loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 161 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

منچستر یونایتد پنج شنبه به جام حذفی جوانان بر می گردد تا در دور چهارم این رقابت ها مقابل لستر سیتی قرار بگیرد.

شیاطین سرخ تلاش خواهند کرد که بردشان مقابل روباه ها که ماه سپتامبر در لیگ برتر زیر 18 ساله ها به انجام رسیده بود را تکرار کنند, جایی که یونایتد با گلزنی اشلی فلچر و دیمیتری میشل به پیروزی 2-1 دست یافت. تیم پیروز در دور پنجم این جام به هادرزفیلد تاون سفر خواهد کرد, جامی که یونایتد آخرین بار در سال 2011 به آن دست یافت.
بهترین گلزن یونایتد اشلی فلچر, پس از این که در پیروزی مقابل برنلی مصدوم شد هنوز خانه نشین  است اما جیمز ویلسون, سیدی یانکو و اندرس پریرا می توانند دوباره بازی کنند, جدا از اینکه آن ها آخر هفته در برد تیم زیر 21 ساله ها مقابل ولوز حضور داشتند. در همین حین شان گاس نیز امیدوار است تا پس از اینکه در پیروزی بلک کانتری روی نیمکت نشسته بود به ترکیب اصلی تیم باز گردد.
مربی سابق شیاطین سرخ ویلف مک گینس در مصاحبه ای با سایت باشگاه در مورد نقش پسرش پل در پیشرفت استعداد های جوان کارینگتون بحث کرده است. عضو سابق بازبی بیبز گفت: "من واقعا به دستاورد های پل در مقام مربیگری زیر 18 ساله ها افتخار می کنم. سبک خاصی در بازی یونایتد وجود دارد و پسران باید از بچگی با آن آشنا شوند. من واقعا از دیدن اینکه پسرم دارد آن ها را در مسیر درستی پرورش میدهد خوشحالم."
هنگامی که از ویلف پرسیدیم آیا شما هنوز هم پل را راهنمایی می کنید, او پاسخ داد: "پل الان ذهنیت درونی خودش را دارد. هنگامی که او جوان تر بود من خیلی او را نصیحت می کردم اما مطمئن نیستم که او به صحبت های من گوش می داد! او بر مرحله ی بسیار مهمی از زندگی فوتبالی جوانان نظارت می کند, او باید تضمین کند که آن ها کمی با زندگی به عنوان بازیکن یونایتد آشنا شوند. آن ها باید سخت کار کنند, به شدت منظبط باشند و البته که شما باید به خودتان ایمان داشته باشید. من فکر می کنم پل با القای ارزشششان به عنوان یک فوتبالیست کار بسیار خوبی انجام می دهد."
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 424
  • باردید دیروز : 963
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,786
  • بازدید ماه : 8,561
  • بازدید سال : 51,536
  • بازدید کلی : 571,328