loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 164 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

مربی آکادمی منچستر یونایتد پل مکگینس فاش کرده که باشگاه از دهه 90 از پتانسیل مدیریتی دیوید مویز آگاه بوده است.

مکگینس در مصاحبه اختصاصی با سایت باشگاه از مربی جدید پشتیبانی کرده و می گوید که انتظار دارد سر الکس در آینده از مسابقات جوانان دیدن کند.

گوشه ای از  مصاحبه مک گینس:"احتمالا دیوید مویز بسیاری از جوانان و رزروهای ما را دیده.شما اون رو در مسابقات زیر 21 ساله ها می بینید."

"یک نکته در مورد دیوید که واقعا کسی اون رو نمی دونه,من اولین نفری بودم که برای مربی شدن اون در اینجا تلاش کردم."

"من در یک دوره کامل مربی گری با او بودم و او خاص بود.زمانی که او در پرستون بازی می کرد نشان های مربی گریش را در اسکاتلند تکمیل کرده بود."

سر الکس پس از بازنشتگیش در بازی اسطوره های یونایتد و رئال حضور داشت و او اشاره کرده بود که حتی بعد از بازنشستگی اش هم می خواهد بازی های زیادی تماشا کند.

مکگینس اصرار داشت:"من فکر می کنم مربی هنوز هم برای دیدن بازی ها می آید.من نمی دانم دلیل علاقه او به مسابقات  اسب سواری و سفر های عجیب و غریب چیست چرا که او علاقه دارد تا ببیند کارش را چطور انجام داده.

او هیچ وقت در مدت کسب افتخاراتش استراحت نکرد و این سال تجربه ای باور نکردنی برای او خواهد بود.اولین سالی که او توقف می کند و برای چیزی رانندگی نمی کند.او باید از وقتش لذت ببرد و من مطمئن هستم که او برای دیدن مسابقات جوانان خواهد آمد و از همه پشتیبانی خواهد کرد.

مک گینس:شما در مورد یک باشگاه خانوادگی صحبت می کنید و احساس من این است که مربی یکی از اعضای خانواده اش را از اسکاتلند به اینجا آورده.او چگونه است,شخصی با اعتقاد,اخلاق و روحیه کاری مشابه(با سر الکس)


وسلی در راس لیست بازیکنانی که آزاد اعلام شدند

فردریک وسلی تنها پس از 17 ماه که از سیتی خریداری شده بود آزاد اعلام شد.

مدافع 20 ساله 17 ماه پیش در ژانویه به صورت آزاد از سیتی به الدترافرد آمده بود.

خرید او به اندازه خرید دنیس لاو یا کارلوس توز بحث برانگیز نبود اما باز هم برای طرفداران شوکه کننده بود.

وسلی مدافع انعطاف پذیری است و می تواند به عنوان هافبک مرکزی نیز بازی کند او فصل گذشته بازی های خوبی برای وارن جویس انجام داد اما نتوانست به تیم اصلی برسد فردریک در برد 1-0 مقابل تاتنهام مصدوم شد بقیه فصل را از دست داد.

وبسایت PFA دیروز لیست بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را منتشر کرد که نام وسلی نیز در آن لیست قرار دارد.

دیگر بازیکنان این لیست:

 لوک مککالو مدافع 19 ساله اهل ایرلند شمالی

کنجی گور وینگر هلندی که بنظر می رسید به سوانزی پیوسته است.

متیو ویلکینسون مدافع 18 ساله و اهل منچستر

جیلیانو ون ولزن وینگر هلندی

ریس برون,جان کافی,مایکل فورنیژر,لوک هندری و لوک گریون نیز قبلا آزاد اعلام شدند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 423
  • باردید دیروز : 963
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,785
  • بازدید ماه : 8,560
  • بازدید سال : 51,535
  • بازدید کلی : 571,327