loading...
کارینگتون
KLAUS بازدید : 137 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (1)

این بازی حداقل از 2 جنبه جالب توجه بود. یک اینکه رونی و کاگاوا ( ناراضیها از پستشون ) در پستی قرار گرفتند که دوست دارند و فکر میکنند تخصص بهتری در اونجا دارند و دوم اینکه دو مدافع ما گلزنی کردند و خوشبین ترین افراد هم شاید فکر نمیکردند نام جانی و کریس در لیست گلزنان باشه.
البته رونی به قدری بازیسازی کرده که حتی در نوک خط حمله هم به این کار ادامه میده و یادمون نرده که 3 پاس گل در این دیدار از سوی او بود و این یعنی ستاره ها نقش خودشون رو نشون میدند..
کار نانی در این دیدار بد نبود و دوست داشتم گلزنی کنه. گلزنی والنسیا هم نقطه عطفی برای او بود. بازگشت جونز به خط هافبک توپ گیری، بازیسای و درصد مالکیت توپ ما رو بسیار ارتقاء داد و بدم نمیامد او در کنار کلورلی در این دیدار بازی کنه اما گیگز هم انتخاب خوبی بود.
پیروزی از این نوع برای مویس در ابتدای کارش بسیار مهم هست و او رو در اذهان بهتر جلوه میده.
اگر شاختار و سوسیداد مساوی میکردند و یا شاختار میباخت، صعود ما به عنوان تیم اول قطعی بود اما همین الان هم به احتمال 90% به عنوان تیم اول میریم بالا.

For 14 matches on home soil stretching back to a defeat vs. Bayern Munich on Mar. 16, Leverkusen had been proudly unbeaten at home. In the Champions League, they had won eight successive group stage matches at the BayArena. These factors make United's over the Bundesliga's second-place team comfortably the most impressive win of David Moyes' United career to date. Satisfyingly, it came under the bespectacled glare of Sir Alex Ferguson, who watched from the stands.
این چند خط بالا، مقدمه ای بود از مقاله ای از ESPN راجع به پیروزی ارزشمند یونایتد که جای شبهه و شکی بر نمایش خیره کننده تیم نمیذاره..

ولی خب به هر حال بازم باید قبول کرد، راه درازی در پیش است، من خودم نمایش بازی با لورکوزن در دیدار رفت را خیلی پسندیدم و فکر کردم اون دیدار میتونه نقطه عطفی باشه، ولی چند روز بعدش در داربی خرد شدیم، و یه مقدار افت داشتیم، در گیر بدشانسی و اتفاقات فوتبال هم شدیم در این مدت، اما خب نباید خیلی در باد این پیروزی خوابید، خوشبختانه پیروزی مهمی در شرایط حساسی در لیگ قهرمانان گرفتیم، که کارو خیلی راحت کرد واسه ادامه این روند ..

در مورد بازیکنها باید بگم؛ حضور شینجی در اون پست یه توفیق اجباری از سر گزینه ها شد، رابین مصدوم بود و هرناندز هم یکشنبه خیلی خوب نبود، ولبک هم تازه از مصدومیت برگشته ، و بالاخره یه بازی درست حسابی شینجی سر جاش بازی کرد، در همون 40-50 دقیقه فرصت اندکی که اونجا هم بازی کرده بود در بازی های قبل ، نشون داده بود چه محرکی هست واسه تیم..

در واقع واسه تیمی که هافبک های خلاق خوبی نداره ، این بازیکن ریزکار و خوش فکر اونم در فاصله هافبک و حمله، یه گوهر ارزشمنده، حالا اینکه چه جوری مشکلمونو بین بازی دادن به رونی و رابین و کاگاوا میخوایم حل کنیم ! احتمالا همون مشکلیه که انگلستان با لمپارد و جرارد داره و داشت و حل نشد !! حیفه واقعا از بین این سه نفر ، یکی رو بذاریم بیرون..

یکی از دوستان بنده 2-3 سال پیش، در واکنش به نیمکت نشینی گیگز در هفته های ابتدایی لیگ، که فرگی بهش کم بازی میداد، شوخی جالبی کرد و گفت احتمالا واسه مراحل حذفی لیگ قهرمانان حفظش کرده laugh؛ واقعا شوخی به جا و جالبی بود، نمایش های گیگز در لیگ قهرمانان اعجاب بر انگیزه، اون بازی فصل قبل در مقابل رئال، بازی جلوی چلسی، جلوی شالکه، مقابل سوسیه داد و لورکوزن در این فصل ، نبوغی به خرج میده که ادم حس میکنه باید گذاشتش در گاوصندوق کلیدش رو هم بگذاریم در جیب، و واسه بازیهای حساس رو کنیم.. در 40 سالگی، جلوی چند تا جوان اونم یه تیم المانی اینطوری جولان دادن خیلی معرکه است..

وین رونی؛ رونی دیشب سه پاس گل داد و تقریبا روی گل اوانز هم ، بسیار موثر بود؛ نمیدونم با چه معیاری ترجیح داده میشد با خوان ماتا ؛ رونی برای ما هم گل میزنه هم گل میسازه، در سه بازی اخیر، 5 پاس گل داده و دو گل زده ! از هشت گل اخیری که زدیم، در یکی از اونها فقط تاثیر نداشته که اونم در زمین نبود اصلا !

اگه برگردیم به 5 بازی اخیر، در 11 گلی که به ثمر رساندیم، سهم رونی 2گل و 6 پاس گل بوده، و روی 9 گل تاثیر مستقیم داشته ! یعنی چیزی حدود 81 درصد !! آمار گویای همه چیزه، ماتا مثل اوزیل مهره گمشده و مطلوب ما نبود و نیست، بگذریم که ماتای چلسی که هوادران میپرستیدنش، معلوم نیست چرا در تیم مورینیو اینطوری گرفتار شده ..
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 963
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,629
  • بازدید ماه : 8,404
  • بازدید سال : 51,379
  • بازدید کلی : 571,171