loading...
کارینگتون
Behnoush بازدید : 133 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (1)

جیمز ویلسون از عملکرد خود در لیگ 21- احساس رضایت می کند. در حالی که ضربه ی آزاد او در روز دوشنبه به تیم کمک کرد تا به پیروزی 0-2 در برابر بلکبرن راورز برسند.

این بازیکن قدرتمند و هدفگیر که فقط 18 سال دارد، برای تیم رزروهای منچستریونایتد امتیازآفرینی کرد و فرم خوب او در تیم 19- و 21- باعث شد مورد توجه ورن جویس نیز قرار گیرد. (به همراه تام لاورنس و ویل کین).

ویلسون از ابتدای لیگ UEFA تا کنون، در 5بازی 5 گل به ثمر رسانده. و بعد از تلاش سختکوشانه برای تیم جویس گل زد. این نوجوان می تواند هم اکنون از کار خود در تیم راضی باشد. ویلسون به MUTV گفت:

" من فکر می کنم  درمورد گل زدن و چیزهای دیگه همه چیز خیلی خوب پیش رفت. من در تمرینات سخت تلاش کردم و  منتظر چنین پیشرفتی در تیم 21- بودم. فکر می کنم این کار رو خوب انجام دادم."

" هرچه بیشتر پیشرفت کنی، سریعتر بازی می کنی و بیشتر با روند بازی هماهنگ می شوی. این تجربه ی خیلی عالی بود که در بازی های اروپایی باشم، همینطور همرا تیم 19-. چیزهای زیادی وجود داره که از نیکی بات و پل اسکولز و ورن جویس یاد بگیرم. همه ی اینها خیلی خوبه."

" من قبل و بعد از تمرینات روی ضربات آزاد و پنالتی خیلی کار می کنم. و این تلاش نتیجه داد. من از این بابت خیلی خوشحالم. همه ی بچه ها سخت تلاش کردند و این یک نمایش عالی برای تیم بود."

ویلسون در دیدار بعدی یونایتد با شاختار احتمالا کاپیتان خواهد بود. یونایتد در این دیدار باید برنده باشد.( بدون حضور داشتن لیام گریمشاو)

" ما فقط برای پیروزی به آنجا می رویم." او اضافه کرد: " من با نیکی صحبت کردم و او گفت ما باید همونطور که در اولین بازی برابر لورکوزن و سوسیداد ظاهر شدیم بازی رو شروع کنیم. ما برای صعود باید در اون بازی برنده باشیم."

3امتیاز از آن بازی به یونایتد اجازه خواهد داد که بعد از رئال سوسیداد از آن گروه صعود کند. و با وجود  ویلسون، قرمزهای جوان یک گلزن آماده در تیم دارند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/09/12 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

زاها خوش درخشید در بازیی که انجام شد و خطایی گرفت که ضربه ازاد حاصل از خطای وی توسط ویلسون تبدیل به گل شد ...
ضربه ی ویلسون به زیبایی هرچه تمام تبدیل به گل شد ..
عملکردش تحسین برانگیزه و امیدوارم روزی نیاد که اونم اینجارو ترک کنه

مرسی بهنوش خانم شکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 8,648
  • بازدید سال : 51,623
  • بازدید کلی : 571,415