loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 159 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 


ستاره ی منچستر یونایتد اعتفاد داره که فصل بعد نیز در اشتوتگارت خواهد ماند

 

ماکدا در حال حاضر به تیم آلمانی  قرض داده شده است.قرارداد موقت او در ژوئن پایان می یابد.اما به نظر میرسد که او قرارداد جدیدی امضاء می کند و برای فصل آینده به آلمان باز خواهد گشت.

"در ژوئن قرارداد من با اشتوتگارت به اتمام میرسد اما توافقاتی شفاهی با آلمانی ها برای طولانی تر شدن ماندنم در اینجا وجو دارد.مثل اینه که بگم من در اینجا خیلی خوبم.تجربه ی بوندسلیگا برای من خیلی مهمه هم از لحاظ شخصی هم از لحاظ حرفه ای.

اگر شانسی باشه من از ادامه ی فعالیتم در اینجا خوشحال می شم,او به کالچیو مرکاتو گفت.

منچستر یونایتد؟رابطه ی من با سر الکس فوق العادست.واضحه که من همیشه می خواهم برگردم و لباس شیاطین سرخ را بپوشم.من در یونایتد بزرگ شدم و این باعث افتخار منه.

هر کسی در زندگی اش فرصت حضور در همچین باشگاه باشکوهی را پیدا نمی کند.اما در حال حاضر بازگشت برای زندگی حرفه ای من خوب نیست من نیاز دارم به صورت متوالی باز کنم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/07 و 15:30 دقیقه ارسال شده است

خیلی بازیکن دوست داشتنی هست.اگه قدر خودش رو میدونست بیشتر پیشرفت میکرد.ولبک تا دو سال پیش نصف ماکدا هم نبود ولی با تلاش زیادش الان خیلی ازش جلوتره.
پاسخ : درسته اول ماکدا بهتر بود و قبل از اینکه قرض داده بشن بهتر از ولبک بازی میکرد
پاسخ : دوره قرضی به ماکدا ضربه زد ولی به ولبک کمک کرد

این نظر توسط KLAUS در تاریخ 1392/02/07 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

دوستش دارم واقعا ولى اكه ميخواد ستاره ى يونايتد بشه بايد زود خودشو به رئيس ثابت كنه دقيقا مثل ولبك و تازكيا هم عدنان جانوزاج/دوس دارم دوباره توو تيم ببينمش ، وقتى اسمش مياد وسط ياد goal‏ زيباش به آستون ويلا ميافتم شکلک/مرسى داداش سعيد شکلک
پاسخ : خواهش میکنم
گلش به استون ویلا رو یادمه شبکه ی 3 اون بازی رو پخش کرده بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 8,591
  • بازدید سال : 51,566
  • بازدید کلی : 571,358