loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 215 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عدنان جانوزاج از نگاه طرفداران به عنوان بازیکن سال رزروها را انتخاب شد.

بازیکن 18 ساله در سال جدید به یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم وارن جویس تبدیل شده .او در گروه سنیش پیشرفت قابل توجهی داشته و همچنان به یادگیری هایش ادامه می دهد.

او پس از اولین بازی اش برای تیم اصلی در پیش فصل سال گذشته به بازیکن کاملتری تبدیل شده و تحت نظر وارن جویس توانسته ضمن حفظ استعداد هایش در بازیسازی,سرسختی و سخت کوشی را به  بازی اش اضافه کند.

جوان بلژیکی در نیمه نهایی پرمیر لیگ که این هفته در الدترافرد برگذار شد مقابل لیورپول عملکرد فوقالعاده ای داشت و توانست ستایش وارن جویس و سر الکس را بدست بیاورد.

او به سایت باشگاه گفت:"بازیکن سال بودن احساس فوق العاده ای داره.من سخت تلاش میکردم و می خوام از همه ی بازیکنان,طرفداران و پرسنل تشکر کنم.

وقتی شما مصدومید و می خواهید به همه نشان بدهید که چه کار هایی از دستتان بر میاد سخت است.من سال گذشته نتوانستم انجامش بدم بنابراین امسال انجامش دادم.بازیکن سال بودن احساس فوق العاده ای داره."

جانوزاج با کسب 57 در صد آرا این عنوان را کسب کرد.مارنیک فرمایل و کاپیتان تام تورپ در رده های بعدی قرار گرفتند.عکس


 

Ben Pearson

بن پیرسون بازیکن سال جیمی مورفی سال 2013 نام گرفت.

این هافبک در این فصل به طور مرتب 26 بار برای تیم وارن جویس به میدان رفته و در اولین و آخرین بازی اش در این فصل توانست گلزنی کند.

پیرسون با توجه به قدرت تکل زنی و پاسوری اش می تواند میانه زمین را بطور بی نظیری کنترل کند.او استعداد های بیشتری دارد که هنوز نتوانسته از آن ها استفاده کند.به راستی که او آینده ی روشنی دارد.

پس از کاپیتانی در تیم ملی انگلستان و پیوستن به تیم زیر تیم زیر 21 ساله ها  امسال می تواند سال بی نظیری برای او باشد.

"من واقعا افتخار میکنم.فصل طولانی بود اما من فکر می کنم عالی عمل کردیم-جدا اف ای کاپ-واقعا فصل خوبی بود.

بیشتر بازی من مربوز به تکل زنی و تخریب بازی حریف است.باشگاه واقعا برای من مناسب است.من از وقتی که یک کودک بودم اینجام و بهترین کاری را که می توانستم انجام دادم تا به این جا رسیدم."

پیرسون در این مسیر لیام گروشاو و جیمز وییر را شکست داد.عکس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 8,616
  • بازدید سال : 51,591
  • بازدید کلی : 571,383