loading...
کارینگتون
KLAUS بازدید : 143 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (1)

مشکل تاتنهام نیست، بلکه این فصل چندان متعلق به ما نیست در صورتی که اگر شما قیاس کنید، به نظر من این فصل نسبت به فصولی که ما قهرمان شدیم، شاید شرایط مساعدتر بوده که یک تیم بیاد و صدر رو مال خودش کنه.


چیزهای خوب در این دیدار رو باید به بازی خوب کاگاوا، والنسیا، جونز، رونی و کلورلی ربط بدیم و البته ما بازهم از یک سری ضعفهای دفاعی ضربه خوردیم. گل Sandro دادن یک فرصت به او برای شوت زنی بود و بهاء اون رو هم دادیم و گل والکر دقیقاً یک فرصت طلبی محض بود. شما میدونید که در هنگام ضربات ایستگاهی، دیواره دفاعی ذاتاً به هوا میپره و والکر با این علم شوت خودش رو با ارتفاء کم زد و توپ از کنار پای رونی به تور چسبید.
سانتر جونز رو نگاه کردید؟ او توپ رو با قلدری گرفت و بعد یک سانتر خوب و فرصت طلبی رونی...البته شاید ما روی ضربه پنالتی مقداری هم خوش شانس بودیم.


اینکه ما این روزها رابین رو نداریم، یک غصه بزرگ هست اما نبود او برای عده ای توفیق اجباری بود. کاگاوا مدتی ست در پست خودش کار میکنه و رونی شکل هجومی تری داره و این باب طبع اونهاست.
شاید میشد نانی رو زودتر وارد زمین کرد و یا به جای یانگ از شخص دیگه ای بهره جست...
به هرحال من انتظار قهرمانی ندارم چراکه میدونم این فصل دشواری هست و ما باید چیزهایی رو از ریشه بسازیم و حضور در لیگ قهرمانان میتونه من یکی رو قانع کنه

بازی سختی بود، در کل نتیجه بدی نگرفتیم، شرایط بازی سخت بود؛ دو گل خوردیم، روی دو شوت سهمگین، هر دو تیم در مواقعی گل زدن که بر خلاف جریان بازی بود، اما واکنش های خوبی نشون دادیم، حداقلش این بود که نذاشتیم کارمون واسه یه تساوی هم بسیار گره بخوره.. مشکل ما این بود که الان دو بازی در لیگ مساوی کردیم، هر دو بازی هم بازیهای آسونی نبود .. ولی خب دو تساوی پشت سرهم برای تیمی که از کورس عقبه، یکم تحملش سخته.. اون بازی کاردیف همه چی رو خراب کرد، که اونم روی بدشانسی مساوی کردیم وگرنه چندین بازی هست نتایج خوبی گرفتیم..

اما در مورد خود بازی:

کلیت ترکیب تیم خوب بود، در خط هافبک جنگندگی و دوندگی داشتیم ولی اونا برتری عددی داشتند، علیرغم پوزیشن بیشتر در کل بازی روی توپ، ولی اونها بودن که با حضور ساندرو و دمبله و پائولینیو چربش داشتن

اما مشکل ما دو چیز بود : نبود کریک که نظم رو از خط هافبکمون گرفته بود، جونز و کلورلی هر چقدر هم خوب بازی کنن، نظم و ریتم نمیتونن به بازی تیم بدن، چیزی که دیروز احساس شد، حالا با این خلاء در میانه میدان، کار ما مثل همیشه کشیده شد به گوش ها، والنسیا در کل بازی خوبی کرد، و بار تهاجمی تیم از سمت راست بود، روی توپ گیری و کارهای ریز و درشت وی، اما والنسیا دیروز یک سانتر خوب نداشت، بعضی مواقع حس میکردم نهایت تلاش والنسیا برای حرکاتش از سمت راست، زدن توپ به مدافع حریف و گرفتن یه اوت و کرنر هست !!

و این همه بار روی سمت راست، سمت چپ سبکی میکرد، متاسفانه نه ولبک و نه کاگاوا اون سمت خوب کمک نکردن، اورا چه در سرعت چه در فیزیک مقهور، واکر و لنون شد، همینطوریش با سنش باید حق داد، حالا چه برسه که 2-3 هفته هست، داره 3-4 روز یه بار بازی میکنه ! خلاصه که برناممون از سمت چپ تعطیل بود، میانه میدان کار خاصی نمیکردیم، به گوش راست دل بسته بودیم که سانتر کنیم یا بیاریم در عرض..

متاسفانه نکته ای هم که وجود داشت، که پاس های منظم و در اصطلاح نبض دار خودمون رو بیشتر کنار زمین و گوشه راست میدادیم، و میانه زمین نهایتا پاس های کند دهنده و در عرض بود، که نمیشه خرده گرفت نسبت به کسی مثل جونز که کارشم این نیست...

به هر حال شرایط بازی طوری پیش رفت که به نظرم یکی از اشتباهات مویس در این دیدار تعویض بود، تیم حریف چند نیروی تازه نفس آورد و ما بدتر اینکه مشخص بود بعضی بازیکنا، خالی کرده بودن، البته طبیعی هم بود بازی لورکوزن نیروی زیادی گرفت، انتظارم این بود تعویض ها زودتر شکل بگیره، تعویض ولبک تعویض خوبی نبود، ما موقعیتی درون محوطه نمیساختیم که هرناندز بیاد تو زمین، اکثر بازی هم خرس وسط مدافعین اسپرز شد، ولبک حداقل بازی خوبی هم که نکرد، دو فرار خوب تو عمق مدافعین حریف داشت که یکیش پنالتی شد و دیگری هم پاس بدی داد، عقیده دیگه ای هم که دارم این بود که کاگاوا و مثلا کلورلی میتونستن بیان بیرون و حداقل فلینی رو برای خنثی کردن اثر دمبله وارد زمین میکردیم، دمبله زیاد تو عرض بازیکن روبروش رو جا میذاره، ما اکثرا وقتی اینطوری میشد، امروز خطا میدادیم، شاید فلینی میتونست با قلدری، دریبل نخوره و توپو بگیره..

به هر حال، امیدوارم تو لیگ باثبات تر باشیم..

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Negar در تاریخ 1392/09/11 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

تحليل جالبئ بودش
هم به نقاط قوت ما ايشاره شده و هم به نقاط ضعفان ، ما در خعلى از دقايق بازى ميزاشتيمش كه تات بازى را در دستانش داشته باشد كا اين نااميد كننده اس
شينجى هم بداك نبود يعنى من يكى كا ازيش راضي استم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 8,589
  • بازدید سال : 51,564
  • بازدید کلی : 571,356