرو  به سر می برد.هافبک جوان در روز های ابتدایی اش در پیتربرو دچار مصدومیت شد.اما حالا به نظر می رسد که آن را پشت سر گذاشته باشد.او استعداد باور نکردنی ای دارد و امیدوار بود در تیم درن فرگوسن تاثیرگذاریش را نشان دهد.او در مجموع 3 بازی برای پیتربرو انجام داد و در باخت 2-1 مقابل لستر یک گل بسیار خوب به ثمر رساند.


 

-اسکات ووتن مدافع آینده دار یونایتد 4 ماه پیش به پیتربرو قرض داده شد اما او نیز به سر نوشت هم تیمی اش پتروچی دچار شد و ادامه ی فصل را از دست داد.(2 بازی,1 گل)


-ریس برون مدافع 21 ساله یونایتد که به ایپسویچ تاون قرض داده شده بود نتوانست خودش را در این تیم جا بیاندازد و تنها 6 بازی برای این تیم انجام داد.


-شان مکگینتی به ترنمر راورز قرض داده شد اما پس از مدت کوتاهی به دلیل مسائل انضباطی از این تیم اخراج شد.او 4 بار برای این تیم در لیگ 1 به میدان رفت.


-لوک گیورین به لیگ 2 بلژیک و تیم رویال انترورپ فرستاده شد.لوک 24 بازی(21 بازی کامل) انجام داد و 2 گل و 4 پاس گل ثبت کرد.


-جان کافی که به نوتس کانتی در لیگ 1 قرض داده شده بود در 23 بازی 3 گل زد و 2 پاس گل ساخت.


-جس لینگارد به لستر قرض داده شده بود اما فقط 5 بار برای این تیم به میدان رفت و ژانویه به الدترافرد بازگشت.


-رایان تونیکلیف نیز که به بارنزلی پیوسته بود تنها دو بار برای این تیم بازی کرد و 1 پاس گل فراهم کرد.او نیز مانند لینگارد در ژانویه به الدترفرد بازگشت.


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 676
  • باردید دیروز : 406
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,075
  • بازدید ماه : 7,850
  • بازدید سال : 50,825
  • بازدید کلی : 570,617