loading...
کارینگتون
Behnoush بازدید : 177 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (3)

عدنان جانوزاج به دنبال پیشنهادات یوونتوس , بارسلونا و منچسترسیتی و پافشاری یوونتوس به انتقال این بازیکن تاکید کرد هدفش ماندن در منچستریونایتد است.

او گفت: "می خواهم در این تیم بمانم و به عنوان یک بازیکن تلاشم را برای ارائه ی یک بازی بهتر و پیشرفت خودم ادامه بدهم."

به گزارش دیلی میل یوونتوس بسیار علاقمند به جذب این بازیکن 18 ساله می باشد. همانطور که 12 ماه قبل پل پوگبا را به تورین برد.

تا پایان فصل قبل مذاکرات بر سر انتقال عدنان از جانب یوونتوس ادامه داشت اما این بازیکن به تازگی اعلام کرد که چقدر از بودن در منچستریونایتد خوشحال است.

او اضافه کرد: "من واقعا" از بازی کردن در اینجا لذت می برم. فصل قبل در چند بازی برای تیم رزروها به زمین رفتم و احساس می کنم کارم را به خوبی انجام دادم. و از آنجا این شانس را داشتم که در تور پیش فصل در تابستان شرکت کنم. این یک فرصت مناسب برای من بود تا نشان دهم چه کارهایی برای تیمم می توانم انجام دهم.این یک تجربه ی بزرگ و ارزشمند برای من بود و از آن به بعد سخت تر به تلاشم ادامه دادم.

حالا رئیس این شانس را به من داد تا در ومبلی(مقابل ویگان) و در برابر کریستال پالاس در تیم اصلی حضور داشته باشم.

آن اولین بازی من برای یونایتد در لیگ بود و اولین بازی در اولدترافورد.بنابراین بسیار خاص بود. من در برابر انبوه تماشاگران قرار گرفته بودم و از اینکه می توانستم 25 دقیقه در زمین باشم شگفت زده شده بودم. وقتی نام مرا برای رفتن به داخل زمین خواندند تعجب کردم و با خشنودی سعی کردم بهترین بازی خودم را ارائه دهم."

"باید این را بگویم که واقعا" دوست دارم در این تیم بمانم. می خواهم در بازی هایی که می توانم در زمین باشم و بهترین بازیکنی که می توانم بشوم. اما می دانم برای رسیدن به این هدف باید سخت تر تلاش کنم."

بسیاری از هواداران یونایتد نگرانند که تاخیر در مذاکرات سبب خروج عدنان از تیم خواهد شد اما برخلاف بعضی از بازیکنان جوان در گذشته، به او فرصت های بسیاری داده خواهد شد. او منتظر شروع بازی فردا در برابر لیورپول است و تا زمانی که مویس این شانس را به او بدهد دلیلی برای نگرانی از خروج او از اولدترافورد وجود ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/07/04 و 8:44 دقیقه ارسال شده است

از اینکه عدنان حرف ماندن پیش گرفته و میخواد بمونه وبه تیم کمک کنه واقعا هر طرفداری رو خوشحال میکنه ...
بهترین استعداد آکادمی در چند فصل اخیربوده و تلاشش او رو به این جایگاه بالا رسونده شنبه بهترین فرصت هست که به همراه زاها محک بخورن ... | باتشکرشکلک
پاسخ : بله حرفهای عدنان کاملا خوشحال کننده بود و امیدوار کننده.
حفظ بازیکنانی مثل عدنان در آینده مثل یک کاتالیزور برای تیم در راه رسیدن به پیروزی های متعدد عمل می کنه فقط ممکنه بعضی مقایسه های غیر اصولی باعث افت بازیکنهای جوون بشه که امیدوارم این اتفاق نیافته.
خواهش می کنم. شکلک

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/07/04 و 8:29 دقیقه ارسال شده است

خب اولاً تبریک میگم بابت برد و ثانیا خوشحالم واسه مویس و تیمش که لااقل چند روزی از زیر فشار رهائی پیدا میکنند.

چهره خندان و رفلکس او پس از گل چیچاریتو خیلی حرفها رو با خودش به همراه داشت...

من بازی خوب، با برنامه و تا حدی پایاپایی رو دیدم و این نوع بازی تیم منچستر یونایتد رو تا حد ناشی از شوک اون شکست بد میدونم و البته همیشه برای مربیان این نکته مهمی هست که تیمشون پس از این شکستها چه جوابی در دیدارهای بعدی میدن و فکر مکنم مویس از این نظر از تیمش راضی باشه.
خوشحالم که ترکیب متحول شده مویس در این دیدار خوب کار کرد و اصلاً موافق نیستم نانی بد بازی کرده باشه و یا ضعیف و در این دیدار برای من نانی تا درصدی بالا خودش بود و اما کاگاوا انتظارات رو برآورده نکرد. لیورپول در میانه میدان با حضور لیوا و جرارد کار رو برای ما سخت کرده بود اما از طرفی پرسینگ ما به شدت کارساز بود، به خصوص از افرادای که شما انتظارش رو نداری. من انتظار نداشتم گیگز اون جور پرسینگ کنه و یا با زیرکی وقت بازی رو به نفع ما بگذرونه و حتی باید از یارگیری شدید او در محوطه جریمه بگم که صحنه بسیار نابی رو خلق کرد. دخئا باز هم ســـوپر واکنش داشت و گرفتن اون توپ با اون شدت در 6 قدم اصلاً کار راحتی نبود! اما او در این کارها سابقه دار هست، مثل بازی با رئال در فصل گذشته.
رافائل در برخی از زمانها نیاز داره کمتر تک روی کنه. این خوبه که او دریا دل هست و به قلب دفاع حریف میزنه اما اگر او توپ رو از دست داد ( که در این دیدار این کم نبود ) و از طرفی مدافع پوششی پست او رو به خوبی پوشش نداده باشه چی میشه؟!
از ترکیب اسمالینگ و اوانز لاقل راضی تر از ترکیب ریو و ویدا در بازی قبلی هستم، هرچند اوانز اشتباهاتی داشت. هرناندز مثل همیشه کارساز و کاربردی، جانوزاج در کارهای ترکیبی خوب و اما با قدرت بدنی کم و کم تجربه، بانتر متوسط رو به پائین، رونی محوری و متخصص در ضربات شروع مجدد.
در کل خوب بودیم و از بازی به نسبه راضی هستم و البته از این شادمانم که این دیدار به صورت معمول به پایان رسید و انرژی زیادتری از ما نگرفت.

در مورد داروی هم من خیلی از کلاتنبرگ راضی نبودم و 2 خطای مسلم روی نانی رو اعلام نکرد که یکیش پنالتی بود و من فکر میکنم پس از حرکت یانگ در مقابل کریستال پالاس و البته گذشته همراه با شیطنت نانی، حالا داورها برای اعلام خطا به خصوص پنالتی برای ما دست به عصا هستند.

در ضمن 2 نکته :

1 - شما هیچ کاه نباید از اثرات پیروزی لیورپول و منچستر یونایتد در مقابل هم غافل بشید. پیروزی برای هر کدام از این تیمها بسیار از نظر روحی برای تیم پیروز و حتی طرفداران تأثیر گذار هست، به خصوص وقتی که شما خسته از یک شکست بد در دربی میایید.
2 - لیورپول میخواست بازی رو ببره و ما البته به برخی استراحت داده بودیم و با این وجود بهتر کار کردم و این نکته ای قابل توجهی هست.
پاسخ : با همش موافقم.
منم این پیروزی رو به شما تبریک میگم.
مهم اینه که بازیکنان بهترین شرایط رو داشته باشند. گل زدن یا گل خوردن همیشه به خوب کار کردن بازیکنان بستگی نداره.یعنی همیشه تیم برتر برنده نیست ولی خوشبختانه این اتفاق برای ما کم می افته. قبلا" هم گفتم ممکنه مربیان گل خوردن و باختن در یک مسابقه رو فراموش کنند ولی هیچوقت نمی تونن تیمی که اونها رو به زحمت میندازه و بازیکنانش رو آزار میده فراموش کنند حتی اگر بازنده بشه. امیدوارم همیشه تیمها از بازی کردن با منچستریونایتد وحشت داشته باشند چون این مورد تقریبا برابر با نصف پیروزیه.
در بازی دیشب حق منچستر بود که برنده باشه و خوشبختانه همین اتفاق افتاد.
درمورد عملکرد بازیکنان باید اینو اضافه کنم که اگر من می خواستم بازی رو تحلیل کنم کاگاوا رو کمی بیشتر سرزنش می کردم شکلک
پاسخ : لایک شکلک

این نظر توسط AMIR-Orton در تاریخ 1392/07/02 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

عدنان با تعصبشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 963
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,634
  • بازدید ماه : 8,409
  • بازدید سال : 51,384
  • بازدید کلی : 571,176