loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 183 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (1)

 

انجلو هنریکز به باشگاه بر می گردد

 مصاحبه او پس از یک دوره ظاهرا ناموفق در ویگان اتلتیک:

"من فوتبال زیادی بازی نکردم و این یک مسئله طبیعیه چراکه من از ژانویه به این جا اومدم."

"اما بودن در لیگ برتر و گذروندن زندگی با تیم اصلی و یادگیری از بازیکنا  دیگه عالیه."

"من اینجا دوستای زیادی پیدا کردم دوتاشون اهل آمریکای جنوبین و بیشترشون بریتانیایی هستن این تجربه ی فوق العاده ایه."

"من از حضورم در اینجا لذت بردم و نمی تونم برگشتنم رو رد کنم و باید بگم برگشتن من به اینجا امکان پذیره,کی می دونه؟

او که بازی های بسیار کمی در ویگان انجام داده,افزود:

"شما همیشه پیشرفت می کنید و چیز هایی جدیدی از مربی ها و بازیکنای جدید یاد میگیرید.این  تجربه ورزشیِ خوبی برای من بود.و من امیدوارم وقتی که به الدترافرد بر می گردم چیزایی که یاد گرفتم رو به نمایش بزارم."


دیوید مویز در برابر هر پیشنهادی برای نیک پاول مقاومت میکند. مویز یکی از هواداران این جوان بود و حتی در اورتون هم قصد به خدمت گرفتن او از کرو را داشت. شایعات انتقال قرضی نیک پاول به تیم دیگر برای فصل بعد به گوش میرسد و گویا ویگان و استوک خواهان او هستند ولی مویز گفته میشود پیش فصل به صورت جدی وضعیت پاول را زیر نظر خواهد داشت پیش از آنکه اجازۀ خروج او را بدهد.منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/03/04 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلام ، این هنریکوئز چطور بازیکنیه ، سبکش به کی بیشتر شبیهه ؟
امیدوارم که پاول خیلی زود تو ترکیب اصلی جایی برای خودش دست و پا کنه.
اما باز هر چی فک میکنم می بینم حتی با رفتن اسکولز و اندرسون و فلچر ، و حضور کریک و کلورلی و کاگاوا اگه بخوایم پاول رو بیاریم تیم اصلی با اینکه تعداد هافبک وسطامون فقط 4 تاست ، باز توی پیدا کردن اون دونفر وسط زمین تو سیستمای 4231 و 442 کلاسیک مشکل داریم ، چون کاگاوا که اصلا مال اون پست نیست ، پاول به نظرم میتونه اونجا بازی کنه اما فک نمیکنم که زوجش با کریک چیز خوبی از آب در بیاد ، اونجا نیاز به یه هافبک دفاعیه که کنار کریک بازیساز عمل تخریب رو به خوبی انجام بده.
پاسخ : سلام آقا پویا
هنریکز ی مهاجم باکسه تو سبک ون نیستلروی
دقیقا پاول خیلی به این سیستم میخوره تام هم به این سیستم می خوره و به فکر می کنم به مرور زمان پاول هافبک میانی تیم میشه و تام یخورده دفاعی تر میشه تقریبا اتفاقی که داره تو انگلیس مس افته الته بجای پاول اونجا ویلشر بازی می کنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 722
  • باردید دیروز : 406
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,121
  • بازدید ماه : 7,896
  • بازدید سال : 50,871
  • بازدید کلی : 570,663