loading...
کارینگتون
Behnoush بازدید : 147 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (2)

جسی لینگارد( بیرمنگام سیتی) : لینگارد یک نیمه ی بازی را بدون اتفاق خاصی در برابر بولتون واندررز سپری کرد. اگرچه در فرصت های اندکی که بیرمنگام خلق می کرد برای موفقیت تیمش سخت تلاش می کرد. در نیمه ی دوم به خودش آمد و چند فرار خطرناک به منطقه ی دفاع حریف داشت. در مجموع آنطور که خودش و هواداران از او انتظار داشتند نبود اما 90 دقیقه کامل برای بیرمنگام در زمین بود. در نهایت بولتون 1-2  به پیروزی رسید.

آنجلو هنریکز( رئال ساراگوسا) : هنریکز این هفته را با مسابقه ای در برابر مایورکا آغاز کرد که 6 گل به همراه داشت. در دقایق ابتدایی حملات بسیاری به دروازه ی مایورکا انجام شد و سرانجام در دقیقه 35 از حریف پیش افتادند. لحظاتی بعد هنریکز در یک ضد حمله تعداد گلها را به عدد 2 رساند. هنوز دقایقی از این گل سپری نشده بود که او با یک شوت از درون محوطه فاصله ی تیمها را افزایش داد. مایورکا خوش شانس بود زیرا ساراگوسا در نیمه ی دوم 10 نفره به بازی ادامه می داد. در نیمه دوم پس از یک خطای هَند هنریکز یک پنالتی را به تیم حریف بخشید و برای اعتراضش به داور توقیف شد. او کمی بعد از دقیقه 65 تعویض شد. ساراگوسا در این بازی 2- 4  به برتری رسید.

نیک پاول( ویگان اتلتیک) : پس از عملکرد فوق العاده اش در اواسط هفته ی گذشته در لیگ اروپا، پاول دوباره برای ویگان در برابر بلکبرن راورز در ترکیب تیم بود که آنها موفق شدند بلکبرن را 1-2 شکست بدهند. اگرچه او در این بازی جزء گلزنان نبود اما در  عمده ی حملات ویگان نقش موثری داشت و عملکرد عالی از خود به نمایش گذاشت. او "گرانت هانلی" بازیکن دفاع بلکبرن را تحت فشار گذاشت و او را به ستوه آورد. بازیکن دفاع توپ را به هم تیمی خود پاس داد و سپس با مشت به سر پاول کوبید و او را به زمین انداخت. پس از این اقدام، داور به هانلی مستقیما" کارت قرمز نشان داد. در ادامه پاول شوت های بسیاری به سمت دروازه داشت اما به آسانی در اختیار دروازبان قرار می گرفت.

رایان تونیکلیف( ایپسویچ تاون) : تونیکلیف در حالی برای ایپسویچ در زمین بود که آنها شفیلد را به عنوان حریف در پیش داشتند. او در فرآیند به ثمر رسیدن اولین گل با بازیکنان دیگر همکاری کرد و در طی یک پاس تماشایی، توپ را به دیوید مک گولدریک واگذار کرد که او نیز توپ را در منطقه ی پنالتی به اندرسون رساند تا اولین گل به ثمر برسد. خیلی زود شفیلد گل تساوی را به آنها تحمیل کرد. تونیکلیف در زمین هماهنگی زیبایی با لوک هایم ایجاد کرد و سعی داشت توپ را از میان دفاع به دیوید مک گولدریک برساند، اما کریس کرکلند خیلی سریع این ارتباط را قطع کرد تا حمله ی آبی ها را خنثی کند. در ادامه تونیکلیف چند حرکت دفاعی عالی انجام داد و مانع از چندین ضدحمله ی شفیلد شد. در اولین گل، او 50 یارد در وسط زمین دوید و یک کار تیمی زیبا را به نمایش گذاشت. بازی در حالی که تونیکلیف 90 دقیقه در زمین بود به پایان رسید.

فدریکو ماکدا( دانکستر راورز) : ماکدا در پیروزی 0-1 آنها در برابر لستر سیتی 74 دقیقه برای تیمش بازی کرد. کیکو این شانس را داشت که در دقیقه 15 تیمش را به گل برساند اما در هنگام شوت زدن دچار اشتباه شد و توپ در مسیر بدی به حرکت در آمد. همچنین آنها می توانستند در یک حرکت زیبا به گل دوم برسند اما آفساید ماکدا توسط کمک داور تشخیص داده شد. در دقیقه 74 کوپینگر جایگزین ماکدا شد.

به به (پاکوس دِ فریرا ) : به به در برابر تیم پاندوری تارگو-جی در لیگ اروپا 90 دقیقه در زمین بود. در دقیقه 20، مانوئل ژوزه توپ را در محوطه به به به رساند اما شوت او که با پای راست زده شد به جایی نرسید. حدود 10 دقیقه بعد، شوت او که این بار از خارج از محوطه بود توسط دروازبان مهار شد. کمی قبل از پایان نیمه اول در یک حرکت که توپ را به "جین سری" رساند و تیم را در آستانه ی تساوی قرار داد اما این بار نیز ثمری نداشت. در ادامه ی بازی در نیمه دوم نیز حملات دیگری به همین روش خنثی شد. برخلاف حملات تحسین برانگیز به به، او نتوانست گل پیروزی بخش را برای تیمش بیافریند. او در پایان هفته نیز در لیگ در برابر ژیل ویسنت در زمین بود. او بهترین بازی خود را ارائه نداد و در دقیقه 73 تعویض شد. آنها در این مسابقه 1-2 به حریف باختند.

مارنیک فرمایل( ان ای سی نایمخن) : فرمایل به تازگی از مصدومیت از ناحیه پا که در بازی هفته قبل با Go Ahead Eagles  دچار آن شده بود رها شد. او با قرار گرفتن در میان دفاع حریف در موقعیت زودهنگام که می توانست ان ای سی را تیم برتر کند قرار گرفت ولی ضربه ی نهایی او به توپ ضعیف بود. متاسفانه ان ای سی در 30 دقیقه ی آغازین 3 گل از تیم مقابل دریافت کرد ولی آنها تسلیم نشدند و در نیمه ی دوم به بازی برگشتند اما یک گل به خودی نیز به ثمر رساندند و نهایتا" 3-4 مغلوب شدند.

داویده پتروچی( رویال آنتورپ ) : به نظر می رسد داویده پتروچی در رویال آنتورپ در خارج از توجه قراردارد. او در دقیقه 86 به جای گونچ زمین آمد( که این روزها در وضعیت خوبی به سر می برد). نهایتا" رویال آنتورپ با سنت تریدن به تساوی 1-1 رسید.

کایرن اُهارا ( ترافورد) : اُهارای 17 ساله  در سومین بازی متوالی در پشت خط حمله در زمین بود. در دقیقه 11 وقتی گِرِگ اسمیت توپ را به اُهارا می رساند تیم حریف به در این حرکت به گل رسید. جیمی مک فی در آستانه ی به ثمر رساندن گل دوم بود ولی اُهارا در مسیر حرکت توپ بود. در نیمه دوم ریس لوئیس دوباره توپی را که برای اُهارا فرستاده شده بود گرفت و گراندهام گل دوم را وارد دروازه کرد. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/07/17 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

اوهارا مگه دروازبان نیست ؟؟!
پاسخ : امید ی برنامه بفرست که تو چه روزایی از هفته و حداقل چند تا پست می تونی بزاری

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/07/16 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

بحث در مورد جوانان همیشه در سایت بوده و همیشه هم این مسئله مطرح شده که تا کی باید صبر بشه تا اون بازیکن به تیم اصلی برسه یا اینکه قرض داده بشه یا اینکه فروخته شه ! در اين مورد من باید اعتراف کنم که اون عملکردى که انتظار داشتم رو از باشگاه ندیدیم. در بین همه ی باشگاها در اروپا من سیاستهای بارسلونا در قبال جوانانشون رو بیشتر از همه قبول دارم ! اونها بازیکنشون رو مفت از دست نمیدن (اگر قضیه تیاگو رو در نظر نگیریم که هنوز متوجه نشدم چرا این اتفاق افتاد که اون رو مفت از دست دادن یا اینکه واقعا او در بایرن به جایی میرسه یا نه ؟)
اما در مورد منچستر من با نظر دوستان موافقم اما باید این مسئله هم در نظر بگیریم که شاید یک بازیکن فاکتور صبر کردن رو نداشه باشه ! مشخصه که این مسئله هم خیلی مهمه چون مثلا اگه پوگبا صبر کافی داشت الان در تیم میبود هر چند که باشگاه در قبال اون خوب عمل نکرد اما این مسئله هم باید در نظر گرفته بشه . اگه ما دید بهتری داشته باشیم زمانی كه جاش کینگ رو در تیم داشتیم و ماچدا هم بود اما به کینگ فرصتی داده نشد و در کمال ناباوری ماچدا که امتحان پس داده در موند و کینگ رو از دست دادیم . شما الان آنجلو هنریکه رو ببینید . او هم بازیکن قابلی هست ولی میترسم که سرنوشتی مشابه در انتظارش باشه ! از این مثالها زیاد بودن اما راول رو شاید نمیشد نگه داریم ... او اخلاق مناسبی نداشت و مدام کارش به زندان و ... کشیده میشد اما مسئله اینه که اگه مثل رونی میشد وقت براش صرف شه الان نیازی به خرید زاها نبود چون با بازیهایی که من ازش دیده بودم بعد از پوگبا یکی از بهترین استعدادهای تیم بود .
به غیر از هنریکه ما چند بازیکن داریم که باید حفظ بشه چون استعداد نابی هستن . یانوزی که نیاز به گفتن نداره ، ما اگه اون رو حفظ نکنیم من دیگه حرفی برای گفتن ندارم . ویل کین و بن پیرسون هم باید در نظر گرفته بشن ...
در آخر باید بگم که این حرف خیلی درسته که از هر 5 نفر ، 5 نفر به بلوغ نمیرسن اما ما باید نهایت بهره برداری رو از جونامون بکنیم .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 8,599
  • بازدید سال : 51,574
  • بازدید کلی : 571,366