loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 185 چهارشنبه 01 خرداد 1392 نظرات (4)

لارنل کول از قهرمانی در لیگ برتر خوشحال است و امیداو است که عملکردش او را به تیم اصلی نزدیک تر کرده باشد.

کول در بازی فینال مقابل تاتنهام دو بار گل زنی کرد تا یونایتد بازی باخته را ببرد او در دو بازی اخیر 5 گل زده است او در نیمه نهایی هتریک کرده بود تا یونایتد 3-0 لیورپول را شکست دهد.

کول بهترین بازیکن زمین شد و هافبک اهل منچستر نمی تواند خوشحال تر از این باشد

"من روی ماه هستم"

"فصل طولانی ای بوده من برای هر کسی خوشحالم نه فقط برای خودم بلکه برای کل تیم.همه سخت تلاش کردند.این خوبه که یک لیگ دیگه ببرید."

با قهرمانی لیگ برتر,بازیکن بیست ساله امیدوار است که برای اثبات ادعاهایش از تجربه این فصل استفاده کند:

"من می خوام که به تلاشم ادامه بدم و اگه به من شانسی داده بشه از اون استفاده می کنم." 

"این کاریه که من می تونم بکنم:سخت تلاش کنم و ببینم که چقدر طول می کشه(مترجم:تا به تیم اصلی برسه).من از پیشرفتم در این فصل خوشحالم.تو  می دونی که همیشه نیاز داری گل بزنی پس این نکته اصلیه.این(گل) به شما اعتماد به نفس میده و گل پیروزی رو به همراه داره,بنابرین من خوشحالم."

برچسب ها لارنل کول ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/03/02 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

بازیکن بزرگی نمیشه فکر نمیکنم بتونه به تیم اصلی برسه عدنان چندین برابر بهتره که هنوز یه دقیقه هم بهش بازی نرسیده کلا تو این تیم فقط عدنان کین تورپ و شاید فرمیل میتونن به تیم اصلی بیان
پاسخ : کلا افت و خیز زیاد داره عدنان که فوقالعادست
منم قبلا که ازش ویدئو ندیده بودم همین حس رو داشتم ولی وقتی مهارتش رو میبینی نظرت عوض میشه
اسکولز تاییدش کرده

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/03/02 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش سعيد/در مورد نظر اونور : من 10 دقيقه قبل نوشتن اين نظر توو سايت بودم از عصر ساعت 17 به بعد هم وقت نكردم بيام وب /احتمالا مشكل از رزبلاگه داداش مطمئن باش من نظر كسيو حذف نكردم شکلک
پاسخ : سلام داداش میدونم-احتمالا کد رو اشتباه وارد کردم

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/03/01 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

خیلی تعریفش رو شنیدم.بازی های جوانان رو هم از سایت باشگاه دنبال میکنم همیشه تاثیرگذار بوده.ولی زیادی مصدوم میشه.
من که خیلی دوست دارم بیشتر به آکادمی خودمون توجه کنیم تا پول بریزیم توی جیب تیم های پرتغالی.
پاسخ : من قبلا تو کلیپ ویل کین ی حرکت از این دیده بودم خیلی حال داد ولی نمیدونستم اینه تا این چند روز اخیر واقعا کنترل توپش عالیه پنالتی و شوتاش هم عالیه پنالتی ها رو هم خودش می زنه-آره از استیلش مشخصه زیاد مصدوم میشه-
منم موافقم باهات بازیکنای پرتقالی قیمتشون 3 برابر کیفیتشونه

این نظر توسط Negar fêrgù$ðn71 در تاریخ 1392/03/01 و 19:44 دقیقه ارسال شده است

salam, dar in fas bi hamrahe thorpe va januzaj 3 tane tim ro kheyli khub be jelu hedayat kardan... Ishala miad timi asli va bi arezuyash mirasad شکلک
پاسخ : سلام-بله مخصوصا تو دور حذفی که 5 تا گل زد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 8,769
  • بازدید سال : 51,744
  • بازدید کلی : 571,536