loading...
کارینگتون
Saeed.M بازدید : 224 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

 بررسی وضعیت قرضی ها:ویلفرد زاها بازیکن سال چمپیونز شیپ لقب گرفت

 در مراسم  PFA Awards بعد از ظهر روز یکشنبه برگزار ویلفرد زاها بازیکن سال چمپیون شیپ نام گرفت.او بازی های خوبی کریستال پالاس  انجام داده بود و پیوستن به منچستر نیز به او کمک کرد.او با به ثمررساندن  6 گل در 45 بازی برای تیم یان هالووی رقیبانش را کنار زد و این عنوان را  کسب کرد.او که در پایان هفته ی گذشته مقابل بلکبرن 1-1 به تساوی  رسید.

 همچنین زاها در تیم منتخب سال قرار گرفت و اخیرا در مصاحبه ای با  روزنامه ی سان,برای اولین بار در مورد انتقالش به یونایتد صحبت کرده و  توضیح داد که چرا به تیم قهرمان پیوسته.

 "من فقط مظطرب و هیجان زده ام.من نمیتونم صبر کنم.آن جا چیزا های  متفاوتی است.نمی دونم وقتی که دارم تو رختکن یونایتد راه میرم چه  حسی خواه داشت.من فقط سرم رو پایین میگیرم و رو فوتبالم تمرکز می  کنم.همچنین من باید اعتراف کنم از وجود ستاره ها در آن جا هیجان زده  شده ام.رابین ونپرسی و رایان گیگز آنجا خواهند بود,واو,همچنین وین رونی  آنجاست دیوانه کنندست.چطور می تونم در مورد آیندم فکر نکنم؟من  باید  صبور باشم. من نمیتونم اونجا راه برم و هر هفته بازی کنم.هر شانسی  که به من داده بشه من ازش استفاده می کنم"


 

در لیگ برتر,فابیو هفته ی نا امید کننده ی دیگری رو سپری کرد جایی که QPR به تساوی بدون گل رسید.حالا فابیو از فرم خوبشش خارج شده.او در 73 جانشین خوزه بوسینگوا شد و کارت زرد گرفت.

متاسفانه از انجلو هنریکز رو نیمکت ویگان حرکتی دیده نشد و در تساوی خانگی 2-2 مقابل تاتنهام از او استفاده نشد.در مجموع او 6 بازی کرده,که دو بارش فیکس بوده و 1 گل به ثمر رسانده.

 


بر می گردیم به دومین سطح فوتبال انگلیس,مایکل کین یک بار دیگر برای لستر کامل بازی کرد اما آن ها در استادیوم کینگ پاور 2-1 مغلوب واتفورد شدند.روباه ها امیدوارند در آخرین بازیشان به پلی آف برسند.

 

ریس برون باز هم برای ایپسویچ بازی نکرد در حالی که آن ها 3-1 بیرمنگهام را شکست دادند و با 6 امتیاز اختلاف نسبت به منطقه ی سقوط به رده ی یازدهم جدول رسیدند.


در لیگ 1 سم جانستون برای والسال آخرین بازی اش را انجام داد و نتیجه را 2-0 به کرو واگذار کردند.هر 11 بازیکن کرو دراین بازی را بازیکنان آکادمی این تیم تشکیل می دادند که یک رکورد بین 4 لیگ برتر انگلستان محسوب می شود.


در آلمان ماکدا بار دیگر نیمه دوم به بازی آمد جایی که اشتوتگارت باز یرا 3-0 به آئوگسبورگ واگذار کرد و جایگاه دوازدهمش در جدول را از دست داد.اما در پرتغال به به 45 دقیقه برای ریو اوه باز کرد.ریو اوه در این بازی بیرا-مار را 2-1 شکست داد.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/02/09 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

ايول حاج ويلفردشکلکشکلک
پاسخ : عاجیه حاجی نیستشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/02/09 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

اگه زاها واقعا اینجور که حرف میزنه عمل کنه عالی میشه.بازیکن اگه چلاق هم باشه با تمرکز روی کارش میتونه از بهترین ها بشه.مشخصه در تمام زمینه ها گیگز رو الگوی خودش قرار داده که انقدر ذوق زده ست.شکلک
حال میکنم بهترین عملکرد رو توی قرضی ها به به داشته.با این فرمش هم میتونه سمت راستمون رو بگیره.این فصل والنسیا به به هیچ فرقی نداشت.شکلک
پاسخ : بعید میدونم اینطور که حرف میزنه عمل کنه-ولی کاملا پتانسیل و شخصیتش رو داره که موفق باشه
پاسخ : به به خیلی خوب کار کرده بنظرم از والنرباط بهتر هم بوده

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/02/09 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

مرسی سعید
انتخاب زاها زر تو ذوق پل اینتسشکلک
پاسخ : خواهش میکنم
هم تو ذوق پل آینس زد هم کسای دیگهشکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/02/09 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

زاها با طرز فکر خوبی داره آماده میشه برای اومدن به یونایتد ، خیلی خوبه که از الان میدونه جاش تو ترکیب مطمئن نیست و باعث میشه که تمام تلاششو بکنه.
کاش فابیو زودتر برگرده ، این ردنپ که معلوم نیست برای چی بهش بازی نمیده ، بیاد اینجا خودمون ازش استفاده کنیم بهتره.
به به رو فصل دیگه باید به یه تیم لیگ برتری قرضش بدیم ، اینطوری بهتره البته اگه کسی پیدا شه که ازمون بگیرتش.
لینگارد رو هم از قرارداد قرضی برش گردونده بودیم ، فک کنم رئیس یه برنامه هایی برای لینگارد داشته باشه برا فصل دیگه.کلیپی چیزی از بازی لینگارد نداری سعید؟
دستت درد نکنه.
پاسخ : کلا زاها شخصیت جالبی داره میتونه موفق باشه
فابیو یه مدت خوب جا افتاده بود که احتمالا به خاطر مصدومیت نتونست جاش رو حفظ کنه
نه متاسفانه از لینگارد کلیپی ندارم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 202
  • بازدید امروز : 633
  • باردید دیروز : 406
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,032
  • بازدید ماه : 7,807
  • بازدید سال : 50,782
  • بازدید کلی : 570,574