loading...
کارینگتون
mutranslate بازدید : 143 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

چارنی اکانگامنه اذعان می کند که انتقالش از رویال انتورپ به منچستر یونایتد یک سوپرایز بزرگ بود.

 بلژیکی جوان که از DR congo  originis میاید مدعیست تا زمانی که از یونایتد پیشنهاد دریافت نکرده بود از همکاری آن ها(یونایتد) با رویال انتورپ کاملا بی خبر بود.

او در گفت و گو با اینساید یونایتد گفت: "بسیار خوب,من قبل از این که به رویال انتورپ منتقل شوم در یک تیم کوچک محلی مورد استفاده قرار می گرفتم,جایی که 3 فصل فوتبال بازی کردم.وقتی که من در رویال انتورپ بودم وارن (جویس) مربی باشگاه بود و داشت بازی من را می دید.من به صورت آزمایشی به یونایتد آمدم و آن ها به من یک قرارداد پیشنهاد کردند."

نوجوان کنگو-بلژکی می گوید: "نه,من در مورد لینک ها شنیده بودم,بیاید منصف باشیم.من بسیار شوکه و سوپرایز شده بودم باشگاه هایی در بلژیک به من علاقه مند بودند ولی وقتی حرف از منچستر یونایتد میاد قضیه کاملا متفاوته.پیشرفت از رویال انتورپ به منچستر یونایتد اصلا آسان نیست تو وقتی که به اینجا بیای این رو می فهمی.

هافبک 19 ساله از این که نیکی بات را بین کارد مربی گری می بیند خوشحال است.او به عنوان دستیار وارن جویس فعالیت می کند.

اکانگامنه به سایت باشگاه می گوید: " او در بسیاری از کارها به خوبی ما را کمک می کند.در زمین تمرین وقتی مشغول کاری اون هم اونجاست و به تو میگه که کارها رو باید چطور انجام بدی.اون خیلی خوبه,چون سال های سال در تیم اصلی بوده و میدونه که داره در مورد چی صحبت می کنه."

در مورد پست فعلیش هافبک نگهدارنده:

"من خودم رو اونجا می بینم اما زمانی که در بلژیک و تیم های دیگه در عقب مورد استفاده قرار می گرفتم هیچ وقت به عنوان هافبک نگهدارنده بازی نکردم اما دفاع چپ چرا.بنابراین زمانی که من به یونایتد آمدم آنها به من یاد دادند تا چطور در این پست بازی کنم.الان اونجا احساس خوبی دارم و راحتم."

در مورد فصل آینده:

"من مانند فصل گذشته نهایت تلاشم رو می کنم و سعی می کنم که به پیشرفتم ادامه بدم,ببینیم چه اتفاقی واسم میفته."

برچسب ها چارنی , اکانگامنه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 262
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 8,828
  • بازدید سال : 51,803
  • بازدید کلی : 571,595