loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 224 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (7)

سرمربی منچستر یونایتد دیوید مویز می تواند دفاع راست اروگوئه ای,جیلرمو وارلا را تبدیل به اولین خرید تابستانی اش بکند.

وارلا که برای پنارول بازی می کند از لحاظ کیفی کمی ناشناخته می باشد با این حال او اخیرا یک دوره آزمایشی در الدترافرد داشته است.

دیوید مویز در نظر دارد که تیم منچستر یونایتد را در قالب سبک خود ببندد و او همواره با بعضی از بازیکنان اورتون لینک می شود.

وارلا از دوره آزمایشی اش با قهرمانان لیگ برتر لذت برده و اخیرا گفته است:

"من با تیم اصلی منچستر یونایتد تمرین می کردم.از من به خوبی استقبال شد.شانس تمرین با منچستر یونایتد حیرت انگیز است.من شاد و خوشحالم.و از پنارول سپاسگذارم که اجازه ی این سفر را به من داد.چیچاریتو کمک زیادی به من کرد من از او نیز سپاسگذارم.تمرینات کوتاه اما بسیار طاقت فرسا بود."

با اینکه پیشنهاد 1.2 میلیون پوندی منچستر یونایتد برای خرید ژیلرمو وارلا رد شده است تصور می شود که مدیران پنارول مایل به مذاکره هستند.

رئیس باشگاه پنارول ادگارد واکر گفت:"این پیشنهاد مهم و پیچیده ای است,جواب دادن به این پیشنهاد ساده نیست."

لازم به ذکر است منچستر یونایتد برای جانشینی رافائل داسیلوا دفاع راستی تخصصی در اختیار ندارد.

 


اسپورتویتنس هم خبر ژیلرمو وارلا را پوشش داده و اشاره کرده آنقدر این مدافع راست 20 ساله یونایتد رو تحت تأثیر قرارداده بود که حتی موقع دورۀ تستی در کارینگتون، برعکس همه جوونای دیگه کاراموز، با تیم اصلی تمرین کرد نه با جوانان! و به جو با نشاط تیم اصلی و تأثیر اورا و چیچاریتو روی وارلا اشاره شده و قدرت اورا در برقراری ارتباط با خریدهای جدید به دلیل تسلطش به چند زبان دنیا. و حتی اسپورتویتنس فهمیده که اورا یک شوخی هم با وارلا داشته پیرامون سوارز و اینکه گفته اوروگوئه ای ها احتمالا باید همه رو گاز بگیرن! 

اسپورتویتنس تعجب نخواهد کرد اگر با ورود مویز و تغییر کل سیستم اولدترافورد، این اهداف و بازیکنان هدف سابق همگی فراموش شوند، ولی رسانه های اروگوئه این انتقال رو خیلی جدی میدونن و صحبتهای دیروز رییس پنارول اشاره شده و اینکه مربی خود وارلا در پنارول گفته تأسف می خوره از اینکه وارلا قبل قهرمانی با پنارول تیم رو می خواد ترک کنه. و منبع اوروگوئه ای سابرایادو، اشاره به پیشنهاد 1.5 میلیون دلاری (!؟) کرده و گفته پنارول راضی نیست چون فقط 1 میلیون دلارش به خودشون میرسه چون 20 درصد رو خود ژیلرمو ور میداره و 30 درصد رو شخصی به نام بنتانکور و اسپورتویتنس گفته با این حساب باید به علم ریاضیات سابریادو شک کرد چون 50 درصد که به پنارول میرسه میشه 750 هزار دلار نه 1 میلیون دلار!!! (مترجم: البته اسپورتویتنس فکر کنم اشتباه میکنه چون قرار بود قرارداد شامل اقساط 200 هزار تایی باشه احتمالا سابرایادو با حساب اونا یه جوری حساب کرده)منبع

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Negar ferguson در تاریخ 1392/03/12 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

اين بازيكن به نظرم تجروبه اى بازى كردن در تيمى اصلى را ندارد بايد به فكر مايكل كين و همان مو قرمزه (اسمش را يادم نيست شکلک) باشيم الان واقتش رسيده است تا بهشان اعتماد كنيم شکلک
پاسخ : تام تورپ؟یا فرمایل؟

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/03/12 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

ببخشید داداش من باید برم
ی کلیپ از پیرسون دارم زیاد جالب نیست ولی برات آپش می کنم فعلا خداحافظ

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/03/12 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

بیخیال اکاگمنه همون پوگبا نمایه دیگه نه؟
سطح بازی این بالاتره امیدوارم بازیکن بزرگی بشه کلا کلیپ ازش داری؟ از اکامنگه چی؟

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/03/12 و 21:18 دقیقه ارسال شده است

میدونی داش من تولدشو به شمسی حساب کردم کلا بازیکنای اکادمی من تولداشون رو به شمسی حساب میکنم حساب سنشون دستم شکلک باشه دو روز دیگه میشه 18 ولی به شمسی عالیه خدا کنه جانشین کریک شه ولی من میترسم زیاد پیشرفت نکنه کلا تو هافبک دفاعی شانس نداریم اون از پتروچی اینم از تانیکلیف
پاسخ : بازیش رو دیدی؟من ی خلاصه از بازیش جلوی کلاب امریکا دیدم
وقتی مریض شد به فوتبال برگشت این کار خیلی سختیه
یجورایی داره روند اسکولز رو طی می کنه آخه اسکولز هم آسم داشت
من هم داشتم شکلک هم قدش هم هست تکلم ه میزنه به اسکولز جدیدی هم معروفه ولی من زیاد بهش امید ندارم انکاگامنه بنظرم بهتره

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/03/12 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

نه داش سوتی دادم تولدش نیس بابا من اگه ترجمه یاد داشتم وضعم بهتر بود
پاسخ : اصلا از کجا این به ذهنت رسید که پس فردا تولدشه؟
لینک بده

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/03/12 و 21:02 دقیقه ارسال شده است

بابا چه کاریه رافائل هست خوبه دیگه تازه ورمیل هم هست اگه سال دیگه مویز رافائل رو ببره یه پست جلوتر به عنوان وینگ راست من تعجب نمیکنم شکلک اخه وقتی بهترین مدافع راست جهان رو داریم چه نیازی هست ؟ تازه فابیو و جونز و اسمالینگ هم میتونن راست بازی کنن شکلک پس فردا تولد بن پیرسون جوون اکادمیمونه شکلک خیلی بهش امید دارم ایشالا به سرنوشت تونیکلیف دچار نشه خیلی دوست داشتنیه مث اسکولز شکلک فقط یه سوال هافبک میانیه یا دفاعی؟
پاسخ : رافائل نیاز به جانشین داره اونم باید دفاع راست تصصی باشه فرمایل و فابیو خیلی خوبن ولی باید ببینیم چی میشه-این فابیو رو نگه داریم خوبه وقتی رافائل اخراج شد با لباس فابیو میفرستیمش تو بازی شکلک
تولد شکلک
هافبک دفاعیه با تکلای عالی ی سرچ کن تو سایت اسمش رو ازش اطلاعات بیشتر بدست بیار

این نظر توسط Negar ferguson در تاریخ 1392/03/12 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

in ra wasaii academi kharid,khob chera yak bazikone top va muridi niaz nemikharad? شکلکشکلک
پاسخ : نه احتمالا این رو برای تیم اصلی میخرن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 426
  • باردید دیروز : 963
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,788
  • بازدید ماه : 8,563
  • بازدید سال : 51,538
  • بازدید کلی : 571,330