loading...
کارینگتون
aLI-S بازدید : 533 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (10)

    

پست دفاع راست منچستر در فصل اینده بسیار جذاب خواهد بود جایی که دو بازیکن جوان با رافائل داسیلوا رقابت خواهند کرد که جایگاه خود را پایدار میبیند.

این مدافع برزیلی در فصل پیش خوش درخشید و موفق شد با منچستر به پریمیر لیگ نیز دست یابد.این بازیکن نه تنها این فصل باید جایگاه خود را حفظ کند بلکه باید برای رفتن به جام جهانی هم تلاش کند.

دیوید مویس تا اینجا یک خرید داشته و آن دفاع راست اروگوئه ای 20 ساله گیلرمو وارلا بوده اما جوان دیگری نیز هست که چشم به جایگاه رافائل دوخته و او مارنیک فرمایل می باشد.

این بازیکن بلژیکی که در 18 سالگی از استاندارد لیژ به منچستر پیوست اکنون 21 سال دارد و میداند که زمان آن رسیده که همه را تحت تاثیر قرار دهد.

این بازیکن از نسل طلایی کشورشه و میخواهد سال دیگه همراه  کشورش به جام جهانی بره.

اوپس از اینکه دوشنبه  قرارد دوساله جدیدی رو با منچستر امضا کرده گفته احساس او در مورد ایندش در باشگاه مثبته و  با مربی جدید منچستر دیوید مویس در مورد برنامه های اینده خود سخن گفته.

همچنین او اضافه میکنه این فصل برای من بسیار مهمه من میخواهم از فرصتهایم برای بازی در لیگ برتر استفاده کنم. زیرا که من در رویا جام جهانی برزیل هستم و پست دفاع راست منچستر پستی که در اون رقابت شدیده .همچینین او گفته مشکلی با انتقال قرضی نداره و به اون علاقه منده

اگر ماه اینده من با انتقال قرضی به جای دیگری بروم به نوبه خود با آن مشکلی ندارم چندین باشگاه علاقه مند وجود دارد و به هر حال در انجا به من بازی بیشتری میرسد اما انچه از همه بیشتر اهمیت دارد اینه که من میخوام تو منچستر باشم.

فرمایل سال گذشته در تور افرقایی منچستر شرکت کرد وگفته خیلی از اینکه در تور اسیا امسال شرکت نکرده ناراحت نیست مویس تنها ترکیب کوچکی از بازیکنان رو به تور برده و بازیکنانی نظیر ویدیچ نانی والنسیا و اسمالینگ نیز در تور شرکت نکرده اند.

او میتواند از موقعیت هایی که به او داده میشود بهر ببرد  او همیشه در پست دفاع راست مطمئن ظاهر شده 

نظر شما چیه ایا فرمایل میتونه رافائل رو به چالش بکشه ؟ خرید وارلا برای او به چه معناس؟

 


ویدئو  سوپر گل ماکدا به استون ویلا مال چند سال پیش که ماکدا تنها 17 سال داشت  که سایت باشگاه گزاشته کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/04/28 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

على تخصص تو همينه همينجا پست بده نه تو كامنتاشکلک

دمت گرمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام رکس شکلک

این نظر توسط Farshid در تاریخ 1392/04/27 و 19:37 دقیقه ارسال شده است


رافائل خودش از بهترین دفاع راستای جهانه , جوونم هست اگه بمونه تا 10 سال دفاع راستمون تامینه فقط باید تو دفاع بهتر شه
پاسخ : درسته
خدا رو شکر باسه برزیل هم دعوت نمیشه . واقعا من قبولش دارم فقط باید تو دفاع بهتر کار کنه و از لحاظ روانی هم برای بازی های مهم دستپاچه میشه !
پاسخ : دستپاچه نشه یعنی شکلک

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/04/27 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

این نظراتی که در مورد فرمایل میدین بیشتر به خاطر اینه که بازیشو ندیدین.در مقایسه با وارلا یه سرو گردن بالاتره مطمئن باشید وارلا به هیچ وجه نمیتونه خطری برای رافائل باشه با توجه به کلیپ هایی که ازش دیدم قدرت حمل توپش صفره فقط تو کارای دفاعی خوبه تو حمله داغونه ولی فرمایل خوش تکنیک تره ضمن اینکه تو کارای دفاعی هم خیلی خوبه
پاسخ : کلا هیچکدوم خطری واسه رافائل ندارن
یه عمر با گری نویل سر کردیم حالا هنگ کردیم اینقدر دفاع راست جوون شکلک
ولی گری نویل خدای سوتی بود فقط سانترای خوبی داشت
پاسخ : علی کلیپ رو دانلودیدی؟
پاسخ : امید : من 2تا کلیپ از وارلا دیدم خیلی خوب بود .
بازی جلو اسپانیا هم که فوق العاده بود ...
البته بازی فرمایل رو ندیدم راستش شکلک
یادش بخیر گری نویل ....

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/04/27 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

سلام.
به نظر من که هیچکدومشون نمیتونن رافائل رو نیمکت نشین کنن ، یعنی امیدوارم این فصل اونقدر خوب باشه که هیچ لغزشی توی پستش نداشته باشه ، تازه برادرش هم هست که میتونه تو اون پست ذخیره ی مطمئنی باشه و البته جونز و اسمالینگ و والن.اما کلا به بازی کردن بازیکنای جوون و به خصوص آکادمی خیلی علاقه دارم ، امیدوارم که ورمایل رو امسال تو بازیهای حذفی و اتحادیه با لباس تیم اصلی ببینیمش ، وارلا هم که احتمال قرض دادنش هست.
دوستان ، کسی از شما در مورد وضعیت تونیکلیف چیزی میدونه ؟ چرا بعد این همه سال اتفاقی در موردش نیفتاده ، نه قرض داده میشه ، نه فروخته میشه و نه به تیم اصلی ارتقا داده میشه ، در صورتی که بازیکن با استعداد و آینده داری به نظر میرسه.
پاسخ : سلام داش پویا-چطوری؟کجایی؟
فابیو خیلی با استعداد تر از رافائله مهارتاش خیلی بیشتره ولی رافائل تونست خودش رو تو سطح اول فوتبال جا بندازه - من فکر می کنم بهترین کار برای فرمایل فرستادنش به ی تیم چمپیون شیپی یا لیگ برتریه.وارلا اول باید ی کم با سبک و روحیه باشگاه آشنا بشه بعد قرضش بذن
تونیکلیف الان با تیم زیر 21 ساله تو پیش فصله و فصل قبل هم بیشترش رو قرضی گذروند ولی خیلی موفق نبود وقتی برگشت تو اولین بازیش به تات گل زد بعدش هم به تیم کمک کرد تا قهرمان لیگ زیر 21 بشه.الان هم احتمالش هست که دوباره قرضی از تیم خارج شه
پاسخ : من خودم رافائل رو به این دوتا ترجیح میدم رافائل جدا از بازی خوبش با غیرت بازی میکنه

این نظر توسط Negar در تاریخ 1392/04/27 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

سلام_ مقاله اى خوبى بود

بايد عرض كونم كا فرمايل اصلا نمتونه با رافا ريقابت كنه خب حتما ميپرسيد چرا؟!? خوب دليلش كاميلن معلوم استش فرمايل تازه از آكادمى به سطح حرفه اى و بالاتر آمده و احتماليش هست كه سوتى بدهد ولى ميتوان به عنوان يار تعويضى به جايى رافا ازيش استفاده كرد شما به ياد بياوريد كا چقد طول كشيد كا رافا جانشينى گرى نويل بيشود ، اميد بر اين استش كه رافاعل بتواند فورم خوبش را نگاه دارد

و


اما وارلا.... آيا ميتواند كا با رافا رقابت كند؟!? در اينجا جواب من بله استش ، خب چرا بله؟ زيرا وارلا تجربه اش بيشتر از فرمايل است و همانطور كه ديديد در جام جهانى جوانان خعلى خوب درخشيد و حتى با تيمش نيز با نايئيب قهرمانى دست يافت

نتيجه : تنها كسى كا ميتواند در حالى حاضر با رافايل ريقابت كوند شحص وارلا استش (بخشش به خاطرى طولانى شدن نظرم شکلک )
پاسخ : من هم فکر میکنم با جذب وارلا عملا فرمایل از دور رقابت خارج شد .هر چند که بازیکن بسیار خوبیه ولی با توجه به سن سال دفاعهامون کارش فوق العاده سخته ...
پاسخ : درسته ولی وقتی بخواد به جام جهانی برسه وضعیت فرق می کنه
مطمئنا تلاشش بیشتر میشه - کلا من فکر می کنم ی انتقال قرضی بیشتر بهش کمک کنه
پاسخ : یه برنامه هایی داره مویس وگرنه خرید دفاع راست زیاد جالب نبود من که میگم عمرا بتونه رقابت کنه وارلا با رافائل

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/04/27 و 12:24 دقیقه ارسال شده است

با آمادگی که رافائل داره و بازیهایی که از وارلا دیدیم فکر میکنم کارش خیلی سخت باشه ، فعلا انتقال قرضی بهترین گزینست براش به نظرم شکلک
پاول هم خیلی وقت نیست که عمل کرده قاعدتا تو دوران نقاحته .

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/04/27 و 11:42 دقیقه ارسال شده است

این رو هم باید اضافه کنم هر دفاع راستی تو هر سطحی هم که باشه برای نیمکت نشین کردن رافا کارش خیلی خیلی سخته چه فرمایل باشه چه فیلیپ لام و کایلی واکر ولی رویای جام جهانی...
پاسخ : گل گفتی واقعا ...

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/04/27 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

فکر میکنم از وارلا بهتر باشه وارلا تو حمله هیچی نیست فرمایل هم سانترهاش بهتره هم تکنیکش بهتره
پاسخ : فکر کنم وارلا تو جام جهانی زیر 20 سال خیلی بود
کلا شبیه رافائله و می گن ی دفاع تو سبک دفاعهای برزیلیه چون تو حمله ها خیلی خوب شرکت می کنه

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/04/27 و 11:11 دقیقه ارسال شده است

به نظر من در سطحی نیست که با رافائل رقابت کنهشکلک
با وجود وارلا شانسش از قبل هم کمتر میشه
پاسخ : نباید انقدر زود قضاوت کنی دفاع راست کاملیه سرعت و تکنیک و شم گلزنی و دفاع کردنش همه استانداردن و تو کارای هجومی خیلی خوبه
بنظر من وارلا باعث نمیشه شانس کسی کم بشه بلکه باعث می شه رقابت و درنتیجه تلاششون بیشتر شه این خیلی خوبه
پاسخ : روزبه شکلک

این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/04/27 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه امیدوارم از رافائل بهتر شن فرمایل میتونه بهتر شه فکر کنم!شکلک
پاول رو پیدا نکردین؟؟یعنی چی نه اسمش تو تور نه زیر 21؟؟فقط به این یکی امید دارم.ولی عدنان بازیش خیلی توپه اگه یه مدت بازی کنه دوبرابر بهتر میشه شک نکنید
پاسخ : سلام داش میلاد
فرمایل که همیشه جزو خوبای آکادمیه الان اگه بتونه ی دوره قرضی موفق داشته باشه می تونه از بقیه سبقت بگیره-پاول احتمالا داره دوره بعد از مصدومیتش رو میگذرونه-رفتم توئیترش رو چک کردم چیز خاصی نگفته بود شاید بعدا به تور اضافه بشه-عدنان فکر کنم کارش تموم شده ستاره شد رفت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 8,650
  • بازدید سال : 51,625
  • بازدید کلی : 571,417