loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 141 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

ویلفرد زاها در ژانویه 2013 با 15 میلیون پوند به منچستر یونایتد پیوست و بلافاصله به صورتی قرضی به کریستال پالاس برگشت. او به اعتبار مهارت های دریبل زنی سریع و خارق العاده اش با یونایتد قرارداد امضاء کرد. تا کنون هوادران یونایتد به اندازه ی کافی او را ندیده اند چرا که او هنوز به اندازه ی کافی فرصت درخشش نیافته است. بنابراین انتقالی قرض می تواند برای او مناسب باشد؟ او باید به کدام تیم قرض داده شود؟ یکی از مربیان لیگ برتری از علاقه اش نسبت به انتقال قرضی زاها پرده بر می دارد و دیگری اشاره می کند که پیشرفت او در دوره ی دیوید مویز متوقف شده است. گزارش شده در صورتی که مویز زمان کافی برای بازی دادن زاها پیدا نکند به پیشنهاد ها برای انتقال قرضی او گوش خواهد داد.

تونی پولیس 55 ساله گفته است که تمایل دارد تا زاها را برای ادامه ی فصل قرض بگیرد اما تصمیم نهایی به رئیس باشگاه منچستر یونایتد دیوید مویز بستگی خواهد داشت.

"قطعا او بازیکن بسیار بزرگی در این باشگاه بوده و یونایتد پول زیادی برایش خرج کرده است. من مطمئنم که ویلفرد, دیوید و منچستر یونایتد به زودی تصمیمشان را خواهند گرفت."

"ما مشتاق خواهیم بود, آیا می توانیم این کار را انجام دهیم؟ در صورتی که این بازیکن در دسترس باشد ما مشتاق خواهیم بود."

زاها در کریستال پالاس رشد کرده و از آکادمی این باشگاه می آید و قطعا در این باشگاه نسبت به هر باشگاه دیگری راحت تر خواهد بود. با این حال من فکر نمی کنم که سبک بازی تونی پولیس برای او مناسب باشد. پولیس به استفاده از توپ های بلند با دو مهاجم مرکزی که توسط دو هافبک در عرض ها پشتیبانی می شوند مشهور است. باید اعتراف کنم که زاها بازیکنی مستقیم است اما توپ های بلند کمکی به رشد او نخواهند کرد. او دوست دارد توپ را بین پاهایش گرفته و مدافعین روبرویش را با دریبل جا بگذارد.

تونی پولیس تنها مربی ای نیست که از علاقه اش به جذب قرضی زاها گفته است, آلن پاردو سرمربی نیوکاسل هم به صحبت در مورد او پرداخته است.

"او بازیکن منچستر یونایتد است, و جدا از این که من نگران هستم اما او را به خوبی می شناسم, زیرا او در باشگاه سابق من پالاس بود و این طبیعی است."

"او قطعا بازیکن فوق العاده ای بود که به تیم اصلی ارتقاء یافت و با انتقالی بزرگ به منچستر یونایتد رسید. متاسفانه دوره ی حرفه ای او یخورده متوقف شده است. روند رو به رشد او نیز به همین ترتیب."

زاها پاردو را از زماه حضورش در پالاس می شناسد. من احساس می کنم که انتقال قرضی به نیوکاسل می تواند برای او خیلی مفید تر باشد. زاغ ها مقابل جمعیت بیشتر و سخت گیر تری نسبت به کریستال پالاس بازی می کنند که این می تواند به بازی زاها مقابل هوادران متعصب یونایتد کمک کند. استایل بازی پاردو به آنچه که زاها می خواهد نزدیک تر است. توپ در کناره ها به وینگر ها می رسد آن ها مدافعین را به حرکت در می آورند و توپ را وارد محوطه جریمه می کنند بنابراین مهاجمان می توانند از آن استفاده کنند. فقط سبک بازی نیست که حائز اهمیت است, تجهیزات نیز سهم خودشان را در رشد بازیکنان دارند. از لحاظ تئوری, هرچه امکانات تمرینی بهتر باشد, بازیکنان بهتر پیشرفت خواهند کرد.

از دیدگاه من در این برحه از زندگی فوتبالی زاها انتقالی قرض می تواند بهترین چیز برای او باشد. ما نمی توانیم با بازی ندادن او به اندازه ای که برای رشدش نیاز دارد یک فصل را هدر دهیم و تجربه ی با ارزش بازی در لیگ برتر را از او بگیریم. هنگامی که به فصل آینده نگاه می کنم احساسم این است که زاها عملکرد متفاوتی خواهد داشت. بنظر می رسد این ممکن است که دیوید مویز بخواهد بازیکنانش را تصفیه کند تا بتواند آنچه را که در نظر دارد بهتر در زمین پیاده کند, بدین ترتیب زاها نقش مهم تری در تیم اصلی خواهد داشت. زاها استعداد فراوانی دارد و من بر این عقیده استوارم که او به طور کامل از استعداد هایش بهره خواهد برد و در سال های آتی به بازیکن قابل توجهی برای شیاطین سرخ تبدیل خواهد شد. اما برای الان, این شش ماه نقش مهمی در پیشبرد زندگی فوتبالی او خواهد داشت. بدین ترتیب دیوید مویز نیاز دارد که پس از کریسمس سریع وارد عمل شود و او را به طور قرضی به تیم دیگری بفرستد یا اینکه بیشتر به او بازی دهد.

MUFC LATEST

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط masi در تاریخ 1392/09/29 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

موافقم به نفعشه
به نفعه آینده باشگاه هم هست
راسی تولد کاکو امیر رو هم بهش تبریک میگم
شکلک شکلک
پاسخ : برای تبریک ایکاش صبر می کردی شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 8,895
  • بازدید سال : 51,870
  • بازدید کلی : 571,662