loading...
کارینگتون
KLAUS بازدید : 133 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (2)

مایکل کریک در سال 2006 با مبلغ 16M از تاتنهام به منچستریونایتد پیوست

مایکل کریک در حال امضاء قراردادی جدید با باشگاه منچستریونایتد است و به زودی نیز از سوی باشگاه اعلام میشود.قرارداد فعلی او در تابستان آینده به پایان میرسد و سران باشگاه میخواهند که او قراردادش را به مدت دو سال تمدید کند.

کریک سی و دو ساله به تمدید قرارداد جدیدش امیدوار است، گر چه باشگاه منچستریونایتد همیشه به بازیکنان بالای سی سال پیشنهاد قرارداد یک ساله میده اما کریک به لطف بازی های درخشانش در اولدترافورد و نمایش های خوبش در چند سال اخیر پیشنهادی دو ساله از سوی باشگاه دریافت کرده است.

کریک در این باره اظهار داشت:" من دوس دارم به بازی کردنم تا زمانی که اینجا هستم ادامه بدم،از شرایط فعلی خود راضیم چون هنوز سی و دو سال سن دارم و این برای من یک امتیاز بزرگ محسوب میشود تا بیشتر در ترکیب تیم قرار بگیرم و بازی کنم"

بعد از بازی با آرسنال کریک گفت که در چند هفته اخیر با درد بازی کرده و به همین دلیل از دو بازی دوستانه پیش رو انگلیس هم کنار کشید، حالا اکثر روزنامه ها گزارش میدن علی رغم اینکه یونایتد امیدوار بوده با تزریقی که کرده برای بازی با کاردیف اماده بشه ولی حالا به احتمال زیاد تا 6 هفته اینده نمیتواند بازی کند !


جرارد با اشاره به جملات برجسته کتاب بیوگرافی اخیرسرالکس فرگوسن گفت:" صد و هفت بازی ملی برای بازیکنی که یک بازیکن تزار اول نیست، خیلی خوب است.نه؟ من هیچ وقت فکرش را هم نمی کردم که بتوانم این تعداد بازی ملی برگزار کنم. وقتی اولین بازی ملی ام را انجام دادم، برای خودم یک هدف قرار دادم تا بتوانم 50 بازی ملی انجام داده و اگر می توانم به 10 گل برسم. الان تعداد بازیهای ملی ام 107 بازی است و از این بابت احساس غرور می کنم.من به بازیکنانی مثل پیتر شیلتون و دیوید بکام نگاه نمی کنم. عبور از رکورد بابی مور می تواند گام بعدی برای من باشد، بعد ازتمام کارهایی که او انجام داده، سبقت گرفتن از او باورنکردنی خواهد بود."
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Negar در تاریخ 1392/08/22 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

با نظر من كريك هنوز سنش بالا نست و حق دارد دوسال قراردادى جديد ببنده ته اش.
استيوى هم واسيى خودش شاعرى شده اس شکلک‏ شرط اين استش مردم ازيت تعريف كنند نه خودت شکلکشکلک

این نظر توسط معراج در تاریخ 1392/08/22 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.میشه با هم تبادل لوگو ی حمایتی یا بنر یا لینک داشته باشیم!؟شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 8,702
  • بازدید سال : 51,677
  • بازدید کلی : 571,469