loading...
کارینگتون
Behnoush بازدید : 271 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (1)

اوون کویل سرمربی ویگان اتلتیک می گوید نیک پاول بازیکنی است که در بعد از سپری شدن دوران قرضی، شایستگی حضور در تیم اصلی منچستریونایتد را دارد. این بازیکن دیشب گل تساوی را برای تیمش در برابر روبین کازان به ثمر رساند(1-1) . کویل به خبرنگاران گفت :

" بعد از گذراندن این فصل در کنار ما، او به اندازه ای خوب خواهد بود که به تیم اصلی بازگردد و برای بدست آوردن جایی در ترکیب یونایتد مبارزه کند."

" او هنوز راه زیادی برای بهتر شدن در پیش رو دارد و او (عملکرد و نحوه ی بازی پاول) این را به شما می گوید اما او این توانایی را دارد. او پسر بسیار با استعدادی است و من می خواهم بهترین بازی را از او داشته باشم."

" من به او یک برنامه ی زمان بندی شده می دهم و اندکی وقت آزاد، اما او خود را در مسیر پیشرفت قرار می دهد و این را می توانید در بازی او در زمین ببینید. همه ی کاری که من می توانم انجام دهم این است که تلاش کنم و هر تجربه و دانشی که به عنوان یک بازیکن و یک مهاجم دارم به او ابلاغ کنم."

" به عنوان مدیر با مهاجمان(بازیکنان) متعددی در سطح جهانی همکاری کرده ام  و شکی نیست که نیک پاول می تواند مانند یکی از آنها باشد. من اعتقاد دارم او هر استعدادی در خود دارد. با ترقی و پیشرفت مداوم و طبیعی، می تواند به آن سطح از بازی دست پیدا کند. گذشته از گل، او سرعت کافی داشت و یک حرکت برازنده و زیبا را با توپ به نمایش گذاشت."

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/08/04 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

کویل مربی خیلی خوبیه مطمئنم گه مصدوم نشه فصل بعد یه بازیکن تاپ به تیم برمیگرده باید مجبورش کنه خوب تمرین کنه چون تو مصاحبه هایی که خوندم از یکی از دوتا از هم بازی هاش گفته بودن تو تمرینات تنبله!البته زیر نظر مویس هم بیاد پدرشو در میاره شکلک رونی داره میناله از تمرینات دیگه این که تنبله جای خود دارهشکلک ولی از مصاحبه کویل هم معلومه که میخواد از تنبلی درش بیاره
پاسخ : تنبلی در یونایتد جایی نداشته و نداره. شکلک
اگه قراره بیاد تیم اصلی، اول مطمئن میشن که از هر لحاظ برای ورود به تیم آماده هست یا نه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 264
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 264
  • بازدید ماه : 8,830
  • بازدید سال : 51,805
  • بازدید کلی : 571,597