loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 350 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (11)

طبق گزارشات در فرانسه این تابستان نامپالیس مندی در آستانه پیوستن به منچستر یونایتد قرار گرفته است. 

به نقل از گزارش روزنامه فرانسوی اکیپ هافبک دفاعی موناکو نامپالیس مندی امروز صبح تصمیم گرفت تا به صورت آزاد باشگاهش را ترک کند.

"من با باشگاه به جایی که می خواهم بروم به توافق رسیدم و تا پس از تعطیلات حرفی در این مورد نمی زنم."

موناکو امسال نقل و انتقالات تابستانی بزرگی را گذرانده و این مندی را متقاعد کرده تا او آینده اش را از اعراب ها دور کند درحالی که تا مدتی پیش باشگاه او جی سی نایس به او علاقه نشان می داد.

از آنجا که این روزنامه گزارش می دهد منچستر یونایتد بیشتر از دیگر تیم ها به این هافبک دفاعی جنگنده نزدیک است.

بازیکن 20 ساله که اکنون یه نمایندگی از فرانسه در تولون حضور دارد,اجازه گرفت تا قراردادش را به اتمام برساند بنابراین در صورت قرارداد با هر باشگاهی پولی بین دو طرف رد و بدل نخواهد شد.

حالا در دنیای به این بزرگی چرا منچستر یونایتد به فکر خرید اوست؟

او فصل گذشته 32 بار در استید لوئیز دوم به میدان رفته است اما شما وقتی به او نگاهی می اندازید شاید او برای بازی کردن در لیگ برتر در نظرتان کمی لاغر و ضعیف بیاید.

او 168 سانتی متر دارد اما نباید فریب ظاهر او را خورد.او به تکل های مخرب,مقاومت و بالانس باورنکردنی اش مشهور است همچینین او در بازی سازی از اعماق میانه میدان کاملا قابل اعتماد است.

می توان گفت او نقشی مانند نقش ماکلله دارد و البته بیشتر از حدی که شما فکر می کنید با استعداد بازی می کند.در واقع او از نظر خیلی ها ماکلله ی جدید شناخته می شود.

استعدادیاب باشگاه موناکو دیدیر کریستوفر او را the La Seyne-sur-Mer inhabitant نامید که معنی کپی کاربنی از هافبک سابق چلسی و رئال را می دهد.در حقیقت از کلمات با ارزشی در حمایت از او  استفاده کرده است.

مندی در حال حاضر یک فرانسوی محسوب می شود و برای او آینده درخشانی در تیم ملی فرانسه در نظر گرفته اند در حالی که او از رده زیر 16 ساله ها تا زیر 20 ساله ها برای این کشور بازی کرده است.

یا او توسط تیم دیگری زود تر خریداری می شود یا یک روز جانشین مایکل کریک خواهد شد اما با توجه به گزارشات اکیپ بنظر می رسد که او راه گییرمو وارلا را در پیش بگیرد.

Nampalys Mendy
© www.asm-fc.com
زمان تولد 23.06.1992
مکان تولد La Seyne-sur-Mer  
سن 20
قد 1,68
ملیت   فرانسه
  سنگال
پست هافبک-هافبک دفاعی
پا راست
ارزش بازار سه و نیم میلیون پوند
چهار میلیون یورو
ایجنت بازیکن Mondial Sport Management & Consulting Sarl

 

Defensive MidfieldCentral Midfield
پست اصلی هافبک دفاعی
پست دوم هافبک مرکزی 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/20 و 14:47 دقیقه ارسال شده است

منم قدم کوتاهه با وودی صحبت کنیدهوشم که دیگه میدونید دیگه مایکل له له دیگه توی آرسنال بود بهترین هافبک دفاعی بود البته بعد روی کینشکلک
پاسخ : خاک بر سرت ماکلله تو رئال و آخرا هم تو چلسی بود اونی که تو آرسنال بود پاتریک ویرا بود شکلک شکلک
هوشت رو هم میدونیم در حد جلبکه شکلک شکلک

این نظر توسط مهران در تاریخ 1392/03/20 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

قدش خیلی کوتاهه ، کسی هم که قدش کوتاهه حداقل باید هوش خیلی بالایی داشته باشه مث اسکولزی که قدش 1 متر 69 بود یا همین ژاوی که 1 متر 70 . امیدوارم هوش بالایی داشته باشه .
پاسخ : ی کلیپ ازش دیدم که خیلی کم حرکتاش رو نشون می داد بیشتر توش حرف می زد اونجا خوب بود ی بار توپ جروینیو رو خیلی خوب تکل کرد
ی پاس بلند هم که داد استیلش شبیه اسکولزی بود

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/03/20 و 3:30 دقیقه ارسال شده است

مايكل له له دكترشکلک با هر ننه قمرى داريم قرارداد ميبنديم بيان با منم يه قرارداد سه روزه ببندن حداقل بريم اولدترافوردو رئيسشو ببينيم
پاسخ : مایکلش رو از کجا آوردی؟

فعلا باشگاه نیاز به توپ جمع کن نداره حالا بزار با وودواردز صحبت کنم ببینم چی میشه

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/03/19 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

درسته همه اینا هست ولی وقتی به افرادی مثل دایی و کریمی و نکونام و ... نگاه میکنی که تو سن وسال نه چندان پایین هم به تیم های مطرح رفتن مشخص میشه که اگه بازیکنای ایرانی هم دیده شن کم از بقیه ندارن مشکل اصلی ایران تو چند سال اخیر نرفتن به جام جهانی بوده دیده نشدن بازیکناش الان شاید 5 تا باشگاه اروپایی هم استعداد یاب تو ایران نداشته باشن در صورتی که تو کشورهایی مثل کره و ژاپن تقریبا همه دارن!اینا بیشترین دلیلش نرفتن به جام جهانی هست که البته اونم ناشی از بی برنامگی هست وگرنه بازیکنای ایرانی به نظر من تو سطح آسیا اولن ولی چون کره و ژاپن ترنسفرهای بیشتری داشتن و دارن و خواند داشت.سطحشون مرتب داره بالاتر میره و ایران هم پشت سر هم نسل های جوونش تباه میشن ایران باید حداقل 3 دوره پشت سر هم تو جام جهانی باشه تا خودشو تثبیت کنه تو فوتبال جهان و باشگاه های اروپایی مطمئن شن که هزینه ای که واسه استعدادیابی میکنن چبران میشه
پاسخ : دقیقا


بزرگترین سود جام جهانی برای کشورای مثل ایران که امید قهرمانی ندارن پیشرفت فوتبال و معرفی بازیکناشونه البته دلیل این که تو ایران از طرف باشگاه های بزرگ استعدادیابی نمیشه به علاوه اوناییی که شما گفتی نداشتن رابطه ایران با اون کشور ها هم هست بزرگترین باشگاه ها برای انگلستان و فرانسه و ایتالیا و اسپانیا و آلمان هستن که تازه امسال رویانیان ی اقدامات کوچیکی انجام داده و مثل اینکه قراره با میلان همکاری کنن


کره و ژاپن کلا ی سطح بالاتر از ایران هستن چه لیگشون چه لژیونراشون و چه مدیریت و برنامه ریزیشون


ولی فدراسیون ایران فقط میخواد امروزش بگذره

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/03/19 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

درسته انسان انسانه فرقی نداره آفریقایی باشه یا آسیایی ولی اونا برنامه منظم تری دارن و بیتشر روشون سرمایه گذاری میشه من کلیپ چندسال پیش عدنان رو دیدم والا من هم سن عدنان بودم همون حرکتا رو با سرعت دوبرابر انجام میدادم ولی هر چقدر سن میره بالا اختلاف سطحم میره بالا

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/03/19 و 23:36 دقیقه ارسال شده است

اینا خودشون به تنهایی هافبک دفاعی نبودن یه جورایی بیشتر هافبک بازیساز بودن تا دفاعی اسکولز یا کنار کین یا کریک بوده همیشه و به عنوان بازیساز بازی کرده نه هافبک دفاعی.البته همیشه استثناهایی پیدا میشه مثل همین اسین ولی 1.68 خیلی کوتاهه دیگه.در ضمن من اگه ایران نبودم الان توپ طلا هم گرفته بودمشکلکیه چیزم من بگم که ایرانی ها از اروپایی ها چیزی کم ندارن ولی مشکل از جایی دیگه ست.من حالا خودمو نمیگم ولی واقعا هستن بازیکنایی که حداقل از بازیکنی مثل رافائل بهترن اینو جدی میگم تو همین تیم خودمون هست ولی باید کلی پول بدیم تا بتونیم تو یه تیم لیگ برتری تست بدیم!

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/03/19 و 23:07 دقیقه ارسال شده است

با 1.68 میخواد دفاعی بازی کنه؟؟مطمئن باشین نمیخریمش منچستر اسین رو به خاطر قدش تو قبول نکرد تازه 10 سانتیمتر هم بلندتر بود!من خودم 1.77 هستم به زور میزارن دفاعی وایسم و اگه قدرت فیزیکی و جامپم اینقدر زیاد نبود نمیذاشتن!حالا منچستر 1و68 رو بزاره دفاعی!!اونم تو لیگ جزیره!امکانش منفی نباشه صفره!
پاسخ : نباید زود قضاوت کرد بن پیرسن هم تقریبا همین قدریه-پل آینس و پل اسکولز هم قدشون تو همین حدودا بود
شما هیچ وقت خودتون رو بابازیکنای حرفه ای که تو اروپا بازی می کنن مقایسه نکنید-اونا وضعیتشون کاملا متفاوته
امشب برم ببینیم ازش کلیپ پیدا می کنم

این نظر توسط Xaniar در تاریخ 1392/03/19 و 22:57 دقیقه ارسال شده است

ايشالله كه اومد بتركونه.
پاسخ : ایشالله

این نظر توسط Xaniar در تاریخ 1392/03/19 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

ماكله له واقعا استثنا بود -بعد از ماكله له ديارا رو به عنوان جانشينش اعلام كردن اما اون كيفيت رو ارائه نكرد.اگه اومد اميدوارم جواب بده.
پاسخ : من فکر می کنم تنها هافبک دفاعی که بعد ماکلله اومد و تو اون سبک کیفیت ماکلله رو داشت یحیی تورست
البته فرانسه هر سال چند تا از این بازیکنا معرفی یم کنه که خیلی پیشرفت نمی کنن مثل ام بیا-ام ویلا-دیارا(تو یورو بود)-لاسانا دیارا-سیسوکو و... البته بنظر می رسه پوگبا بین اینا پیشرفت کنه امیدوارم این رو بخریم و این انقدر خوب بشه که حسرت از دست رفتن پوگبا رو نخوریم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 416
  • باردید دیروز : 963
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,778
  • بازدید ماه : 8,553
  • بازدید سال : 51,528
  • بازدید کلی : 571,320