loading...
کارینگتون
Behnoush بازدید : 131 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (3)

داویده پتروچی، جسی لینگارد، نیک پاول، رایان تونیکلیف، فدریکو ماکدا، آنجلو هنریکز، به به و مارنیک فرمایل در این هفته فرصت بازی برای تیم داشتند. عملکرد آنها بدین ترتیب بود: 

جسی لینگارد: ردینگ 2-0 بیرمنگام

لینگارد بعد از غیبت در ترکیب تیمش در پیروزی با سوانزی در اواسط هفته، در این بازی برای بیرمنگام به میدان رفت. اونتوانست مانند درخشش قبلی خود در برابر شفیلد موقعیت های مناسبی پیدا کند. با وجود اینکه آنها در برابر ردینگ پیروز نشدند اما او در طول بازی موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت. بازی بعدی در برابر میلوال است که در جدول سه پله بالاتر از آنها قرار دارد.

بازی بعدی : میلوال-سه شنبه اول اکتبر

نیک پاول : واتفورد 1-0 ویگان اتلتیک

نیک پاول در ترکیب تیمش در برابر واتفورد حضور داشت. مسابقه ای که باخت 1-0 را برای شاگردان اوون کایل رقم زد. پاول قدری نیاز به جا افتادن در ترکیب ویگان دارد تا بتواند خودش را ثابت کند. در حقیقت بازی در لیگ یوفا می تواند فرصت مناسبی برای پیشرفت او باشد. در بازی بعدی ویگان در یک بازی خانگی در برابر تیم " ان کی ماریبر" از اسلوونی قرار خواهد گرفت. 

بازی بعدی: ان کی ماریبر-جام یوفا-پنجشنبه سوم اکتبر 2013

رایان تونیکلیف : ایپسویچ تاون 2-0 برایتون

رایان تونیکلیف بازی برای ایپسویچ تاون را در حالی آغاز کرد که این پیروزی آنها را به رده ی نهم رساند. تونیکلیف در پست جدیدش ( هافبک مرکزی) به خوبی وظیفه خود را انجام می دهد. اتفاقی که می تواند شانس حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد در آینده نزدیک به او بدهد. مگر اینکه دیوید مویس برای این معضل قدیمی چاره ای بیندیشد.

بازی بعدی: دربی کانتی- سه شنبه اول اکتبر 2013

فدریکو ماکدا: شفیلد 0-1 دانکستر

فدریکو ماکدا در بازی تیمش در پیروزی مقابل شفیلد در هیلزبرو در زمین بود. ماکدا در دقیقه 71 تنها گل مسابقه را به ثمر رساند و در دقیقه 83 جای خود را به مارک دافی داد. ماکدا در حال ثابت کردن توانایی های خود در این مسابقات می باشد. در دو بازی اخیر 3 گل به ثمر رساند. او قبلا گفته بود یونایتد را ترک نخواهد کرد. قرارداد او در تابستان به اتمام می رسد و او دلایل بسیاری برای ماندن در تیم دارد.

بازی بعدی : برنلی- سه شنبه اول اکتبر 2013

داویده پتروچی : رویال آنتورپ 1-0 اکسلشر

داویده پتروچی در پیروزی تیمش یک بازیکن ذخیره برای تیم بود. پتروچی در دقیقه 77 جایگزین امرالله گونچ شد. گلی که باعث پیروزی آنتورپ شد در دقیقه 69 توسط ساندرو کالابرو در دروازه جای گرفت. پتروچی چند حرکت با ارزش برای تیم در بلژیک انجام داد. تیم او هم اکنون در جایگاه پنجم قرار دارد و در بازی بعدی با تیم سنت ترودن که در رده ی سوم قرار دارد رو به رو می شود.

بازی بعدی: سنت ترودن- یکشنبه 6 اکتبر 2013

آنجلو هنریکز: رئال ساراگوسا 1-2 رکرتیوو هلوا

آنجلو هنریکز در این بازی خانگی در برابر رکرتیوو هلوا در زمین بود. در نیمه اول تیمش 1 گل از حریف دریافت کرده بود( توسط ریمان هرناندز). هنریکز در دقیقه 49 بازی را به تساوی کشاند. اما میگل لینارس در دقیقه 57 رکرتیوو را به بازی برگرداند. او برای تیمش 90 دقیقه بازی کرد و توانست یک امتیاز را بدست آورد. او در چهار بازی حضور داشت. تاکنون دوران قرضی برای او به خوبی رقم خورد.

مارنیک فرمایل: نایمخن 2-3 ویتس

مارنیک فرمایل در شکست تیمش از دقیقه 62 در زمین بود. نایمخن هم اکنون در جایگاه هجدهم قرار دارد و شدیدا" نیاز دارد به روند قهرمانی بازگردد. این تیم چند بازیکن خوب در اختیار دارد که نکته ی قابل توجهی محسوب می شود. بازی بعدی در مقابل Go Ahead Eagles است.

بازی بعدی : Go Ahead Eagles- شنبه پنجم اکتبر 2013

به به : ماریتیمو 3-4 پاکوس د فریران

به به 90 دقیقه برای تیمش در زمین بود. این وینگر پرتغالی در دقیقه 52 یک گل به ثمر رساند که دو تیم در تعداد گل ها با هم برابر شدند. بازی با همین نتیجه به پایان می رسید که در دقیقه آخر یک گل پیروزی را برای این تیم به ارمغان آورد.

بازی بعدی : ویتوریا- یکشنبه 6 اکتبر 2013

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/07/10 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

شما این روزها با خودتون فکر میکنید چی شده؟ چی شده که این روزها تیمی رو شاهد هستیم که سال پیش قهرمان شده و الان در رده 12 جدول حضور داره؟! فصل پیش خواب بودیم و یا الان؟!
واقعاً این موضوع میتونه دلایل متعددی داشته باشه اما اگر فرض کنیم باشگاه ( مدیریت) ، بازیکنان و کادر مربیگری به عنوان 3 دلیل عمده بازیهای ضعیف و دور از انتظار اهالی فوتبال هست، در این بین بی تردید کمترین قصور ازان کادر مربیگری هست به دلیل اینکه مدت زمان زیادی از کار اونها نمیگذره و اونها نیاز به درک و شناخت چیزهای زیادی دارند، پس اونها فعلاً از جمع مقصرها کمترین رأی رو میارند و البته یکی از بیشترین قصورها از ناحیه بازیکنان هست. ببینید، مستطیل سبز هرگز از مدیریت جدا نیست و اصولاً هيچ چیز فوتبال از دیگر مواردها جدا نیست اما درون زمین مسابقه این بازیکنان هستند که نماینده باشگاه هستند. اما از میان دلایل قصورهای بازیکنان، یکی از اصلی ترین موارد به حصول اطمینان بیش از حد اونها از بازی کردن و یا حداقل ابقاء در باشگاه هست، هرچند باز این مورد تا حدی به خود باشگاه هم برمیگرده که فضا رو جوری برای بازیکنان محیا کردند که این حصول اطمینان بیش از حد به وجود اومده، مثل عدم خریدهای کافی. شما در صحبتهای اخیر سر آلکس فرگوسن هم به یاد دارید که گفته بود نباید به بازیکنانان بیش از حد اطمینان و فضا داد و این یکی از اصول مدیریت هست، چراکه انسان ذاتاً با اطمینان و فراغ بال بیش از حد خودش رو گم شده میبینه، پس اعتماد و راحتی خیال رو کنترل و در نهایت مدیریت کن. اما چرا میگیم اطمینان بیش از حد؟ بازیکنان و اصولاً انسان تا حدی باید از خیلی چیزها مطمئن بشه اما وقتی این اطمینان از مرز معینی گذشت، 7 چیز رو مورد هدف قرار میده و از ناحیه این 7 موارد ضربات جبران ناپذیری میزنه. ثبات، تلاش، تعهد، انگیزه، جاه طلبی، نیاز و تمرکز این 7 موارد هستند که بیس کلی فوتبال بر اساس همین 7 مورد قابل بررسی، توجیه و حتی قابل درک هست، دست کم در حوزه مانوری بازیکنان.
شما میدونید که عده ای از بازیکنان خوب کار نمیکنند و فکر نمیکنم نیازی به اسامی اونها باشه و شما اونها رو میشناسید و البته مقداری هم مغرضانه در این مورد نظر داده میشه اما هستند افرادی که خوب کار نمیکند و بی تردید این بد هست که در ادامه اونها جزای کارشون رو نبینند. این که اون بازیکن با غیرت هست و گذشته اونها این بوده، دلیل قانع کننده ای نیست و بهتره تعصب رو در جای خودش خرج کنیم و هر چیز جای خودش داره و نکته مهمتر اینکه ما در زمان فعل زندگی میکنیم و نمتونیم با استناد به گذشته، واقعیت آینده رو نادیده بگیریم، گرچه گذشته با رعایت اصول میتونه چراغ راه آینده باشه. اما این هم یک واقعیت هست که جهان هیچ وقت برای ما از پیشرفت متوقف نمیشه، پس ما مجبوریم ضرب آهنگ خودمون رو با جهان هماهنگ کنیم و نه برعکس.
مورد دیگه ای که شایان توجه هست، اینه که این مشکل مربوط به این فصل نیست و ما حداقل 5 سال هست این مشکل رو داریم اما این فصل این مشکل رو در اوج خودش میبینیم و حالا در این بین کاریزمای سر آلکس فرگوسن باعث میشد بازیکنان نتونند همیشه بی تفاوت باشند اما خب گاهی کار از دست او هم در میرفت و ما شاهد بودیم که بازیکنان گاهی برای او هم بازی نمیکنند و این میزان خطرناک بودن این مورد و اثرات شدیداً منفی اون رو نشون میده که حتی سرمربی با کاریزمای سر آلکس فرگوسن هم گاهی نمیتونست اون رو کنترل کنه و این خیلی عجیب و ترسناک هست!
من حرفهای اخیر گری نویل در خصوص مویس و بازیکنان رو به عنوان کلید واژه هایی مهم میدانم و فکر میکنم او واقع بینانه و به دور از تعصب مخرب نظرات پخته ای داشته.
پاسخ : فرزاد از کلمه های عربی سخت انقدر استفاده نکن - خداییش اصلا معلوم نیست پیامت چیه - هر چی ساده تر و روون تر بنویسی فهمش آسون تره
پاسخ : با این موضوع که میگی کادر مربیگری کمترین نقش رو در ناکامی های اخیر داره موافقم ولی در مورد بازیکنان...
احساس نمی کنم مویس در حال دادن فضای اضافی به بازیکنان باشه. مثلا" کسی مثل اشلی یانگ. وقتی استون ویلا بود قابل مقایسه با الان نیست. یا کاگاوا.
این عدم هماهنگیه نه اینکه بازیکن از کنترل خارج بشه.
به نظرم اون سیستم که فرگوسن میخواست-یعنی عدم فضا دادن به بازیکن- الان هم در حال پیاده شدنه.
چیزی که واضحه اینه: ما در تیم در بعضی قسمتها ضعف داریم و همه از جمله کادر مربیگری اینو می دونن. و دنبال برطرف کردن این ضعفها نبودیم. من به مویس حق میدم چون به عنوان یک تازه وارد در تیم شاید فکر کرده میتونه با بازیکنان این ضعفها رو پوشش بده.و حق داره چون با اختیار تام مربی شده و میتونه کادر فنی دلخواه و بازیکنان دلخواه خودش رو داشته باشه. همونطور که دیدیم امسال کسی فروخته نشد. یعنی همه بازیکنها باید سنجیده میشدن از هر لحاظ.
ولی اگر فرگوسن همچنان مربی بود و عملکرد تیم این بود، شخصا به عنوان یک هوادار شاکی میشدم. چون دونستن اینکه ضعف داری ولی برطرف نکنی یک خطای بزرگه.
مویس اگر بتونه به موقع این اقدام رو انجام بده مشکلات یکی یکی حل میشن. البته از جنبه ی روحی-روانی این اوضاع نباید بگذریم

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/09 و 10:20 دقیقه ارسال شده است

مرسی بهنوش
اگه تونیکلیف همینطوری ادامه بده میشه سال بعد تو تیم اصلی بهش اعتماد کنیم
پاول هم همینطور
به به تو یکی دو سال قبل که تو پرتقال بود واقعا خوب کار کرده
-
هنریکز و ماکدا هم باید به همین روندشون ادامه بدن
پاسخ : من به هنریکز خیلی امیدوارم.
خواهش می کنم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 99
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 750
  • بازدید ماه : 293
  • بازدید سال : 43,268
  • بازدید کلی : 563,060