loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 123 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (5)

 

به گفته کمک مربی منچستر یونایتد, استیو راند یانوزای می تواند در هریک از پست های هجومی بازی کند, کسی که تحت تاثیر تطبیق پذیری این نوجوان با نقش جدیدش متآثر قرار گرفته است. نقش شماره 10 کلاسیک

ظهور این نوجوان 18 ساله تا کنون برجسته ترین اتفاق فصل 2013/14 بوده است, اما ابتدا او در جناح چپ به کار گرفته می شد - با قابلیت تغییر جناحین در طول بازی - این بار او به مرکز آمد و پشت مهاجم هدف تیم نقشی محوری ایفا کرد.

مربی های یونایتد هنوز دارند استعداد های او را پرورش می دهند و بهترین پستش را تشخیص می دهند اما با توجه به گفته های راند عجله ای در کار نیست.

استیو راند پس از بازی گفت: "عدنان داره بهتر و بهتر می شه, ما اون رو به عنوان یک بازیکن شماره 7,10 و 11 می بینیم, او در هریک از این سه پست می تونه بازی کنه. و در صورتی که از مربی رزرو های ما بپرسید, کسی که فصل گذشته اون رو در اختیار داشت, اون خواهد گفت که احساس می کرد بهترین پست برای اون پست شماره 9 باشه. اون در اون پست برای رزروها بازی می کرد. بنابراین اون قادره تا در هریک از این چهار پست بازی کنه."

"برای یک بازیکن مانند عدنان ما سعی می کنیم هر چقدر که ممکنه تجربه هامون رو بهش منتقل کنیم و در پست های متفاوتی اون رو پرورش بدیم و در مورد روش هایی که باید بازی کنه بهش ایده های متفاوتی بدیم."

ویلفرد زاها تنها دومین بازی رسمیش را در این فصل برای منچستر یونایتد انجام داد اما راند از اینکه او چطور جو الدترافرد را کنترل کرد تحت تاثیر قرار گرفته است.

راند افزود: "من واقعا برای ویلف خوشحالم که به بازی رسید و کارش رو خوب انجام داد. او در انتهای بازی کمی خسته شد و ما بازیکنی رو جانشینش کردیم. اما این اعتماد بنفسش رو بسیار خوب خواهد کرد. اون از این جا خارج خواهد شد و تجربه چیزی رو که برای موفقیت در الدترافرد نیاز داره به دست خواهد آورد."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانیال در تاریخ 1392/08/11 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

من کلا تیمم هجومیه شکلک خواهش میکنم...
درست فرمودین ... هافبک تخریبی عنوان بهتریه...مث همون جونز ... رقیقا متین فرمودین شکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط دانیال در تاریخ 1392/08/09 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

من عقیدم اینه که زاها وینگ راست خیلی بهتره و میشه ازش استفاده کرد و عدنان هم وسط و هم هافبک مهاجم میتونه بازی کنه و خلاقیت ها رو بیشتر رو رو کنه تو نیمه دفاعیه حریف و یه خرید مثل رویس عالی میکنه تیم رو! با سیستم 4_1_3_2 هم میتونیم تازه! مهاجم ها ون پرسی و ورونی و سه نفر هم رویس و زاها و عدنان و پشت اونا کریک! عالیه بخدا...
پاسخ : من تو کلیپایی که از زاها دیدم بنظرم سمت چپ بهتر بازی می کنه - عدنان هم دقیقا همون هافبک مهاجم یا هافبک هجومی بهترین پسته واسش خودش هم همین نظر رو داره - حالا اون ی بازیکن دیگه سلیقه ایه و هرکسی از ی نفر خوشش میاد و ی نفر خوشش نمیاد - سیستمی که گذاشتین بنظر من خیلی هجومیه شکلک و در صورتی که بخوایم از این ترکیب استفاده کنیم اون هافبک عقبی باید هافبک تخریبی باشه تا تیم بتونه جلوی حمله تیم حریف رو هم خنثی کنه و نظر من اینه که کریک بدرد اونجا نمیخوره و ی نفر مثل جونز و یا وانیاما گزینه ی بهتریه - البته کریک هم در حد خودش تو کار های دفاعی عالیه ولی به هر حال ی هافبک تخریبی نیست که بتونه تنهایی مقاومت کنه
مرسی از اینکه نظر دادین شکلک

این نظر توسط Behnoush در تاریخ 1392/08/08 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

من دوست دارم عدنان همیشه جایی بازی کنه که دیشب بازی می کرد. البته تا الان هرجا بازی کرده خوب بوده.
اینطور که معلومه زاها قرض داده میشه. میگن برای کسب تجربه ولی فکر نمیکنم زاها تا این حد بی تجربه باشه. خیلی بهتر می تونیم از بازیکنای تیم استفاده کنیم.
پاسخ : بنظر من هم بهترین پست واسش پشت مهاجمه - اونجا خیلی خطرناک تره و بخ سبک بازیش هم بیشتر میخوره
تا قبل از بازی با نورویچ من احساس می کردم که زاها برای بازی تو ترکیب اصلی تیم آمادست ولی حالا نظرم عوض شده - اون باید ی نیم فصل رو به صورت قرضی تو ی تیم لیگ برتری بگذرونه - مثل پارسال اندروس تاوزند که الان اسمش رو زبونا افتاده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 8,678
  • بازدید سال : 51,653
  • بازدید کلی : 571,445