loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 179 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (4)

مارنیک فرمایل(ان ای سی نایمخن) : در حالی که ان ای سی نایمخن مقابل آلکمار قرار می گرفت فرمایل دهمین بازی پیاپی اش را برای آن ها انجام داد. او در هفدهمین دقیقه بازی موفق به گل زنی شد, در حالی که بازیکنان آلکمار در نیمه خودی جمع شده بودند مارنیک با یک و دویی زیبا با جهان بخش وارد محوطه جریمه شد و با شوتی زیبا دروازه حریف را گشود. این اولین گل فرمایل برای ان ای سی بود. گل او را از اینجا ببینید

کمی قبل از آن که آلکمار به بازی برگشت, فرمایل حرکت مشابه ای در انتهای نیمه اول انجام داد اما این بار مدافع آلکمار هوشمندانه عمل کرد و نگذاشت او کارش را تکمیل کند. فرمایل تکل های زیادی زد و یک بار دیگر نیز شانسش را مقابل دروازه امتحان کرد اما شوت او به آسانی توسط دروزابان سیو شد. علیرضا جهان بخش در این بازی دوبار برایشان گل زنی کرد تا آن ها حاشیه امنیتی بدست بیاورند. آلکمار فشار حملاتش را افزایش داد و فرمایل به خوبی با آن مقابله کرد. متاسفانه ان ای سی یک گل دیگر دریافت کرد اما آن گل تاثیری در نتیجه نهایی نداشت و آن ها با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیدند.

نیک پاول (ویگان اتلتیک): نیک پاول به طور کامل مقابل دربی کانتی بازی کرد. او در اولین دقیقه بازی با خطا روی سایمون داوکینز کارت زرد دریافت کرد. دربی کانتی با یک ضربه ایستگاهی پیش افتاد و در ادامه دوبار دیگر در نیمه اول گلزنی کرد.

با این حال, پاول پنج دقیقه پس از شروع بازی در نیمه دوم یکی از گل ها را برای ویگان جبران کرد. او سانتر امرسون بویس را که از لی گرانت گذشته بود از وسط محوطه جریمه به گل تبدیل کرد. متاسفانه ویگان قادر نبود که فشار بیاورد تا از بازی امتیازی کسب کند. هم چنین پاول در دو تا از بهترین موقعیت های ویگان مشارکت داشت تا به گل هایش بیفزاید. در اولین موقعیت او لی گرانت را مجبور کرد تا ضربه والی او را که در شرف گل شدن قرار داشت مهار کند و دومیش نیز ضربه سری بود که باز هم گرانت به خوبی به آن واکنش نشان داد. در نهایت ویگان 3-1 بازی را واگذار کرد.

ویل کین (ویگان اتلتیک) : ویل کین در باخت سه بر یک ویگان مقابل دربی کانتی کارش را برای این تیم آغاز کرد. پس از مصدومیت سر او در لیگ زیر 21 ساله ها مقابل استوک سیتی این اولین بازی او بود. کین که بازی را از ابتدا شروع کرده بود با پایان نیمه اول جایش را به گرنت هالت داد.

مایکل کین (دربی کانتی) : مایکل کین در برد 3-1 دربی کانتی مقابل ویگان اتلتیک کل بازی را روی نیمکت نشست.

به به (پاکو د فریرا) : به به در باخت 4-0 تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون تنها 13 دقیقه بازی کرد. او زمانی که پاکو سه گل دریافت کرده و ده نفره شده بود وارد زمین شد. او نتوانست برای تیمش کاری کند تا بازی با نتیجه 4-0 به اتمام برسد.

پتروچی (رویال انتورپ) :پتروچی برای رویال انتورپ بازی را از رونی نیمکت آغاز کرد. او در دقیقه 69 در حالی که تیمش 1-0 عقب بود وارد بازی شد. او یکبار شانسش را داشت که بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه ایستگاهی بی خطر او به راحتی توسط دروازبان حریف جمع شد.


 

بن آموس و تام لاورنس, پایان هفته در رقابت های لیگ 1 به میدان رفتند. آموس در باخت 3-1 کامبرین ها مقابل سویندون از ابتدا به میدان رفت و تام لاورنس از دقیقه 59 وارد زمین شد که تاثیری نداشت.

جای دیگر در چمپیون شیپ جسی لینگارد در برد 3-0 بیرمنگام مقابل بارنزلی بازی کرد, هرچند که نام او بین گلزنان قرار نگرفت اما او نقش مهمی در ساخت گل ها و روند بازی تیمش داشت, در همین حین رایان تونیکلیف در باخت 1-0 ایپسویچ تاون مقابل چارلتون 90 دقیقه بازی کرد. تونیکلیف بازی بسیار خوبی ارائه داد, او چندین بار توپ گیری کرد و از نظر دفاعی به تیمش استحکام خوبی بخشید, او در حمله ها نیز شرکت داشت و دو ضربه سر زد که متاسفانه تبدیل به گل نشدند.

در حالی که تایلر بلکت در پیروزی 2-0 بلکپول کامل بازی کرد فدریکو ماکدا نیز در سطح دوم فوتبال انگلستان(چمپیون شیپ) عملکرد موفقیت آمیزی داشت, او در برد 2-1 دانکستر مقابل کویینز پارک رنجرز عملکرد قابل تحسینی به نمایش گذاشت.

و در خاک اسپانیا, انجلو هنریکز در برد 1-0 زاراگوزا مقابل تیم مسعود شجاعی از ابتدا به میدان رفت. او در این بازی چندین موقعیت مناسب بدست آورد اما نتوانست از آن ها استفاده کند, او یک کارت زرد نیز دریافت کرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Negar در تاریخ 1392/09/11 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

نيك بعداز مصدوميتيش كه به سر رسيد الان خوب بازى ميكندش
ميشود عرض كردش كا او مهاجم آن تيم(wigan atlatic) استش الان
فرارهايى عالى دارد و بازيش با بقيه ايه بازيكونان آن تيم همخوانى داردش
به نظرى من جسه در كنار نيك خعلى عالى خواهند بودتش در آينده و تونايكلايف را هم بايد بهيشان ايضافه كنيم اين سه تا يعنى حل معضل هافبكيمان تا سالهايى آتى
مرسى آقايى سعيدشکلک
پاسخ : بله به خوبی تونست اون مصدومیت شدید رو پشت سر بگذاره و برگرده, واقعا کار بزرگی کرد. الان با انتقال ویل کین به ویگان پاول می تونه بیشتر تو خط هافبک بازی کنه. انشالله.
خواهش می کنم

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/09/11 و 21:35 دقیقه ارسال شده است

آهان درست شد حالا ، ممنون.
منم به نظرم میرسه که پاول باید یه هافبک بازیساز و بازیگردان کنارش داشته باشه ، تا نهایت تاثیرش رو بذاره ، اما در حال حاضر از همه ی هافبک هامون بهتره ، اون چند بازی فصل پیشش نشون داد که ابایی از جنگیدن سر توپ نداره ، دید خوبی داشت ، اما دقت پاسهاش کم بود ، در هر حال انعطاف و تکنیک رو وسط زمین بالا میبره که در حال حاضر تو تیم فقدانش شدیدن حس میشه.
پاسخ : خواهش می کنم
ولی من ترجیح میدم جونز زوجش باشه یا اینکه 433 بازی کنیم چون اصلا نمیتونم از تاثیری که جونز به عنوان هافبک تخریبی رو بازی میزاره بگذرم به علاوه این که پاول بازیکن تنبلیه و به یکی نیاز داره که بیشتر بدوه - همین که پاول بتونه شوت و ضربه سر بزنه و تیم رو از فاز دفاعی به هجومی ببره و اینکه بازی رو بگردونه بنظرم کافیه

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/09/11 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

سلام ، ممنون.

پاول به نظرت میتونه مشکل خلاقیت رو تو تیم حل کنه ؟ یا بیشتر بازیکن فانتزیه که در کنارش نیاز به بازیکن خلاق هم هست ؟ مثلا مثل ژاوی و اینیستا که اینیستا خلاقیت ژاوی رو نداره اما فانتزی باز تره و تکنیکش بیشتره.

پس مایکل کین رو انقد با دردسر گرفتن لااقل بهش بازی میدادن.

راستی بلکت و تونیکلیف خبری نبوده ازشون این هفته ؟
پاسخ : سلام خواهش می کنم

اوممم... والا من بازی هاش رو نمی بینم ولی بنظرم اگه بخوایم واقع بین باشیم, بیشتر خودش گلزنه تا اینکه گل ساز باشه, تو تیم ما رونی بیشترین نقش رو تو خلق موقعیت ها داره و عدنان هم می تونه بهش اضافه شه اما پاول بازیکن خیلی خلاقی نیست مثلا ی بازیکن که ازش انتظار داشته باشیم در آینده مثل پیرلو یا ژاوی پاس بده البته با قابلیتایی که داره خیلی هم بعید نیست ولی به هر حال می تونه انتظار ها رو برطرف کنه, قدرت فرستادن پاس بلند رو داره

پست آپدیت شد لطفا دوباره وارد شو, بلکت احتمالا واسه ی بلکپول خیلی خوب بوده چون مربیشون میخواد قراردادش رو تمدید کنه خبرش که بین خبررسانی های انگلیسی قرار بگیره احتمالا ترجمه میشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 963
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,789
  • بازدید ماه : 8,564
  • بازدید سال : 51,539
  • بازدید کلی : 571,331