loading...
کارینگتون
klaus بازدید : 140 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (3)

به نقل از independent , از اینکه وین رونی در خط هافبک به خدمت گرفته میشد و باید در آنجا بازی میکرد نگران و ناراحت بود

او در این باره میگوید:" همه در باشگاه میدانستند که من در کدام پست میخواستم بازی کنم و فکر میکنم به همین خاطر بود که من ناامید بودم . به من گفته شد که در هافبک بازی کنم و من اینرا نمیخواستم . فکر میکنم که بالاخره در نقطه ای بخاطر کارنامه حرفه ایم باید یک مقدار خودخواه میبودم

احساس میکنم وقتی در هافبک بازی میکردم بد کار نمیکردم ولی نمیخواتسم که در انجا بازی کنم . در گذشته با بازی نکردن در پست تخصصیم مشکلی نداشتم اما احساس کردم که شایسته حضور در پست اصلیم هستم ولی این اتفاق رخ نمیداد .

فکر میکنم که طبیعتا از این موضوع ناامید بودم و شاید این روی بازیم هم تاثیر گذاشت . خودم میدانم که فصل پیش بهترین فصلم نبود ولی اوقاتی بود که در پست های متفاوت بازی میکردم . احساس نمیکردم که دارم در چند بازی پشت سر هم در نوک حمله بازی میکنم . گاهی اوقات وقتی به طور دائم در یک پست بازی نمیکنید اداپته شدن به پست های دیگر و تیم سخت است .

مشخصا اتفاقت خیلی زیادی رخ داد و همه منتظر بودن که چیزی بگویم ولی من با افرادی که در باشگاه مهم بودن صحبت کردم و بهشان اطلاع دادم که چه اتفاقاتی دارد می افتد .

من نمیخواتسم بیام و چیزی راجع به مسائل در رسانه ها بگویم . فقط میخواستم روی فوتبالم تمرکز کنم و اینکار را هم کردم و به همین روش هم ادامه میدهم . من نمیخوام راه بیفتم و بگم که " من میخواستم بمونم و یا من میخواستم اینجا را ترک کنم " . من روی فوتبالم تمرکز میکنم و میبینم که بعدا چه اتفاقی میفتد .

 در پاسخ راجع به اینده اش : شما میتونید ببینید که من دارم بازی میکنم و از فوتبالم خوشحالم . من بحث هایم را با باشگاه داشتم و باید ببینیم که چه اتفاقی میفتد .

دیوید مویز امده و دارد به من در نوک حمله بازی میدهد و من از این موضوع دارم لذت میبرم . نمیگم که مثلا اگر در 10 دقیقه اخر بازی لازم شد به هافبک و یا به سمت چپ بروم اینکار را نمیکنم . من همیشه میخوام به تیمم کمک کنم . نمیگم که اینکار را نمیکنم . من میتونم در هافبک بازی کنم . شاید وقتی سنم بالاتر رفت و قدرت پاهایم را مقداری از دست دادم به عقب تر بروم .

منظور من این نیست که فقط در نوک حمله تنها بازی کنم بلکه منظورم یکی از دو مهاجم نوک است .

حقیقتا من در طول تابستان مشکل نداشتم . در طول تابستان خوشحال بودم اگر چه شاید از بیرون زیاد اینطور بنظر نمیرسید . همسرم فرزند تازه ای بدنیا اورد و من خوشحالم که برگشتم دارم بازی میکنم و مصدومیتی ندارم . من سرم را پایین انداختم و تلاش کردم . من تمرکز کردم و میخواهم که به مردم نشان دهم که بازیکن تاپی هستم . این واقعا چیزی است که سعی کردم انجام بدهم .

من میخواستم که سرحال و اماده بازگردم و گل بزنم و این کار را هم کردم . من چند گل زدم و هر هفته دارم بازی میکنم پس از فوتبالم دارم لذت میبرم . اوضاع یکمقدار با ورود مویز و کادر فنیش عوض شده است .تمرینات فرق کرده و سبک متفاوت ، تفکر متفاوتی در موئرد اینکه چگونه میخواهیم بازی کنیم وارد شده است . حقیقتا تمرینات بسیار سخت بوده است . ما خیلی بیشتر از قبل دویدیم . دویدن بیشتر ، دویدن سریعتر و سرحال تر

فکر میکنم که این خیلی به نفع من شده است . من فکر میکنم که تا حالا اینقدر اماده نبودم . در پیش فصل دو بار مصدوم شدم ولی الان احساس امادگی میکنم . من خوشحالم و دارم از فوتبالم لذت میبرم

برچسب ها وین رونی , دیوید مویس ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد یونایتد در تاریخ 1392/07/18 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

ولی بدجور تیکه انداخته به فرگوسنشکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/18 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

رونی متعلق به منچستره و هر بازی ای هم که در بیاره آخرش اینجا می مونه - دوباره رونی شده بهترین بازیکن تیممون و این چیزیه که میخواست پس چرا خوشحال نباشه؟
اگه ونپرسی نتونه به درخشش ادامه بده ی بازیکن اضافست مرسی فرزاد
پاسخ : خواهش میشه گانگستر شکلک

این نظر توسط Behnoush در تاریخ 1392/07/18 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

رونـــــــــــــی پســـر بـــــــــدشکلکشکلک
به نظر من توی پست جدید خیلی خوب بود. در همون پست چندتا پاس خوشگل در حد اسکولزی برای بازیکنان حمله فرستاد که 2تاش به گل منجر شده. در کل منظورش این بوده که وقتی توانایی داره تا نوک حمله باشه چرا باید عقب تر بازی کنه. کاملا" قابل درکه. ولی موضوع اینجاست که چند بازیکن هستند که می تونن اون قسمت رو پوشش بدن ولی جایی که رونی این اواخر بازی کرده جایی بوده که تیم واقعا" بهش نیاز داشته. امیدوارم مذاکراتش با باشگاه به نتیجه ی خوبی برسه و همیشه از داشتن چنین بازیکنی در تاریخ باشگاه خوشحال باشیم.کمتر بازیکنی می تونه در هر دو پست بازی کنه و هر دو رو به این خوبی انجام بده شکلک
مرسیشکلکشکلک
پاسخ : دقیقا" ... با تک تک کلمات شما موافقم شکلک

خواهش میشه بهنوش جان شکلک
پاسخ : 123161616


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تقویم دسامبر
    December
    1 2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 29 30 31
    آمار سایت
  • کل مطالب : 798
  • کل نظرات : 1985
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 102
  • آی پی دیروز : 182
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 482
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,400
  • بازدید ماه : 3,769
  • بازدید سال : 46,744
  • بازدید کلی : 566,536