loading...
کارینگتون
Amir بازدید : 325 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (7)

فردریکو ماکدا به Championshipمیرود تا در دانکستر روورز به صورت قرضی بازی کند، کاغذ بازی های این انتقال در حال تکمیل است.

مهاجم ایتالیای در هفته ای گذشته در تساویی بودن گل روورزها با هودرس فیلد، بازی را از سکو ها تماشا کرد،در ابتدا به مدت یک ماه به ایالت یورکشایر درشمال انگلستان میرود.

رئیس باشگاه دانکستر پل دیکتوف مهاجم سابق منچستر سیتی، اذعان کرده است که انتقال ماکدا در مراحل انتهایی خود به سر میبرد و با امضایی قرار داد میتواند در بازی روز سه شنبه در مقابل واتفور به میدان برود.


این بازیکن22 ساله قبلا به صورت قرضی به سمپدوریا، کویینز پارک رنجرز و اشتوتگارت رفته است و با هدف  تاثیرگذار بودن به در ورزشگاه Keepmoat میرود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/06/27 و 5:11 دقیقه ارسال شده است

درود ...
رونى ديشب 200 گله شد و این رکورد بی نظیری برای او محسوب میشه و بخشی از این موفقیت خارق العاده رو قطعاً باید به نام باشگاه گذاشت که همواره از او حمایت کرد و در مقابل خواسته های چلسی مقاومت کرد. او حالا تنها 3 نفر رو بالای سر خودش میبینه و هدف بعدی رسیدن به رکورد 211 گل راولی هست که فکر میکنم به احتمال زیاد در این فصل حاصل بشه. در ضمن رونی در دیدار با بایرلورکوزن موفق شد از رکورد گلزنی رایان گیگز در دیدارهای اروپایی تیم منچستر یونایتد پیشی بگیره و حالا تنها 7 گل دیگر تا رسیدن به رکورد 38 گل رود وان نیستلروی فاصله داره که باز فکر میکنم اگر دقت کافی داشته باشه و خوش شانس باشه و تیم در مراحل بعدی حذف نشه، بتونه به این رکورد هم برسه.
رونی تا به حال 406 بازی برای تیمش انجام داده که این حساب تقریباً در هر 2 دیدار 1 گل برای تیمش به ثمر رسونده و این رو باید در نظر داشت که او 3 فصلی هست که نصفه نیمه در پستهای غیر تخصصی به کار گرفته شده و مصدومیتهایی داشته وگرنه شاید الان شاهد رکوردی از او بودیم که به معنای واقعی چشمها رو خیره میکرد و حالا باید گفت چلسی بى دلیل خودش رو برای رونی به آب و آتش نزد | باتشكر

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/26 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

آره من انتظار داشتم تو اوج برگرده به منچستر...
اينجاشم مطمئنم سرالكس امسال بود برميگشت...هرچي بود به قول خودش گذشت...
ولي واسه من اسطوره ست...
پاسخ : تو هم برای اون اسطوره ای...شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/26 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

بدنش داغه نميفهمه چي ميگهشکلک
پاسخ : من کلا فراموشش کردم نه ازش متنفرم نه دوستش دارم
هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک الان همون روزه شکلک
پاسخ : رونالدو و نمک هردوشون گندیدن loooooooool شکلک
پاسخ : گفته منچستر مربوز به گذشته ای من میشه

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/26 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

ميدونم كي به كيهشکلک
خودشم فيروزه ايهشکلکشکلکشکلک
بابا تمديد كرده رايگان نياد ديگه وگرنه شماره 7 رو واسش كنار گذاشتن بذار خوش باشيمشکلک
پاسخ :
رونالدو: منچستر یونایتد مربوط به گذشته است خانه من اینجا در مالدیوه

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/06/26 و 9:14 دقیقه ارسال شده است

درود ...
یه سری چیزها در فوتبال به صورت تصاعدی هست، به این معنی که زمان باعث میشه یه سری پارامترها بالا و حتی پائین بیاد. مصداق ها زیادند، اما چیزی که مد نظرم هست، شانس یک سری بازیکنها برای پیشرفت در تیم خودشون هست. شرایط باشگاهها متفاوت هست و این شرایط میتونه روی شرایط و آینده بازیکنها اثر مستقیم داشته باشه.
مثلاً در مورد فدریکو ماکدا هم به نظرم همین روند داره دنبال میشه. او سالهاست اینجا حضور داره اما به شخصه فکر نمیکنم با وجود یک سری بازیکنها شانس چندانی برای پیشرفت داشته باشه، به خصوص اینکه به هر حال باشگاه ها در خرید بازیکنها پویایی دارند و این یعنی شانس بازیکنی در سطح ماکدا در باشگاههای چون منچستر یونایتد سال به سال کمتر میشه. این میتونه به این ربط داشته باشه که در نهایت موجب رأی دادن افراد به او به لحاظ مفید بودنش برای تیم و یا مفید نبودنش باشه اما شما اگر واقع گرانه نگاه کنید، متوجه میشید که چیچاریتو که بازیکن به نسبه بهتری به لحاظ فنی هست و آمار بهتری داره و دارای شرایط بهتری به لحاظ شهرت هست، نیمکت نشین تیم منچستر یونایتد هست و یا ولبک برای جا دادنش در تیم مجبور شده با پست وینگر کنار بیاد و حتی رونی در پستی به نسبه غیر تخصصی بازی میکنه اونوقت جداً با این شرایط شانس ماکدار برای اینکه روزی به ترکیب اصلی برسه و یا یک ذخیره قابل اطمینانی بشه چه قدر هست؟! مسلماً خیلی کم.
جداً بهتره واقع بین باشه و سعی کنه موفقیت رو در جایی دنبال کنه که وقت برای بازی داشته باشه و فکر نمیکنم اینکه هر از مدتی قرض داده بشه و یا در تیمهای پایه حضور داشته باشه برای او آورده چندانی داشته باشه.
اما با این شرایط چرا باشگاهها او و کسانی که شرایطی مثل او رو دارند نگه میداره؟
بببینید، شما به عنوان باشگاهی مردمی و تعامل محور، مجبور هستید با دیگر باشگاه ها تعامل داشته باشید و این بخشی از پرداختن به زیر ساختهای اجتماعی میان باشگاه هاست شما نمیتونید مدعی بشید که تک هستید و مایل نیستید با کسی تعاملاتی داشته باشید، زنجیره انسنی همیشه بر پایه اجتماعی بودن دنبال شده و اگر ما فوتبال رو به عنوان یک پدیده اجتماعی قبول داریم، رفتارهای منطبق با این استاندارد رو هم باید قبول داشته باشیم و قرض دادن برخی از بازیکنها به دیگر باشگاهها هم میتونه موید همین نکته باشه و در کل این کمک میکنه چرخ فوتبال بچرخه و باشگاه های دیگه هم ممکنه به بازیکنهای فعلی شما که شانس چندانی ندارند نیاز مبرمی داشته باشن. اما موارد دیگری هم هست و هستند باشگاههایی که ابزار گونه با این رقم از بازیکنان برخورد میکنند و مثلاً با قرض دادن اونها و جا دادن در پیشنهاد به باشگاه های دیگه، موجبات خریدهای دیگری رو فراهم میکنند و نمونه این موارد رو زیاد شاهد بودیم. اما مورد دیگه اینکه باشگاهی که مدعی حمایت از بازیکنان هست، باید با فضا دادن به چنین بازیکنانی در افکار عمومی به عنوان یک سکوی پرتاب برای علاقه مندان مطرح بشه. در ثانی حقوق چندانی هم دریافت نمیکنند و ضرر زیادی برای باشگاه ها محسوب نمیشن.
اما عاقل کسی هست که اگر دید شانسی در تیمی نداره، گمشده خودش رو در جایی دیگر بیابد
پاسخ : هدف اصلی پرورش بازیکنای جوون برای تیم بزرگسالانه ولی خوب اینکه بعضی از انتقالا می تونن پایه انتقالای بزرگتر رو بسازن درسته
به هر حال فکر نکنم هدف اصلی معاشرت و قرض دادن بازیکنا باشه - اینطوری یعنی از بازیکنای جوون داره سو استفاده میشه
دقیقا ی پسته بودن ماکدا کارش رو برای موندن تو تیم اصلی سخت کرد
الان چند پسته کردن بازیکنا الان یکی از مهم ترین اصول ( شکلک ) آکادمیای فوتباله همینطور که می بینید بیشتر بازیکنای آکادمی و رزرو ها چند پستن
پاسخ : ایول بازم تحلیلشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/25 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

برو آقا برو شوخي شوخي با ماچدا هم شوخيشکلکشکلک از اون به به كه بهترهشکلک
ماچدا استعداد خوبيه واقعا من كه به اين موضوع پي بردمشکلکشکلک
پاسخ : اقا، اقا ، شورش به پا نکنشکلک
نبینم از به به بد بگیا!!!! به به رونالدویه بعدیهشکلک راستی فک کنم وقتش شده اواتارت رو تغییر بدیشکلک
پاسخ : این آبیه امیره - قرمز هم منم یعنی saeed275
باز جنجال به پا کردی شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/25 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

ماچدا ماچدا برباي منچستريشکلک
پاسخ : شکلک من ماندم باشگاه چه اصراری داره ماچدا را تو تیم نگه داره!!!!
به یه تیم قالبش کنن بره دیگهشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 8,596
  • بازدید سال : 51,571
  • بازدید کلی : 571,363