loading...
کارینگتون
omidgh بازدید : 388 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (4)

Adnan Januzaj


ایجنتِ هافبک منچستر یونایتد عدنان یانوزای، در حالی از علاقه ی چند باشگاه اروپایی به این بازیکن پرده برداری کرد که مذاکرات حول تمدید قرارداد او در الدترافورد همچنان ادامه دارد.

یانوزای 18 ساله این فصل شروع امیدوار کننده ای در ترکیب اصلی یونایتد داشته است، با گلزنی در اولین دیدار در پیروزی 2-0 برابر ویگان اتلتیک در جام اتحادیه و از آن پس نیز در 3 بازی به میدان رفته است.
مذاکرات برای امضای یک قرارداد جدید با این بازیکن بلژیکی با بازنشستگی الکس فرگوسن در تابستان متوقف شد، هرچند این صحبت ها تحت نظر سرمربی جدید دیوید مویز دوباره از سر گرفته شد، با این حال "درِک ده وریسه" مدیر برنامه های این بازیکن اشاره کرده است که ماندن موکلش در قهرمان لیگ برتر ممکن است قطعی نباشد.

ده وریس در گفتگو با ووئتبال نیوز گفت:" من نمیخواهم که بگویم چه باشگاه هایی به او علاقمندند، اما میتوانم بگویم علاقه هایی از چند باشگاه اروپایی وجود دارد.
"بازنشستگی سر الکس فرگوسن باعث شد تا وقفه ای در مذاکرات به وجود آید، ما به مذاکرات برگشته ایم و باید ببینیم که چه پیش می آید.
"خانواده ی عدنان این اجازه را به من داده اند که گفتگو کنم و از آن جایی که تنها من درگیر هستم، هیچ سوتفاهمی در رسانه ها به وجود نخواهد آمد. "

با اینکه ده وریس مشخص نکرده که چه باشگاه هایی او را اظهار علاقه کرده اند، دیلی میل گزارش میدهد که قهرمان اروپا بایرن مونیخ و همشهری یونایتد منچستر سیتی، به همراه بارسلونا و ییونتوس این بازیکن را تحت نظر دارند.
با این حال گزارش ها حاکی از آن است که منچستر یونایتد از امضای قرارداد تا سال 2018 اطمینان دارد و آن ها نمی خواهند که شرایطی که در سال 2012 به وجود آمد و پل پوگبا به یوونتوس پیوست، تکرار شود.
به نقل از ESPN

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/07/13 و 9:02 دقیقه ارسال شده است

معلوم نیست تو باشگاه چه خبره بخدا !!!!
از یه طرف مویس میاد هی از عدنان تعریف و تمجید میکنه از طرفی باشگاه نتونسته برا تمدید به توافق برسه.
مشخصا باشگاه نمیخواد خرج کنه نه تنها بازیکن بخره بلکه دستمزد هم نمیخواد بده.لعنت به وجود گلیزرها...
اینا دیگه چه بلایی بودن افتادن به جون تیممون.خدا به داد تیممون برسه به نظر اوضاع منچستر از بحران هم جلوتر رفته و فقط وفقط هم دلیلش گلیزرها هستن...
پاسخ :

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/11 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

من کلا بهش اعتماد ندارم - یخورده مغرورم هست
امیدوارم بمونه و این فصل به اندازه کافی بهش بازی برسه تا فصل بعد بتونه تاثیرگذار باشه
مرسی امید
پاسخ : دقیقا من هم زیاد بهش اعتماد ندارم همش احساس خطر میکنم ! ولی با اعتمادی که مویز بهش داره اگه تمدید نکنه حتی از پوگبا هم بی انصاف تره ...

این نظر توسط Behnoush در تاریخ 1392/07/11 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

فکر نمی کنم فعلا" از تیم بره. خودش چند بار گفت به رفتن فکر نمیکنه. ولی خب اگر این خبر واقعیت داشته باشه...شکلک
پاسخ : حرف که باد هواست باید ببینیم تو عمل چیکارست ... ایشالا که میمونه .

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/07/11 و 18:29 دقیقه ارسال شده است

شخصا فکر میکنم بیشتر بازار گرمی مدیر برنامه هاش باشه ...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 8,761
  • بازدید سال : 51,736
  • بازدید کلی : 571,528