loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 197 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (7)

 مایکل کین و ویل زاها در "سل هورست" پارک مقابل هم  قرار گرفتند و در نهایت بازی بین پالاس و لستر با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

 روباه ها(لقب لستر سیتی) با این تساوی از منطقه ی پلی آف  برای صعود به لیگ برتر خارج شدند و در رده ی هفتم قرار گرفتند(تو  چمپیونز شیپ 2 تیم اول مستقیم میرن بالا و 4 تا میرن پلی آف).

 مایکل کین که اخیرا به لستر سیتی پیوسته در مورد دوره ی  قرضیش و بازگشت به باشگاه صحبت کرده:

 قطعا من می خواهم اینجا بمانم مخصوصا اگر به لیگ برتر صعود  کنیم.باید ببینیم چه اتفاقی می افته اما من بودن در این جا رو  دوست دارم.این فصل فراتر از انتظارات من پیش رفت.من فکر  میکردم بازی های کمی انجام بدم و انتظار نداشتم هر دفعه بازی  کنم.من هردفعه بازی کردم و چیز های جدیدی یاد گرفتم این  عالیه.من از لحاظ فیزیکی پیشرفت کردم و یاد گرفتم چطور از قدرتم  مقابل مهاجمین استفاده کنم.همچنین در نبرد های هوایی  پیشرفت خوبی داشته ام.


 فابیو در باخت 2-0 QPR مقابل استوک سیتی نقشی نداشت(بازی  نکرد)تا هری ردنپ یک قدم دیگر به مربیگری در چمپیونزشیپ نزدیک شود.در همین حال انجلو هنریکز حتی در لیست زخیره های ویگان قرار نداشت و آن ها بازیشان در آپتون را 2-0 واگذار کردن تا فینالیست اف ای کاپ یه قدم دیگر به سقوط نزدیک شود.


طبق معمول از ریس برون در تساوی 1-1 ایپسویچ مقابل شفیلد ونزدی استفاده نشد.


سم جانستون به همراه والسال شانس حضور در پلی آف چمپیونز شیپ را از دست داد.آن ها که تا دقایق پایانی 1-0 جلو بودند گل خوردند تا بازی 1-1 به اتمام برسد.


ماکدا نیز در 9 دقیقه ی پایانی برد اشتوتگارت بازی کرد و به به در پایان بازی از ترکیب ریو اوه خارج شد آن ها این بازی را 2-1 واگذار کردند

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/02/03 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

سعید جون قهرمانی رو تبریک میگم بهت داداش گل شکلک
ایشالا سال دیگه فرگی یه سری از همین جوونایی که تو پرورش میدی رو بریزه تو تیم شکلک
برای تابستون یه برنامه ویژه دارم برای وبت حالا اگه تابستون وقت شد بهت خبر میدم شکلک
فعلا مراقب خودت باش تا تابستون بهت بگم درخواستم رو شکلک شکلک
پاسخ : منم قهرکانی رو تبریک میگم
انشالله ولی بعیده هنوز شک دارم از عدنان و پاول هم استفاده بشه
اگه تا تابستون دووم آوردم...و زنده بودمشکلک

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/02/03 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

چه قدر نظر منو داش مرتضی شبیه همهشکلکشکلک
پاسخ : شکلک

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/02/03 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

تبریک به همه بهترین از همه نظر قهرمانی آقای گلی آقای پاس گلی بهترین حمله و...شکلکامیدوارم فصل بعد با این جوونا 3 گانه بگیریم
پاسخ : تبریکــــــــــ/ما همه جا بهترینیم چون we are united/انشالله

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/02/03 و 2:48 دقیقه ارسال شده است

سلام بروبچ به شكل فجيهى تبريك عرض ميكنم زنده باد همه هواداراى يونايتد بزرگ زنده باد رئيس واقعا اين قشنگترين بازى بود كه تو اين فصل ديدم تبريك قهرمانى تبريك آقاى گلى و بهترين بازيكنى رابين و تبريك ايشا... آقاى پاس وزا

خسته نباشيد شب بخير همگىشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : به شکل فجیهی تبریــــــــــــک به سوی c21mpion
بازی روح منچستری داشت

این نظر توسط amir007 در تاریخ 1392/02/03 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

تبریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک سعید جون....
به نظرت کدوم یک از بازیکنای اکادمی با یونایتد قهرمانی میارن؟!!!شکلک
پاسخ : تبریــــــــــــک به سوی c21mpion
عدنان پاول دائهلی "وسلی" مایکل کین ویل کین بارمبی بایرن ووتن ونولزن و....

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/02/02 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

دقیقا واسه منم خیلی جالب بود تام اینس هم بازیکن خوبیه اگه بخوایم مقایسه ای بین این دوتا بکنیم زاها از نظر سرعت و تکنیک خیلی از تام اینس بهتره ولی تام از نظر شوت و دقت پاس و سانترها از زاها بهتره.درکل زاها بازیکن بهتری هست نسبت به اینس و دعوت شدنش به تیم ملی(یه بازی) و فیکس شدنش تو تیم زیر 21 ساله ها اینو نشون میده.مطمئنا خیلی میتونه پیشرفت کنه فقط کافیه پیشرفت رونالدو رو به یاد بیارین به نظر من استعدادش خیلی زیاده
پاسخ : تام اینس سبک بازیش یجورایی شبیه هازارده زاها مثل رونالدو

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/02/02 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

مایکل کین خیلی دوست داشتنیه و البته آینده دار ، نمیدونم چرا این تیما که به بازیکنای ما بازی نمیدن اصن اینا رو گرفتن.
نظرات بچه های اونطرف در مورد زاها جالب بود ، یادمه از شروع شایعات تا قطعی شدن خرید 95درصد میگفتن که هر طور شده بگیریمش ، حالا که چند تا بازی افت کرده همون 95 درصد میگن کاش نمی گرفتیم ، دوست دارم بدونم این همه میگن تام اینس حتی یه بازی از این بشر دیدن یا نه ؟!
پاسخ : آره مایکل کین خیلی آینده داره قیافه ی باحالی هم داره تو همون بازی با چلسی ازش خوشم اومد
تام آینس هم خوبه ولی زاها ی خصوصیاتی داره که میتونه بازیکن بی نظیری بشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 692
  • باردید دیروز : 406
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,091
  • بازدید ماه : 7,866
  • بازدید سال : 50,841
  • بازدید کلی : 570,633