loading...
کارینگتون
KLAUS بازدید : 135 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (5)

این ستاره 18 ساله بلژیکی که هفته ی قبل در دیدار مقابل ساندرلند، هر دو گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند، به دومین بازیکنی تبدیل شد که در اولین حضورش در ترکیب اصلی یونایتدها، دو گل برای این تیم به ثمر رساند.

عملکرد یانوزای موجب شد تا بحث های زیادی در مورد آینده او در رقابت های ملی صورت بگیرد. زیرا او می تواند برای چندین کشور مختلف به میدان برود اما او تاکید کرد که تنها می خواهد به بازیکنی ثابت در منچستریونایتد تبدیل شود

او به یونایتد ریویو گفت:" در حال حاضر، رقابت های ملی چیزی نیست که به آن فکر کنم. می دانم که در حال حاضر باید روی بازی های برای منچستریونایتد تمرکز کنم زیرا در حال حاضر، مهمترین بخش دوران حرفه ای من است.

می خواهم بازی های خوبی برای منچستریونایتد انجام بدهم و هر کاری می توانم برای باشگاه بکنم.

من این شانس را داشتم که به تور تابستان باشگاه بروم و می خواستم نشان بدهم که چه توانایی هایی دارم. من تجربه فوق العاده ای در آنجا داشتم و از آن زمان به سختی کار می کنم.

می خواهم در بازی های زیادی حضور پیدا کنم و تا جایی که می توانم به بازیکن بهتری تبدیل شوم. می دانم که نیاز دارم هر روز به سختی کار کنم تا به این هدف برسم. باید آماده باشم تا بتوانم از فرصت هایم استفاده کنم.

به توانایی هایم اطمینان دارم و معتقدم که می توانم به تیم کمک کنم."

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی بلژیک، فاش کرد که باشگاه منچستریونایتد مانع از حضور او در اردوی این تیم شد:" منچستریونایتد به من گفت که یانوزای نمی تواند در حال حاضر تصمیم بگیرد که برای کدام کشور بازی کند.

ما یک نشانه واضح دریافت کردیم که او می خواهد برای بلژیک بازی کند اما اکنون همه چیز به خودش بستگی دارد. ما به تصمیم او احترام می گذاریم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Behnoush در تاریخ 1392/07/18 و 13:01 دقیقه ارسال شده است

به نظرم رسانه ها نقش مهمی در تخریب یا تائید افراد دارن. جوونهایی مثل عدنان خیلی زیادن. تنها تفاوتی که دارن اینه که در تیم اصلی نیستند که اون یک بحث جداست. در کل منظورم این بود که نباید بیش از حد به بازیکنها پرداخته بشه مخصوصا اگر جوون هستن. و مطمئنا" این توجهات رسانه ها دلیل خاصی داره.
مرسیشکلک
پاسخ : خواهش میشه شکلک

این نظر توسط FARZAD در تاریخ 1392/07/18 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

جانوزاج بازیکن خوبی هست و در این مدت بسیار خوب کار کرده اما بهتر نیست از الان توقعات رو از او زیادی بالا نبریم؟ این فوق العاده هست که ما او رو برای مدت زمان طولانی در تیم بیینیم و البته روند رو به جلو او حفظ بشه اما آیا بهتر نیست سنت طرفدار رو که همواره با یک شادی و یک ناراحتی احساس رو از حد میگذرونه این بار بشکنیم و اظهارات کنترل شده تری در این مورد داشته باشیم؟
این خیلی سخته که ما جوانی 18 سال رو از حالا در رده بزرگان تاریخ باشگاه بدونیم، هرچند اونها هم از همین جاها شروع کردند اما اونها ثابت قدم بودند و ما هنوز مطمئن نیستیم که او هم چنین روندی رو دنبال میکنه.
وقتی توقعات بالا بره و بر حسب اتفاق و به هر دلیلی در آینده برآورده نشه، تنها کسی که ضرر میکنه همین طرفداران هستند.
به هر صورت امیدوارم او رو همچنان پر فروغ ببینیم که دقیقاً خود این داستان مثل یک خرید خوب هست

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/07/17 و 11:44 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش فرزادشکلکشکلک
یانوزای که 90 درصد برای بلژیک بازی میکنه و فکر نکنم فیفا بذاره برای انگلستان به میدان بره.
امیدوارم مویز در کنار بازی دادن به عدنان یه فرصتی به زاها هم بده مطمئنا زاها هم میتونه مثل عدنان خودشو نشون بده
پاسخ : خواهش میکنم داش محمدرضا شکلک باید منتظر موند تا ببینیم چه تصمیمی میگیره

این نظر توسط saeed Elec در تاریخ 1392/07/17 و 9:16 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید
آقا یه سوال؟بدجور رو مخمه!!
متس داهلی که میگفتن تلفیقی از مسی و ژاوی هست رو چرا با قراردادی2 ساله دادن به مولده؟
میگن بند بازگست داره؟اما مطمئن باشید نمیاد
کلیپی چیزی ازش دارید؟
با تشکرشکلک
پاسخ : سلام سعید جان ...
من دقیقا" از بند بازگشتش خبر ندارم ولی با تو موافقم که اونو از دست دادیم| باتشکر شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 8,760
  • بازدید سال : 51,735
  • بازدید کلی : 571,527